۷۶۱۰۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سریع‌ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟

برای مقایسه دستگاه هه با یکدیگر، راه‌های متفاوتی وجود دارد. مثلا اینکه بگویید گلکسی اس ۸+ در مدت ۹۹ دقیقه شارژ می‌شود پس سرعت شارژ شد ن. آن از هوآوی میت ۱۰ پرو که در مدت ۱۰۲ دقیقه شارژ می‌شود، بیشتر است صحیح نیست. شما ابتدا باید فاکتور‌های مختلف دخیل در پاسخ به سوال را بسنجید و سپس با یک پاسخ مرتبط، مقایسه کنید.

وب سایت ترنجی - سینا عطایی: برای مقایسه دستگاه هه با یکدیگر، راه های متفاوتی وجود دارد. مثلا اینکه بگویید گلکسی اس ۸+ در مدت ۹۹ دقیقه شارژ می شود پس سرعت شارژ شد ن آن از هوآوی میت ۱۰ پرو که در مدت ۱۰۲ دقیقه شارژ می شود، بیشتر است صحیح نیست. شما ابتدا باید فاکتورهای مختلف دخیل در پاسخ به سوال را بسنجید و سپس با یک پاسخ مرتبط، مقایسه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم سریع ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟

سریع‌ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟

ابتدا باید توجه داشته باشید این دو گزاره با هم متفاوت هستند: "کدام موبایل سریع تر شارژ می شود؟" و "نرخ شارژ شدن کدام موبایل سریع تر است؟" سوال اول یک پاسخ ساده نام "مدت زمان شارژ شدن" دارد و پاسخ سوال دوم یک "نرخ" است، یک کسر که میزان حجم شارژ شده بر حسب زمان را عنوان می کند. ما در این مطلب به دومین سوال پاسخ خواهیم داد، به عبارت بهتر اینکه سریع ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟

خب! راه حل سختی در پیش رو نداریم. حجم باتری را به مدت زمان شارژ شدن تقسیم می کنیم تا "کسر میلی آمپر ساعت" بر دقیقه به دست آید. جدول زیر را مشاهده کنید:

برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید
سریع‌ترین شارژ سریع موبایل متعلق به چه شرکتی است؟

همانطور که می بینید چینی ها فناوری شارژ سریع بهتری نسبت به اولین شرکت ارایه کننده شارژ سریع یعنی سامسونگ ارایه کرده اند! حتی گلکسی نوت ۹ که با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری خود تنها در ۱۰۹ دقیقه شارژ می شود نمی تواند از پس سرعت شارژ هوآوی پی ۲۰ پرو که با همین حجم باتری اما در ۹۰ دقیقه شارژ می شود، بر آید.

سوپرشارژ هوآوی سریع ترین شارژ سریع موبایل

در حقیقت سوپرشارژ هوآوی سریع ترین شارژ سریع موبایل است و پس از آن دش شارژ (Dash Charge) وان پلاس است. فست شارژ سامسونگ در رتبه سوم و سپس این موتورولا است که با توربو شارژ در رتبه چهارم می ایستد.

انتهای جدول در اختیار اپل و سونی است! دستگاه هایی که به شدت کند شارژ می شوند و قطعا این موضوع دل پذیری نیست. در حقیقت هوآوی پی ۲۰ پرو تا ۳.۶ برابر سریع تر از آیفون ۸ شارژ می شود! این نسبت برای آیفون X نزدیک به ۳.۱ برابر است! البته که آیفون های ۲۰۱۷ از شارژ سریع پشتیبانی می کنند اما برای داشتن این فناوری بسیار خوب شما باید دست به جیب شوید و آن را جداگانه بخرید! شرکت تریلیون دلاری خسیس!

سونی نیز کندترین سرعت شارژ را برای پرچمدار و میان رده های ۲۰۱۸ خود در دنیای اندروید رقم زده است. از روزگار قدیم سرعت شارژ موبایل های سونی همیشه پایین بوده است و دلیل آن مشابه اپل است، آن ها در خیلی از بازارها شارژر سریع را درون جعبه ارایه نمی کنند و شما باید آن را جداگانه تهیه کنید!

نظر شما چیست؟ سرعت شارژ چقدر برای شما اهمیت دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج