۷۵۸۱۰۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مشکل وام کسبه پلاسکو حل شد

جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی پروژه ساختمان پلاسکو با حضور استاندار تهران و جمعی از نمایندگان کسبه آسیب دیده حادثه ساختمان پلاسکو و نمایندگان بنیاد مستضعفان و بانک مرکزی برگزار شد.

خبرگزاری مهر: در این جلسه موضوع مصوبه دولت در خصوص ساختمان پلاسکو بررسی شد،استاندار تهران نیز با اشاره به مطالبات بانک ها گفت:

بدهی های اهالی پلاسکو و جریمه و سود آنها طبق این مصوبه باید استمهال شود و بانک ها در اجرای مصوبه دولت باید به سرعت اقدام کنند و در صورت عدم همکاری بانک ها در اجرای مصوبه دولت،با مدیران بانکها برخورد قانونی می شود.

در مصوبه ۳۰ شهریورماه ۹۶، قید بخش "مجتمع نور" موجب شده بود وام تنها به کسبه ای که در مجتمع نور مستقر شده اند تعلق بگیرد، در این جلسه با دستور استاندار تهران مقرر شد؛وام ۳۰۰ میلیون تومانی به همه کسبه ساختمان پلاسکو تعلق بگیرد.

به گفته نمایندگان کسبه پلاسکو در این جلسه؛بسیاری از کسبه به دلیل عدم دریافت این وام قادر به راه اندازی مجدد کسب و کار خود نشدند.

نماینده اتاق اصناف نیز با بیان اینکه طبق مصوبه تنها کسانی از کسبه پلاسکو می توانند وام ۳۰۰ میلیونی را دریافت کنند که در مجتمع نور مستقرند.

استاندار تهران پس از شنیدن دغدغه و مشکلات نمایندگان کسبه پلاسکو بر حذف قید "مجتمع نور" برای اعطای وام به کسبه پلاسکو تاکید کرد.

در این جلسه با دستور استاندار تهران مقرر شد؛جلسات پیگیری احداث ساختمان جدید پلاسکو تا اجرای عملیاتی پروژه و ساخت ساختمان مرتب برگزار شود.

همچنین در این جلسه شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد تا زمین مجاور ساختمان پلاسکو با اعلام موافقت بنیاد مستضعفان برای احداث یادواره شهدای آتشنشان در نظر گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یادش بخیر زمان حادثه دولت و دولتیان دراوج غم وغصه کسبه چه قولهای مساعدت میدادند،ولی همش حرف درلایه قول بود.امروزبعدازیکسال واندی این حرفهارامیزنند! راست گفتن خاک خیلی سرده حتی درآوارپلاسکو.!!!!

    • بدون نام

      اینا مردم و چی فرض کردن؟ همه رو دروغ میگن مگه میشه ندونن تو مجتمع نور نیستن همشون ؟؟؟ چ حرفا... واقعا متاسفم الان ک قیمت ملک و مغازه دو برابر شده میگن وام و درست کردن بعد دو سال.. زحمت میکشن.. ای لعنت ب دولت دروغ و بی تدبیری

    • شهین سیفی

      با تهدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج