جاباما
۷۶۰۸۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دعوت ایران به جشنواره موسیقی ازبکستان

سفیر ازبکستان در ایران گفت: «جشنواره موسیقی مقام» یک رویداد بین المللی است و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

خبرگزاری فارس: سفیر ازبکستان در ایران با معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، بهادر عبدالله اف، سفیر ازبکستان در ایران روز شنبه ۲۷ مردادماه با سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری دیدار و درباره گسترش و تقویت همکاری هنری ایران و ازبکستان گفت و گو کرد.

بهادرعبدالله اف در این دیدار گفت: ایران و ازبکستان مشترکات زیادی دارند و فرهنگ دو کشور بسیار به هم نزدیک است و امیدواریم همکاری فرهنگی، هنری دو کشور رشد و گسترش یابد.

سفیر ازبکستان در ایران گفت: «جشنواره موسیقی مقام» که یک رویداد بین المللی است در ازبکستان برگزار می شود و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

بهادر عبدالله اف در ادامه گفت: مسوولان ازبکستان تمایل دارند مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره حضور داشته باشند؛گروهی از هنرمندان موسیقی و پژوهشگران نیز از ایران به این جشنواره دعوت شده اند.

سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی ایران و ازبکستان و ارتباط فرهنگی گفت: امیدواریم که جشنواره مقام و حضور هنرمندان ایران در این جشنواره فرصتی برای گسترش و تعمیق روابط فرهنگی، هنری باشد.

علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی نیز در این دیدار گفت: کشور ازبکستان برای جشنواره مقام، هوشمندانه و با شناخت از موسیقی ایران، هنرمندان و گروهی را به این جشنواره دعوت کرده است و دفتر موسیقی نیز با احترام به این دعوت، چند نفر از برجسته ترین استادان موسیقی را دعوت و برای حضور موثر در این جشنواره برنامه ریزی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج