جاباما
۷۶۳۱۵۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مسکو: همه گزینه‌ها مقابل آمریکا روی میز است

معاون وزیر خارجه روسیه گفت که کشورش تمامی اقدامات لازم برای پاسخگویی به تحریم‌های جدید آمریکا را مدنظر دارد.

خبرگزاری فارس: «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه گفت که در صورتی که مسکو بخواهد به دور جدیدی از تحریم‌های آمریکا پاسخ دهد، همه گزینه‌های روسیه روی میز است.

خبرگزاری اینترفکس امروز جمعه این خبر را اعلام کرد.این مقام روس همچنین گفت:«مسکو تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه ایالات متحده آمادگی دارد که رابطه را (با روسیه) عادی کند دریافت نکرده است.»

ریابکوف همچنین گفته است که آمریکا حتی درباره هم‌پیمانان خود در توافق هسته‌ای با ایران سیاست تهدید و ترساندن را در پیش می‌گیرد.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «اعمال صددرصد تحریم‌های متقابل (از جانب روسیه)‌ضرورتی ندارند.ما نمی‌توانیم در فضای اقتصادی با آمریکا رقابت کنیم چرا که در رده‌های مختلفی قرار داریم. ما به صورت عمده این عدم قطعیت در زمینه اینکه چطور به آمریکا پاسخ خواهیم داد را حفظ می‌کنیم. اگر ما بخواهیم از چیزی به صورت قطعی حرف بزنیم در این صورت این اقدام به معنی تضعیف موضع ما خواهد بود.»

ریابکوف روز پنجشنبه هم با انتقاد از تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌های یکجانبه به بهانه پرونده مسمویت «سرگئی اسکریپال» جاسوس دوجانبه انگلیسی، گفت شرایطی که ایالات متحده ذیل این تحریم‌ها تعیین کرده کاملا غیرواقعی است. وی همچنین افزود که علی‌رغم تحریم‌های آمریکا، روسیه به تلاش برای استفاده از واحد پول ملی در معاملات دوجانبه ادامه می‌دهد.

طی روزهای گذشته وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲ شرکت و ۶ کشتی روسی را به بهانه نقض تحریم‌های کره‌شمالی و فعالیت‌های سایبری و همچنین ۳۸ فرد و نهاد این کشور را به بهانه پرونده اسکریپال در لیست تحریم‌های خود قرار داد. همچنین مجلس سنای آمریکا پیشتر با تصویب قانونی، محدودیت‌هایی را برای تراکنش‌های بانکی روسیه با سیستم مالی آمریکا و واحد پول دلار اعمال کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترامپ بمیره

      خیلی باحال گفت :)

    • بدون نام

      مثل عذرخواهی کردن پوتین.

    • یک اریایی

      از امریکا یاد گرفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج