۷۵۸۰۰۲
۳۰ نظر
۵۳۰۹
۳۰ نظر
۵۳۰۹
پ

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

سلین دیون خواننده فرانسوی تباری است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در شارلمانی کبک به دنیا آمد.او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره های جهان به شمار می رود اما اینهمه سرمایه را چگونه خرج می کند؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: سلین دیون خواننده فرانسوی تباری است که در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در شارلمانی کبک به دنیا آمد. او تاکنون بیش از دویست میلیون نسخه از دیسک ‌های خود را در سراسر دنیا فروخته ‌است.علاوه بر مراسم جوایز جهانی موسیقی در سال ۲۰۰۷، او موفق به کسب Legend Award، به پاس «موفقیت جهانی و مشارکت مثال زدنی ‌اش در صنعت موسیقی» شده ‌است.

او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین ستاره های جهان به شمار می رود اما اینهمه سرمایه را چگونه خرج می کند؟ اگر دوست دارید با ولخرجی هایی که سلین دیون در زندگی اش می کند آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مراسم فرش قرمز

زمانی که سلین دیون در مراسم مختلف روی فرش قرمز قدم می گذارد، تمام دوربین خبرنگاران و عکاسان به سمت او جذب می شود. او به یکی از خوش استایل ترین ستاره ها شهرت دارد اما او این شهرت را ساده به دست نیاورده است. او برای لباس هایی که معمولا به سبک کلاسیک است، هزینه های زیادی می پردازد. به عنوان مثال او میلیون ها دلار را صرف لباس هایی می کند که تنها یک بار می پوشد، اما خب از چنین ستاره ای انتظار دیگری نباید داشت.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

رستوران های زنجیره ای

یکی دیگر از شغل هایی که سلین دیون هزینه های زیادی برای آن می پردازد، رستوران های زنجیره ای «NICKELS DELICATESSEN AND NICKELS GRILL» در کانادا است. او این رستوران را در سال 1990 به همراه 4 نفر از دوستانش تاسیس کرد. منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد، از صبحانه های سرد و گرم گرفته تا غذاهایی چون همبرگر، پیتزا، مرغ، استیک، سالاد و... اما بی شک درآمد او بیش از هزینه هایی ست که صرف رستوران هایش می کند.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

قصرهای مجلل

جدا از لباس های گران قیمتی که ستاره ها به تن می کنند، خانه هایشان هم بخشی از فرهنگ مادی طلبی آنها هست. خانه یا بهتر است بگوییم قصرهای آنها به قدری زیبا و باشکوه است که بسیاری آرزو دارند برای یک روز هم که شده در آن زندگی کنند. سلین دیون هم از جمله ستاره هایی ست که هزینه های زیادی را صرف خرید خانه می کند. به عنوان مثال او قصری در جزیره جوپیتر فلوریدا دارد که شامل یک زمین تنیس، گلف، بسکتبال و غیره... است. با اینهمه امکانات آیا حوصله او و خانواده اش در این خانه سر می رود؟

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

انبار لباس

برای ستاره ای چون سلین دیون که هزاران دست لباس و کیف و کفش و اکسسوری دارد، حتی اتاق های خانه اش هم برای نگهداری آنها کافی نیست. علاوه بر تعداد بالای لباس، او لباس های گران قیمت به علاوه ی لباس های بلند و جاگیری دارد که بهتر است در مکانی دیگر به جز اتاق های خانه اش نگهداری شوند. از این رو او انباری را برای این کار در نظر گرفته که هزینه بالایی را برایش پرداخته است.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

نایت کلاب

سلین دیون جدا از خوانندگی، کسب درآمدهای دیگری نیز دارد. علاوه بر رستوران، او یک نایت کلاب به نام « PURE» نیز در لاس وگاس افتتاح کرده است. این مکان پاتوق بسیاری از ستاره های هالیوود می باشد. سلین دیون خودش نیز برخی از مراسم ها مانند شوهای مد و فشن را در آنجا برگزار می کند.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

طراح لباس

خوش استایلی سلین دیون زبانزد خاص و عام است. اگر چه شاید شما همه تیپ های او را دوست نداشته باشید، اما او همیشه سعی کرده که به زیباترین شکل خود در مکان های عمومی ظاهر شود. اما اینهمه خوش سلیقگی در انتخاب لباس نمی تواند به تنهایی کار او باشد. در واقع او یک طراح لباس را برای خودش استخدام کرده و از او کمک می گیرد. « Law Roach» استایلیست معروفی ست که با ستاره های زیادی همکاری کرده و حال به کمک سلین دیون آمده است. مطمئنا سلین دیون هزینه بالایی را برای او می پردازد.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

آشپز شخصی

یکی از آرزوهای هر آدمی استخدام یک آشپز تمام وقت است. اگر چه با این کار دیگر مجبور نیستیم که ساعت های زیادی را در آشپزخانه بگذرانیم اما این کار آنقدر هزینه بالایی دارد که بی شک از انجام آن پشیمان خواهیم شد. اما برای افراد میلیاردی چون سلین دیون، این کار آسان است. سلین دیون چندین آشپز حرفه ای را استخدام کرده تا مطابق دستورات او، غذای مورد علاقه اش را آماده کنند.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

پارک آبی

یکی دیگر از هزینه هایی که سلین دیون برای خانه اش در جوپیتر آیلند کرده، ساخت یک پارک آبی اختصاصی ست. شاید شما فکر کنید که صرف هزینه گزاف برای چیزی که شاید تنها 1 تا 2 ماه بتوان از آن استفاده کرد، عاقلانه نباشد اما ستاره ای چون سلین دیون، برای خوشگذرانی در کنار خانواده اش، این کار را انجام داد.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

کلکسیون کفش

سلین دیون به دنیای مد و فشن علاقه زیادی دارد اما گویا عشق او به کفش های پاشنه بلند دور از انتظار است. اگر به کلکسیون کفش های او نگاهی بیاندازید، خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. او در مصاحبه ای اعتراف کرد که بیش از ۱۰۰۰۰ جفت کفش دارد. عجیب نیست؟!

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

زمین تنیس

برای بازیگری که به بازی گلف علاقه زیادی دارد، داشتن زمین گلف نیز طبیعی ست. او نه تنها در حیاط خانه اش یک زمین گلف اختصاصی دارد، بلکه دارای یک باشگاه گلف مجهز نیز می باشد. زمین گلف او با نام « Club De Golf Le Mirage» در یکی از شهرهای کبک واقع شده است.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

جت شخصی

خرید جت شخصی، به دلیل هزینه بالای که دارد، حتی برای بسیاری از ستاره های هالیوود نیز امکان پذیر نیست و آنها به اجاره آن قانع می شوند، اما سلین دیون جزو آن دسته میلیاردهای جهان است که به دلیل سفرهای زیادی که می رود، برای خود یک جت شخصی خریده است. جت او «Bombardier BD-۷۰۰» ۴۲ میلیون دلار می ارزد. جدا از هزینه خرید، او باید هزینه سوخت، خلبان و تعمیرات آن را نیز بپردازد. جت او ۱۸ نفره و دارای یک آشپزخانه بزرگ، چندین سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی ست.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

می باخ ۶۲

برخلاف بسیاری از ستاره های دیگر، سلین دیون به داشتن کلکسیون ماشین علاقه ندارد، اما او برای 2 ماشین اش هزینه های زیادی را پرداخت کرده است که یکی از آنها رولز-رویس کورنیش 1995 و دیگری می باخ 62 می باشد. هر دوی این ماشین ها جزو بهترین ماشین های جهان شناخته می شوند. در کنار آپشن های می باخ 62 ، داخل این ماشین از چرم و چوب های طبیعی و گران قیمت ساخته شده است. سلین دیون این ماشین را به ارزش 500000 دلار خریده که به نظرش ارزشش را داشته است.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

جواهرات هری کوتلار

شاید برای ما خرید جواهرات از معروف ترین برندهای دنیا، یک رویا باشد اما برای ستاره ها به گونه دیگری ست. در بسیاری از مواقع ستاره ها هیچ هزینه ای را برای استفاده از جواهرات نمی دهند بلکه طراحان معروف جهان، خودشان برای تبلیغات، کلکسیون هایشان را در اختیار آنها قرار می دهند تا روی فرش قرمز دیده شود. برند هری کوتلار جزو برندهای جواهرات برتر جهان است اما از آنجا که سلین دیون اغلب اوقات جواهرات الماس نشان این برند را استفاده می کند، بدون شک می توان مطمئن بود که او این ست را خریده است.

سلین دیون ثروت بی‌نهایتش را چگونه خرج می‌کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • p@rs@m

      اینابمیرن کجا میرن واقعا؟!
      الان که بهشت رو دارن، فکر کن بیاد لای ما ایرانیا
      تو بهشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه عده تو افریقا از گشنگی میمیرن یه عده ده هزار کفش دارن اونم با این عمرای کوتاه

    • بدون نام

      زندگی پوچ و مصرف گرایانه .البته ایرانی جماعت عمدتا عاشق این جور زندگی هستند ولی هرگز امکان نداره همه آدمهای دنیا بتونن این جوری زندگی کنند .چون منابع زمین محدوده :)

      پاسخ ها

      • شهریار

        خدایا یه زندگی پوچ هم نصیب ما کن،

      • بدون نام

        همونطور که گفتم و کامنتم منفی بارون شده ارزش ایرانیها پوله:))

    • بدون نام

      چندوقته که چهره های ایرانیرو نمیذاری نکنه حالتو گرفتن؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

    • بدون نام

      توی زندگی بعدیش حتما ایرانی میشه گناهی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به هم بخاطر گناه کفران نعمت سومالیایی میشی

    • بدون نام

      ای
      خدا

    • Arezoo

      خوش بحالشون...

    • محمد

      اگر دستم رسد بر چرخ گردون
      از او پرسم که آن جون است و این چون ....

      پاسخ ها

      • مریم ارجانی

        goooood

    • بدون نام

      منابع زمین محدود نیست ولی دست یه عده محدود افتاده و عده زیادی تو دنیا از گشنگی میمیرن عده ای هم مثل اینا از سیری ولی همه با یه تیکه پارچه زمین و ترک میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زندگی سرمایه دارانه و بریز و بپاش که مردم حسرتش رو می برند برای همه مقدور نیست.وگرنه اگه منابع مساوی تقسیم بشه همه مردم جهان از متوسط رفاه برخوردار میشن

    • سلین

      عاشقشم هم صداش هم شخصیتش . در ضمن خیلی هم آدم خیری است چون مسلمان نیست که سر کسی را کلاه بگذارد به همه چیز و همه جا و بالاترین درجات انسانیت رسیده چون لایقش هست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در دین اسلام خداوند دستور داده سر دیگران کلاه بذاریم که اینجوری برای مسلمانها حکم صادر میکنی؟!!!!!

      • بدون نام

        ابه نظرت ادم خیر اینجوری زندگی میکنه؟!

    • مسیحا

      ماکا حسود نیستیم خدا بیشتربهش بده

    • اei

      هعی خدا اونام زندگی دارن ماهم توایران زندگی داریم :/
      توبهشت نیستن پس کجان

    • علی ار اهواز

      هر کسی به اونچه که لیاقتش رو داره میرسه. آفریقایی ها هم اگه لایقش بودن بهش میرسیدن. البته این نظر، دلیلی بر مخالفت با اعمال خیریه نیست. صرفاً این نکته هست که خدا به همه افراد قدرت و عقل داده ولی همه لیاقتش رو ندارن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا دستور نداده یه عده بخاطر رنگ پوستشون از همه چی محروم باشند

      • بدون نام

        اینجور که تو میگی پس الان اقازاده ها هم به هر چی لایقشون بوده رسیدن یکم فکر کن قبل حرف زدن

      • بدون نام

        خیلی چیزها روی لیاقت آدمیزاد خاک می پاشند.این دنیا جای عادلانه ای نیست

    • بدون نام

      یک ادم ۱۰ هزار جفت کفش میخواد؟!!!! عقده ای

    • بدون نام

      خداوند انسانها رو امتحان میکنه البته با سوالات امتحانی متفاوت هرکس یکجوری امتحان میشه

    • بدون نام

      خدا هدایتش کنه

    • بدون نام

      من نمی دونم آخه این همینجا واسه خودش بهشت داره دیگه اون دنیا بهشت می خواد چیکار؟؟؟؟:-!

    • فاطمه

      مدونا که بیشتر ثروت داره.......؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟؟!؟

    • آگاسع

      به ماچه پول خودشه
      مارو سننه ؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج