جاباما
۷۶۱۶۷۵
۱۴ نظر
۵۰۲۶
۱۴ نظر
۵۰۲۶
پ

سعید شهروز: تا شرایط تغییر نکند، نمی‌خوانم!

خواننده پاپ کشورمان که این روز‌ها استراحت می‌کند، از دلایل کم کاری سال‌های اخیرش گفت.

افکارنیوز: مدت هاست که از سعید شهروز خبری نیست. خواننده‌ی پاپ که در دهه ۷۰ با آلبوم «غزلک» به شهرت رسید. او که سابقه همخوانی با مرحوم ناصر عبداللهی را در قطعه «گل یخ» دارد، تا به این لحظه ۹ آلبوم را روانه بازار کرده است. آخرین آلبوم شهروز «۷۹» نام داشت که به یاد روز‌های درخشان وی در سال ۷۹ و دوران اوج وی در آن سال، ۷۹ نامگذاری شده است.

سعید شهروز: تا شرایط تغییر نکند، نمی‌خوانم!

شهروز پس از آلبوم «بی خوابی» که در سال ۸۷ منتشر شد، از دنیای موسیقی فاصله گرفت و مدت‌ها فقط به آهنگسازی برای دیگر خوانندگان مشغول بود. او در سال ۹۳ با خواندن تیتراژ تلویزیونی برای شبکه سه، کمی به عرصه موسیقی بازگشت.

شاید مهمترین اثر وی در دهه ۹۰، قطعه «فصل بهار» تیتراژ برنامه تحویل سال ۹۳ بود. البته این تیتراژ تا عید امسال در برنامه تحویل سال شبکه سه با تغییراتی هر سال روی آنتن تلویزیون رفت. این قطعه شهروز را به بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی که آثار دهه ۷۰ این خواننده را نشنیده بودند، معرفی کرد. او با شش خواننده دیگر «فصل بهار» را خواند. در آن قطعه همه بجز مرحوم پاشایی، قطعاتی با زبان محلی خواندند و شهروز هم بخشی از این آهنگ را با زبان لری خواند؛ چراکه وی اصالتاً نهاوندی است.

«آره عاشقتم» آخرین قطعه‌ای است که از سعید شهروز بار‌ها در فضای مجازی بازنشر شده است و محبوبیتی میان طرفداران سبک پاپ پیدا کرد. حالا مدتی است که باز هم شهروز فعالیتش در موسیقی را کم کرده و از آخرین باری که وی روی استیج رفته است، مدت ها می گذرد. او از شرایط موسیقی کشور گلایه دارد و زمانی هم که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد، این موضوع را صراحتاً به مهران مدیری مجری این برنامه گفت.

به بهانه کم کاری شهروز در عرصه انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت با وی گفتگوی کوتاهی کردیم که در ادامه آن را می خوانید.

او در این باره گفت: شرایط اقتصادی و موسیقی کشور باعث شده است که کمی از موسیقی فاصله بگیرم. تا زمانی که اوضاع بر همین منوال باشد، فعالیت هایم کم خواهد بود.

وی افزود: قطعاتی را تولید کردم اما فعلاً اثری را منتشر نمی کنم. برنامه ای هم برای برگزاری کنسرت ندارم. تصمیم دارم که فعلا استراحت کنم و کارهایم در عرصه موسیقی را به بعد از محرم و صفر موکول کنم.

این خواننده پاپ ضمن گلایه از شرایط موسیقی کشور و عدم حمایت از خوانندگان دهه 70 اظهار کرد: بسیاری از خوانندگان دهه 70 دیگر فعالیتی ندارد و ما هم با تلاش و دست و پا زدن خودمان را تا این لحظه نگه داشته ایم. متأسفانه حمایتی از خوانندگان قدیمی نمی شود و فقط فعالان عرصه موسیقی از کسانی که در کوتاه مدت کارهایشان دیده می شود، حمایت می کنند.

شهروز ادامه داد: وقتی یک آهنگ شنیده می شود، تمام بیلبوردها به خواننده آن قطعه اختصاص پیدا می کند و همه از وی صحبت می کنند. این خیلی بد است که آثار خوب دیگر خوانندگان آنقدر زود به حاشیه می رود و دیگر به آنها توجهی نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا خودش ميدونه خواننده بهتر از خودش خيلي زياد بهونه اورده برو الكي كنسرت و البوم جديدم نده اون يكم پولشم از دست ميده

      پاسخ ها

      • TRAMP.GON

        تو بهتره استراحت کنی تا مردم هم نگران گوش خود نباشند.

    • بدون نام

      صدای شهروز از ۹۰ در صد خواننده های پاپ امروز جامعه بهتره

      پاسخ ها

      • محسن وات؟؟؟

        نمی دونم ولی نخون

    • بدون نام

      نخون

    • بدون نام

      نخون به ما چه شرایط همین طوری میمونه و تو بیکار میمونی داداش

    • بدون نام

      جناب 14:37 دقیقه ؛ شما در حدی نیستی که در باره سعید شهروز نظر بدی ، تو روزگاری که هیچ کدوم از این خواننده های دوزاری الان وجود خارجی نداشتن ، ما با اهنگای سعید شهروز عزیز زندگی کردیم و بزرگ شدیم .... همون مثل معروف که خر چه داند قیمت نقل ونبات شمارا بس .... خیلی سالاری سعید عزیز .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت. مرسی به شما

      • محسن وات؟؟؟

        خب که چی نخون داداچ

    • بدون نام

      سعید شهروز همیشه ماندگار...

    • کاوشگر فضایی

      حالا چی می خوای بخونی این قدر خودت رو گرفتی ....

    • بدون نام

      یادش به خیر، فوق العاده بود.کاش دوباره بخونه.

    • سمیرا

      سعید عزیز بخون که دنیای موسیقی بدون حضور شما، چیزی کم دازه. چیزی, شبیه نفس.

    • آرش

      سعید شهروز اسطوره هست... چشم بدخواهش کووووررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج