۷۶۰۷۰۹
۱۶ نظر
۵۰۱۸
۱۶ نظر
۵۰۱۸
پ

کشف ۹ انبار احتکار کالا‌های اساسی در شهرری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۹ انبار احتکار کالا‌های اساسی در شهرستان ری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (شنبه) از انبار‌های کالا‌های احتکار شده که توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی و کشف شده بودند، بازرسی به عمل آورد.

در ادامه این بازرسی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظانی تهران بزرگ در رابطه با انبار کالا‌های احتکار شده مانند لاستیک و برنج و اقلام غذایی در شهرستان ری و کهریزک اظهار داشت: طی عملیاتی که هفته گذشته نیرو‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آغاز کرده بودند، ۹ انبار که کالا‌های اساسی و ضروری در آن‌ها احتکار شده بود.

شناسایی و کشف شدند که در همین راستا بالغ بر ۸۸۰۰ تن انواع برنج خارجی در یک انبار، ۱۴۷۳ تن عدس در دو انبار، ۱۵۰ تن چای، ۱۰۶ تن زردچوبه، ۳۶۰۰ تن چوب ام دی اف، ۶۰ هزار تن لاستیک و ۲۲۰ هزار عدد رینگ که جمعا ارزش مالی این اقلام به ارزش ۳۲۰ میلیارد تومان است از این انبار‌ها کشف شد.

وی افزود: در ارتباط با این مسئله پلیس مبارزه جدی با متخلفان را در دستور خود قرار داده است.

سردار رحیمی در ادامه گفت: در این سوله‌ها لاستیک‌هایی وجود دارد که بیشتر از دو سال انبار شده‌اند و بعضا تاریخ تولیدشان نیز سال ۲۰۱۶ میلادی است و کیفیت لاستیک‌های اولیه را ندارند که حداکثر و حداقل بیشتر از یک سال در زیر آفتاب مانده‌اند و قابل استفاده نیستند.

وی افزود: همه این لاستیک‌ها تولید داخل‌اند و مشابه محصولات خارجی هستند که دو سال است در انبار احتکار و پوسیده شده‌اند و دیگر قابلیت استفاده در خودرو‌ها را ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:باید یک ساز و کار نظارتی مناسبی برتوزیع ارز به وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا در بازار در کشور وجود داشته باشد تا کالا‌ها در بازار به درستی عرضه شوند و در اختیار مردم قرار بگیرند.

وی افزود: در زمینه خودرو‌های سنگین نیز مدت‌ها است که دچار مشکل هستیم و طبیعتا کسانی که ارز را وارد می‌کنند (بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)) باید ساز و کار نظارتی مناسبی را تعریف کنند و در قبال این امر مسئول هستند و تاکنون هیچ سازوکار نظارتی مناسبی برای عرضه کالا‌ها در بازار اعلام نشده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: هزاران انبار در این منطقه وجود دارد، باید اقدامات نظارتی بر این انبار‌ها صورت گیرد تا این کالا‌ها با ارز دولتی و یا هر ارزی که وجود دارد، به بازار تزریق شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این شرایط مردم به این اقلام اساسی نیاز دارند و مالکان و عرضه کنندگان و ما به عنوان دستگاه‌های نظارتی باید وارد عمل شویم تا مشکلات را سامان دهیم.

سردار رحیمی در پایان در پاسخ به این سوال که تکلیف این کالا‌ها چه می‌شود؟، گفت: همه این کالا‌ها در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و اداره تعزیرات حکومتی استان تهران قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تهش باید دید به کجا ختم میشه

    • بهزاد

      آی انبارچی این همه انبارنکن آخرش میمیری به جزنفرین ناله محرومان ومظلومان چیزی برایت نمیماند خودت را به خاطر مال دنیا مدیون نکن که عاقبت فشار قبر در انتظارت هست چوب خدا صدا ندارد اگر بخورد درمان ندارد

    • واقعیت

      اقا این برنج وعدس وچای وغیره بین فقرا پخش کنین.بهترین کار همینه

    • بدون نام

      این قضیه مثل اینکه که از این جیب به لون جیب میره ....

    • بیطرف

      پدرشون در بیارید که خون ملت کردن تو شیشه

    • شهین سیفی

      خوش بحال مسئولین حالا به قیمت ارز ازاد میفروشند

    • بدون نام

      این انبارها مال کدوم آقازاده هستش

    • بدون نام

      اعدام کنن تا درس عبرت بشه.تا کی مصالحه.

    • بدون نام

      اعدام کنن تا درس عبرت بشه.تا کی مصالحه.

    • بدون نام

      خوش به حال وزارت صنایع ومعادن واداره دیگر،حالا یا همه را یکجا میفروشند ومثلا یعنی الکی واریز میشه به حساب دولت!یا تو بازار ازاد به فروش میره ومیشه وام کم بهره برای کارکنان ان اداره،خلاصه اینکه مردم کشکه و میشه گفت بلا نسبت بلا نسبت کرم سر قلاب هستند تا ماهی رو بگیرند و نوش جان کنند!وگرنه تا حالا ودر این دو ماه چند تا انبار بزرگ گرفتند چی شد ایا معلوم شد چی شد؟باید ضربتی عمل کرد وکالا ها را نه به رایگان بلکه با یه در صد سود قابل قبول بین خریداران توزیع شود،

    • parsian

      اقا امریکا رو ول کنید مواظب خودیها باشید که دارن بهمون گل میزنن.خدا براشون نسازه

    • کهنه سرباز

      اقا شما را به روح درگذشته هات قسم چون بانوسانات برق تلویزیون ما سوخته وچون بازنشسته ام وقدزت خرید tv خارجی بااین قیمتها راندارم یک دانه ایرانی با قیمت چند ماه به من بدهید نا دعا گوی شما باشیم.. ویل للمتففین

    • بدون نام

      خب کشف بشه چیش به مردم میرسه از ی دزدی به دزد دیگه میرسه

    • بدون نام

      بابا با قیمت پارسال بدید به مردم پولش رو بدید صاحب مال که نفرین نکنه . البته تذکر بدید دیگه حالیش بشه.

    • ناشناس

      باید بدن به نیازمندان بهزیستی و کمیته امدادیها

    • بدون نام

      سالهای ساله که در باره کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی مطالب مختلف چاپ میشه اما باز هم تکرار مکررات با شدت و قدرت فراوان .چرا و چرا و واقعا چراهای بی جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج