۷۶۰۴۷۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جعفرزاده: سوال‌کنندگان از روحانی غرض دارند

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: علت عدم حمایت ما از سوال از رییس جمهور این است که نیت سوال‌کنندگان ضربه‌زدن به دولت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: علت عدم حمایت ما از سوال از رییس جمهور این است که نیت سوال‌کنندگان ضربه‌زدن به دولت بوده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره طرح سوال از رییس‌جمهور اظهار کرد: کسانی که سوال از رییس جمهور را در مجلس دنبال می‌کردند به دنبال اهداف سیاسی هستند و اتفاقا رهنمود اخیر رهبری آنها را پنچر کرده است.

وی افزود: ما معتقدیم آقای روحانی خودش باید در بازه‌های زمانی مختلف در مجلس شورای اسلامی حضور یابد و به نمایندگان گزارش کار بدهد، با آنها مشورت کند، از آنها کمک بخواهد و تعاملش را افزایش دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما خوشحال بودیم کسی که ادبیات مجلس شورای اسلامی را بلد است رییس جمهور شده ولی الان در واقع ارتباط رییس جمهور با مجلس شورای اسلامی قطع است. ایشان باید خودش وقت بگذارد. اگر رسانه‌ها نبودند می‌شد گفت انگار مجلس و دولت در دو کشور مختلف زندگی می‌کنند ما معتقدیم کانال‌های ارتباطی قطع است در حالی که رییس جمهوری باید از توان و ظرفیت مجلس برای توجیه مردم و نمایندگان استفاده کند و اگر اینطور نباشد خسارت می‌بیند.

جعفرزاده اضافه کرد: اگر آقای روحانی در روز طرح سوال ثابت کند که تسلطی بر حوزه‌ها دارد و راهکارها را تشریح کند مثلا بگوید برای تثبیت نرخ ارز چه فرآیندی طی شده است مجلس حتما قانع می‌شود. البته عده‌ای هستند که همیشه با همه چیز مخالف هستند و متاسفانه فضا به گونه‌ای شده که همه می‌خواهند نقش اپوزیسیون را ایفا کنند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این‌که «موضوع سوال از رییس جمهوری هنوز در این فراکسیون به بحث گذاشته نشده است»، تصریح کرد: سوال‌کنندگان نیت‌شان ضربه زدن به دولت بوده و علت عدم حمایت ما از سوال هم همین بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراکمپین فرزندت کجاست رامتوقف کردین برای اینکه زیرورویتان داشت لومیرفت ومردم بداننداین مسولین کاسه ای زیرنیم کاسه دارند.

    • AAAAA

      چرا چرت و پرت میگید شما آنقدر از این دولت‌پول برای ول خرجی گرفتین خوردین کسی شهامت نداره سوال کنه...

    • بدون نام

      آقای جعفرزاده معلوم است ریگی در کفش داری وگرنه به همین سادگی از سئوال به این بزرگی جهت منافع مردم اینجور تهمت نمیزدی همین شماها هستید که از شفافیت بودن مسائل هراس دارید ولطمه به کشور و نظام میزنید

    • بدون نام

      چون دولت مرض دارد ..

    • بدون نام

      واقعا همینطور است.... دولت در یک اقدام انقلابی توانست با برجام کشور را نجات بدهد دیروز دلار هزار تومن شد که اگر همینطور پیش برود به زیر هزار تومن هم می رسد... سکه هم 200 هزار تومن شده که سقوط قیمتها همینطور ادامه دارد.
      در این شرایط سووال از روحانی جز غرض چه می تواند باشد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره والا

    • بدون نام

      اخه سوال چی.وجدانا خداوکیلی تو این پنج سال تا حالا کسی ازروحانی حرف راست شنیده .همش ی مشت دروغ تحویل مردم میده سوال کردن ازاین فایده نداره .

    • علی

      مجلس اگه مجلس باشه و نمایندگان غیرت داشته باشند باید روحانی را استیضاح کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی ازسال ۹۲ تابحال یعنی ۵ سال به مردم دروغ گفته حالا جواب دادن به ایک دروغهاش حداقل کارهاست چرا عده ای دارند ازاین سوال کردنها سکته میزنند لعنت بر وطن فروش

    • بدون نام

      روحانی باید پاسخگوی بحران کشور باشد.باید سریعا مفسدین دولتش مجازات شوند.باید ریشه دزدیها واختلاسهاوباندبازیهاو....خشکانده شود.وقتی دولتی اقتصادش بدلیل سو مدیریت بیمار میشود باید ریئس آن مجازات شود.روحانی مصون نیست وبایدجوابگوی ملتباشد

    • بدون نام

      دیگه سوال چی بپرسین.از کی بپرسین؟کاملا مشخصه داره چی میشه.قبل از انتخابات میگفتن دلار میره بالا......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از زمانی ترامپ نامرد از برجام خارج شد وضع مملکت بهم ریخت باعث خارج شدن کی بود هنوز هم نلاش میکنند که ایران هم خارج شود انوقت چه میشود بعضیها نانشان توی تحریم وجنگ است حالا مردم هر چی بسرشان بیاید مهم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج