جاباما
۷۶۲۲۴۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف ۳۳۲ تن مواد مخدر و روان‌گردان در سال ۹۷

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۳۲ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در کشور از ابتدای سال جاری در کشور خبر داد.

ایسنا: معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۳۲ تن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در کشور از ابتدای سال جاری در کشور خبر داد.

اسداله هادی‌نژاد در این باره گفت: مجموع کشفیات چهارماه و سه هفته‌ای سال جاری ۳۳۲ تن می‌باشد که از این مقدار ۱۲۸۹۰ کیلوگرم آن مربوط به هفته اخیر است.

وی افزود: بیشترین حجم مواد مکشوفه از مجموع ۱۲ هزار و ۸۹۰ کیلوگرم، مربوط به تریاک به میزان ۱۰ هزار و ۳۹۳ کیلوگرم بوده است که ۸۰.۶ درصد مجموع کشفیات را شامل می‌شود که از این میزان، ۱۱۸۷ کیلوگرم حشیش، ۶۶۶ کیلوگرم هروئین، ۱۸ کیلوگرم مرفین،‏‏ ۱۴ کیلوگرم شیشه، ۱۵۹ کیلوگرم مواد پیش‌ساز، ۶۰۳۵ عدد قرص روانگردان و ۶۱۰ کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه این میزان از کشفیات طی ۱۳۹۳ فقره عملیات صورت گرفته است، گفت: سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره ۹.۲ کیلوگرم به ازای هر عملیات بوده است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۵۹ لیتر مواد پیش‌ساز مکشوفه در این مقطع ۱۵۶ لیتر مربوط به تهران و مابقی مربوط به استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: از مجموع ۶۰۳۵ عدد قرص روانگردان مکشوفه در این مقطع، بیشترین تعداد به ترتیب با ۳۴۳۲ عدد مربوط به استان تهران، ۱۵۵۸ عدد استان ایلام، ۵۵۰ عدد استان آذربایجان غربی و مابقی مربوط به استان‌های هرمزگان، گلستان، البرز، همدان، گیلان و خراسان شمالی می‌باشد.

هادی‌نژاد با بیان اینکه بالغ بر ۷۷ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به شش استان کشور می‌باشد،‌ اظهار کرد: بیشترین حجم کشفیات با ۳۳۸۳ کیلوگرم مربوط به استان کرمان است که معادل ۲۶ درصد کشفیات کشور می‌باشد و سیستان و بلوچستان با ۳۳۴۲ کیلوگرم، هرمزگان با ۱۰۲۹ کیلوگرم، تهران با ۹۲۱ کیلوگرم و بوشهر با ۷۴۰ کیلوگرم و فارس با ۵۲۸ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی بیان کرد: سهم کشفیات سه استان اولویت دار حوزه مقابله در شرق کشور یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان از کشفیات کل کشور در هفته مذکور ۶۰.۲ درصد می‌باشد.

براساس گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، هادی‌نژاد در پایان گفت: طی این مدت، ۱۳۲ دستگاه خودرو، ۴۴ دستگاه موتور سیکلت، دو قبضه سلاح و ۲۸ دستگاه موبایل توقیف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بیچاره بنده خدا وارد کنندش چرا لج کردین باهاش جنسش رو چرا میگیرید ؟ باج نداده ؟

    • بدون نام

      محبت فرموده سهم دولتیان کمتر کنید تا نجومی ومختلص و رانت کمتری محقق گردد واسلام و مسلمین آسایش و آرامش پذیرند چون شیخ گفتندی ماسهم سیب وگلابی را فزون نماییم تا ملت آسوده گزیند وسهام عدالت و یارانه بیشتر شدندی وکمتر دروغ گفتندی تا فسادبتاخیر فتندی شایدبقای گذابان بیشتربودندی

    • بدون نام

      این همه مواد توسط ادم معمولی وارد ایران نمیشه تا دست مسعول رده بالا تو کار نباشه چرا الکل هرف میزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج