۷۶۱۷۰۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«اکسیدان ۲ ترانسفر» در انتظار پروانه ساخت

فیلم سینمایی «اکسیدان ۲ ترانسفر» به کارگردانی حامد محمدی پس از دریافت پروانه ساخت مقابل دوربین می رود.

بانی فیلم: سازندگان فیلم سینمایی «اکسیدان» قصد دارند سری دوم این فیلم پرفروش را با عنوان جدید «اکسیدان ۲ ترانسفر» مقابل دوربین ببرند.

«اکسیدان ۲ ترانسفر» در انتظار پروانه ساخت

منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم درباره وضعیت حال حاضر «اکسیدان ۲ ترانسفر» به بانی فیلم گفت: «به تازگی برای پروانه ساخت درخواست داده ایم و به محض دریافت پروانه به شکل جدی تری تولید پروژه را پیش خواهیم برد. هم اکنون نگارش فیلمنامه توسط حامد محمدی در حال انجام است و بزودی نسخه نهایی آن آماده خواهد شد».

وی افزود: «با توجه به شرایط موجود فکر می کنم فیلمبرداری این فیلم در فصل پاییز آغاز شود. در مورد فیلمنامه نیز باید بگویم نسبت به سری اول تغییراتی را در آن لحاظ کرده ایم. در واقع در سری دوم فیلم با ورود چند کاراکتر جدید اتفاقات جذابی برای دو شخصیت اصلی داستان رقم خواهد خورد».

محمدی در پایان گفت: «بعد از دریافت پروانه ساخت درباره لوکیشن ها و اینکه فیلمبرداری به جز ایران در چه کشوری انجام خواهد شد تصمیم گیری خواهیم کرد».

جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی بازیگرانی هستنند که در سری اول «اکسیدان» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی کمدی آمده: اصلان برای رسیدن به نامزدش که به خارج از کشور رفته قصد دارد به هر نحوی که شده ویزا دریافت کند. وی در این راه دست به اقداماتی می زند که اتفاقات عجیب و غریبی را پیش رویش قرار می دهد… .
سری اول «اکسیدان» سال گذشته در تهران و شهرستان ها روی پرده رفت و در نهایت با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد. این فیلم در مجموع سینماهای کشور حدود ۱۱ میلیارد تومان فروش داشت.

پخش «اکسیدان» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان (حبیب اسماعیلی) قرار داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد صالح نادی

      فیلم با تمام محدودیت ، سانسور و ممیزی ها بسیار عالی بود..من بیش از ده بار این فیلم رو دیدم...واقعا یه کمدی فوق العاده و در عین حال تلخ است.. یه جورایی درد دل جوانان ایران امروزه...دیالوگ ها هر کدوم یه نیش و کنایه هست..با آرزوی موفقیت برای جناب محمدی عزیز..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج