۷۶۱۰۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش ایرانیان به مواضع فرانسه در مذاکرات

بسیاری از ایرانی​ها در سراسر جهان، مواضع فرانسه در مذاکرات روز گذشته را دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات می​دانند.

خبرآنلاین: بسیاری از ایرانی​ها در سراسر جهان، مواضع فرانسه در مذاکرات روز گذشته را دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات می​دانند.

با توجه به مواضع لوران فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه خیلی از ایرانی​ها مقصر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات را دولت فرانسه می​دانند. به همین جهت بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیسبوک، انتقادات خود را به مواضع فابیوس در صفحه شخصی وزیر امورخارجه فرانسه منعکس کردند.

یک ایرانی به زبان فارسی در صفحه فیسبوک فابیوس نوشت: ما ایرانی​ها بیهوده و بی جهت به کشور شما احترام گذاشته ایم . الآن فرانسه هیچ چیزی برای جلب احترام ندارد. یک کشور از نظر اقتصادی ورشکسته که آن چنان در سیاست بین الملل بی اعتبار است که به آلت دست امارات و عربستان تبدیل شده است. ایران دیر یا زود با جامعه جهانی دوست خواهد شد و در آن روز بهتر است که شما برای همیشه در اقتصاد و حتی جامعه ایران منزوی بشوید.

ما دوست داریم با همه دنیا رابطه خوبی داشته باشیم اما یک طلبی از شما داریم باید این طلب پرداخته شود . طلب این است که دیگر اجازه نخواهیم داد شما سهمی از طرح های اقتصاد ایران داشته باشید و در ضمن باید شما را در همه منطقه نیز به انزوا کشاند . اطمینان داشته باشید حتی اگر امارات و عربستان برای شما ارزشی قائلند به خاطر ایران است .

کاربر ایرانی دیگری هم به زبان انگلیسی نوشته بود: لحظاتی در زندگی سیاسی وجود دارد که یک سیاستمدار را به قهرمان و یک سیاستمدار را به یک انسان بد تبدیل می​کند. آقای فابیوس شما جلوی مذاکرات ایران به سمت صلح را گرفتید. ما ایرانی​ها در فرهنگ و تاریخمان با فرانسه نقاط مشترکی داریم. لطفا کلمات سیاه و زشتی را بر این روابط ننویسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نيما

      مرگ برفرانسه

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        من فقط با مرگ بر اسرائیل موافقم.امریکا فرانسه انگلیس و ... منافع خودشونو دارن.نباید به خاطر هر چیزی مرگ بر ... بگیم . من با مرگ بر اسرائیل موافقم چون با قلدری اومدن و دارن زووور میگن.از زورگو بدم میاد.سرائیل 100 سال پیش کجا بود؟

    • محمد حسین

      فابیوس کسی بوده که تو ماجرای انتقال خون الوده به HIV به ایران هم نقش داشته (فکر کنم تو تابناک به نقل از یه خبرنگار خارجی خوندم)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج