جاباما
۷۵۸۸۳۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیوس: باتجربه‌ها باید مقابل الدحیل به میدان بروند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط بازی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر با همه بازی‌های دیگر متفاوت است و باید در این بازی باتجربه‌ها به میدان بروند.

خبرگزاری فارس: فرشاد پیوس در خصوص اینکه این روزها مشغول چه فعالیتی است، گفت: چند تیم لیگ یکی و لیگ دویی مذاکراتی با من انجام دادند اما از نظر امکانات شرایط خوبی نداشتند. البته مدیران خوبی در این باشگاه‌ها مشغول به کار هستند اما خوب بودن مدیران برای موفقیت یک تیم کافی نیست.

فعلاً این روزها با بازیکنان مدارس فوتبالم مشغول به کار هستم و امیدوارم بتوانم با تیمی همکاری کنم که مدیران ورزشی داشته باشد؛ چراکه با مدیران سیاسی نمی‌شود کار کرد، چون حرفشان قابل هضم نیست. متأسفانه در فوتبال ایران یکسری‌ها با رابطه و بدون مدارک مربی‌گری کار می‌کنند آن هم بدون آن‌که در تیم‌های لیگ یک کار کرده باشند اما می‌بینیم که خیلی راحت آنها در لیگ برتر مشغول فعالیت هستند.

متأسفانه رابطه‌بازی در فوتبال ما بیداد می‌کند و شاهد هستیم که مربیانی که کارنامه دارند بیرون می‌نشینند و مربیانی که سابقه‌ای ندارند خیلی راحت در لیگ برتر فعالیت می‌کنند.

وی درباره فعالیتش در تیم سپیدرود که در حدود ۴، ۵ سال پیش بود و با این تیم موفق به صعود به لیگ دسته اول هم شده بود، افزود:واقعاً برای این تیم ریشه‌دار و مردمی که هواداران بسیار زیادی هم دارد ناراحتم. من در این تیم کار کردم و می‌دانم مردم چقدر به سپیدرود عشق می‌ورزند و با آن زندگی می‌کنند. من از وضعیت این تیم و شرایطی که دارد به خوبی آگاهم و امیدوارم که هرچه زودتر شاهد بهبود شرایط این تیم باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم گفت: به نظرم پرسپولیس تا اینجا خیلی خوب بوده و نسبت به دوره قبل شرایط بهتری دارد. البته اضافه شدن بازیکنانی مثل نوراللهی و عالیشاه در این خوب بودن بی تأثیر نیست و این دو بازیکن با بشار رسن مثلث خیلی خوبی تشکیل داده‌اند.

خوشبختانه شرایط پرسپولیس خیلی خوب شده و با همین وضعیت بدون کم و کسری می‌توانند تا نیم‌فصل پیش بروند و فکر می‌کنم آنها بتوانند حتی با ۵ امتیاز اختلاف قهرمان نیم‌فصل شوند. بعد از آن هم با اضافه شدن بازیکنان می‌توان نقاط ضعف را برطرف کرد و نتایج خوبی گرفت.

به نظر من آقای برانکو می‌تواند با روش‌های بسیار مناسب در بازی‌های خارج و داخل خانه پرسپولیس را بازهم به موفقیت برساند. برانکو مربی خوب و فهیمی است که خوشبختانه در فوتبال ایران هم خیلی خوب جا افتاده است و می‌داند هواداران از او چه می‌خواهند.

مهاجم دهه ۷۰ تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما عملکرد مهاجمان پرسپولیس قابل قبول است یا نه افزود: به هر حال هر بازیکن مهاجمی که به پرسپولیس می‌آید انتظارات از او زیاد است و هواداران آقای گلی از او می‌خواهند و این مسئله کار بازیکنان را سخت می‌کند.

درباره علیپور باید بگویم که او برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بیشتری انجام دهد؛ چراکه امسال رقبای سرسختی برای رسیدن به آقای گلی دارد و این مسئله کار او را سخت می‌کند. در خصوص منشا هم باید بگویم که فکر می‌کنم او آرام‌آرام بهتر شود؛ چراکه فصل گذشته هم همین‌طور بود.

فکر می‌کنم او در حال حاضر از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل نیست و به اعتقاد من هرچه بیشتر بازی کند می‌تواند آماده‌تر باشد. منشا از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و شرایط فیزیکی خوبی دارد و به نظر من اگر منشا و علیپور با هم بازی کنند برای پرسپولیس بهتر خواهد بود هرچند که نمی‌توان از نقش سیامک نعمتی بی‌تفاوت گذشت. نعمتی اگر یک خط عقب‌تر بازی کند می‌تواند خیلی خوب خود را به مهاجمان اضافه کرده و حتی گلزنی کند.

همان‌طور که دیدیم در بازی با فولاد خوزستان یک خط عقب‌تر آمد و دو گل زد. به نظر من نعمتی اگر یک خط عقب‌تر بیاید کارایی بیشتری خواهد داشت؛ چراکه او به خوبی شوت‌های ناگهانی می‌زند و به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند به هر کجا که می‌خواهد حرکت کند.

پیوس در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: شرایط بازی در لیگ قهرمانان آسیا با کل بازی‌های دیگر فرق می‌کند و این بازی، بازی باتجربه‌هاست. به نظر من بازیکنان پرسپولیس نباید به فکر مساوی کردن در این بازی باشند؛ چراکه در آن صورت به مشکل می‌خوریم.

باید این را بدانیم که ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی بسیار مهم و تأثیرگذار است. باید بتوانیم در یک‌سوم دفاعی خیلی خوب دفاع و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. برگ برنده پرسپولیس این است که بازی برگشت در تهران است و می‌توانیم با استفاده از فشار تماشاگران از سد این تیم بگذریم. به اعتقاد من اگر پرسپولیس از این بازی سربلند بیرون بیاید، می‌توانیم با شرایط بهتری به فینال آسیا برسیم.

معتقدم که برانکو باید به بازی با نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان به عنوان بازی‌های تدارکاتی خوب نگاه کند و ضمن گرفتن نتیجه تیمش را برای بازی با نماینده قطر آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آگه امسال پرسپولیس با پنج امتیاز که هیچ با یک امتیاز اختلاف قهرمان نیم فصل بشه باید کل لیگ ایران رو تعطیل مربیانش رو از فوتبال اخراج وتمام بازیکنای لیگ برتری رو تبعید کنن لیگ افغانستان! مرد حسابی با این کارشناسی کردنت معلومه چرا بهت تیم نمیدن حتی رئال وبارسا یوونتوس وبایرن هم نمیتونن سه سال پاک قهرمان شن الا مثل کالچیو پولی ویوه بشه لیگ ایران.

    • بدون نام

      لنگیای اسکول رو مافیا و داوری و کمیته انضباطی خیلی حساب کردن.

    • تاج بزرگ آبی

      لنگ کثیف. آخه لنگ امسال تیم داره؟ تیمی دفاعی و مورد حمایت فدراسیون و دولت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج