جاباما
۷۶۳۳۳۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یزدی: مبعلی و آل‌نعمه را حساب شده جذب کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش توانسته پس از هفته پنجم تاکتیک‌هایی که در حد نیاز لیگ برتر است را در زمین به نمایش بگذارد.

ایسنا: داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان پس از برتری دو گله تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: به دو تیم به خاطر بازی در این دمای بالای ۴۵-۴۰ درجه تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

بازی تاکتیکی را از دو تیم شاهد بودیم. نواقصی داشتیم اما تیم ما کارهای تاکتیکی زیبایی را در زمین نشان داد. در بازی امروز علی‌رغم اینکه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، دو موقعیت را نیز به گل تبدیل کردیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به نفع خودمان رقم بزنیم.

من از قبل گفته بودم که تیم من از هفته پنجم به بعد می‌تواند کارهای تاکتیکی را انجام دهد که در حد نیاز لیگ برتر است. این اتفاق از امروز افتاد. امیدوارم در فرصت‌های بعدی نواقصی که داریم را برطرف کنیم زیرا تیم جوانی داریم. بازیکن جوان نیاز به زمان دارد تا جا بیفتد و به هماهنگی و اعتماد به نفس لازم برسد.

یزدی: مبعلی و آل‌نعمه را حساب شده جذب کردیم

سرمربی استقلال خوزستان افزود: تیم ما چند بازیکن باتجربه خیلی خوب دارد. به راحتی نمی‌توان از نقش‌ بازیکنانی چون ایمان مبعلی و احمد آل نعمه در تیم‌مان گذر کرد.

ما حساب شده این‌ها را به تیم‌مان اضافه کردیم. این بازیکنان با جان و دل برای تیم زحمت می‌کشند و به جوانان ما کمک می‌کنند تا پتانسیل آن‌ها را افزایش دهند. به هواداران‌مان دست مریزاد می‌گویم زیرا فرهنگ بالای خوزستان را نشان دادند. آن‌ها در دقایقی علاوه بر تشویق تیم خودمان، تیم حریف را هم مورد حمایت قرار دادند تا باعث زیبایی و دلگرم تیم حریف شوند.

او درباره هدر تعداد زیادی از فرصت‌های استقلال خوزستان گفت:‌ وحید خشتان به دلیل اینکه هر ۴ گل بازی‌های قبل ما را به ثمر رسانده بود مقداری استرس داشت و ما هم نتوانستیم تا حدودی این فشار را که بر روی اوست کنترل کنیم.

اگر این فشار کنترل می‌شد او می‌توانست در بازی امروز هم گلزن باشد و تعداد گل‌هایش را افزایش دهد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق برای او بیفتد. این را بگویم که مهم نیست چه کسی گلزنی کند بلکه مهم پیروزی استقلال خوزستان است.

یزدی درباره بازی محتاطانه استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته و بازی جسورانه در مقابل سپیدرود تصریح کرد: هفته آینده مقابل پیکان در خانه این تیم بازی داریم.

یکی از اهداف‌مان کسب سه امتیاز است. وقتی در خانه حریف بازی داریم به دنبال کسب سه امتیاز با توجه به شرایط موجود و آنالیزمان از تیم حریف هستیم. این آنالیز به ما کمک می‌کند که بتوانیم بازی روانی را مقابل پیکان انجام دهیم. امیدوارم با توجه به مسائل تاکتیکی که در طول هفته طراحی می‌کنیم و شناخت خوبی که نسبت به این تیم و کادر فنی‌اش داریم بتوانیم جلوی شاگردان مجید جلالی موفق باشیم.

با تفکرات جلالی و دستیارانش در پیکان کاملا آشنا هستیم و مطمئن هستم که می‌توانیم پاسخگوی این تفکرات در بازی با پیکان باشیم.

یزدی اضافه کرد: تیم ما هنوز آمادگی جسمانی بالایی ندارد زیرا ما ۱۰-۱۵ روز قبل از شروع مسابقه‌ها کار خود را آغاز کردیم. شما می‌دانید که وقتی با این فاصله از مسابقه‌ها کار خود را آغاز کنید هیچ کدام از اعضای جسم شما نمی‌تواند کار خود را کامل انجام دهد.

در بخش آمادگی جسمانی مشکل داریم و همین باعث تعمیم آن به مشکلات ذهنی می‌شود. امیدوارم در این فرصت تعطیلی بتوانیم این نقیصه را نیز جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زر نزن مردک
      سپیدروده پاررو برده فک کرده چیکار کرده

    • majid.sh

      چرت پرت میگی ))یزدی) تو بازی با پرسپولیس هم فرهنگ خودشان نشان دادن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی ها خفه شن در مقابل تیم های خوزستانی هیچی نیستین

    • پیر مرد پرسپولیسی

      خالی بند ،،،اینا که سر نخواستنشون دعوا بود و قصد خداحافظی داشتن ، یه تیم بحران زده رو بردید ، فکر کردی ...؟ شب دراز و قلندر بیدار .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج