۷۶۳۵۴۹
۷۷ نظر
۵۰۶۳
۷۷ نظر
۵۰۶۳
پ

دختر عضو باند مستهجن «بابا» دستگیر شد

دختری به نام پریسا پس از عضویت در یک باند شیطانی و مستهجن، با فریب مسافران ایرانی و خارجی، به آن‌ها نزدیک می‌شد و پس از عقد موقت، این افراد را تلکه می‌کرد.

خبرآنلاین: دختری به نام پریسا پس از عضویت در یک باند شیطانی و مستهجن، با فریب مسافران ایرانی و خارجی، به آن‌ها نزدیک می‌شد و پس از عقد موقت، این افراد را تلکه می‌کرد.

پس از ٩ ماه کار سخت و پیچیده قضایی-پلیسی برای دستگیری زن هجده‌ ساله، در نهایت، این متهم در مشهد گرفتار قانون شد.

ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که دختری به نام پریسا پس از عضویت در یک باند شیطانی و مستهجن، با فریب ده‌ها مسافر ایرانی و خارجی، به آن‌ها نزدیک می‌شد و پس از عقد موقت، با چند نفر از طعمه‌هایش که همدستش بودند، این افراد را تلکه می‌کرد. در یکی از جلسات بازجویی، فرصتی پیش آمد که گفت‌و‌گویی با این متهم انجام شود، مصاحبه‌ای که ماحصل آن را در ادامه خواهید خواند:

دختر عضو باند مستهجن «بابا» دستگیر شد

خانواده‌ات می‌دانند اینجایی؟

من خانواده‌ای ندارم. 9 سال است که آن‌ها تنها دخترشان را از یاد برده‌اند.

چرا؟ مگر با آنان چه کرده‌ای؟

من هرچه می‌کشم از سر خود‌خواهی و بی‌اعتنایی آن‌هاست. الان مادرم پیش شوهرش است و پدرم هم یا خماری می‌کشد یا در یکی از کوچه‌های شهر پی مواد برای مصرف روزانه‌اش می‌گردد.

مادر و پدرت کی جدا شدند؟

سال ٨٧ .

علتش چه بود؟

پدرم اعتیاد داشت. وقتی مواد به او نمی‌رسید، مانند دیوانه‌ها می‌شد و هرچه به دستش می‌رسید می‌شکست. نه‌ساله بودم و همیشه می‌ترسیدم نکند پدرم بلایی سر من و مادرم بیاورد. دعواهای آنان تمامی نداشت. هر‌روزِ زندگی‌مان شده بود جروبحث‌کردن‌های مادر و پدرم. پدرم بیکار بود. مادرم هم به من توجه نمی‌کرد تا اینکه آن‌ها از همدیگر جدا شدند.

بعد چه شد؟

پدر و مادرم پس از طلاق، مرا بین همدیگر پاس‌کاری می‌کردند. مادرم می‌گفت: «خودت پای این بچه را به این دنیا باز‌ کرده‌ای. پس خودت هم باید از او نگهداری کنی.» پدرم هم در پاسخ مادرم می‌گفت: «تا دیروز که خرجی‌تان را می‌دادم، دخترت بود. حالا من پای او را به دنیا باز کرده‌ام؟!» این دعوا‌ها تمامی نداشت تا اینکه به مادربزرگ و خاله‌ام پناه بردم.

در خانه مادربزرگت چه شد؟

مادربزرگم با من مهربان بود اما به این علت که سن زیادی داشت، نمی‌توانست مرا تر و خشک کند. برای همین، بیشتر وقت‌ها را در خانه خاله‌ام می‌گذراندم. آن سال‌ها به‌سختی می‌گذشت و نبودن پدر و مادر از یک سو و تحمل زخم‌زبان‌های اطرافیان از سوی دیگر، زندگی را به کامم تلخ کرده بود. اینکه هم‌سن‌وسالانم، همگی، سایه پدر و مادر روی سرشان بود و من از این سایه بی‌نصیب بودم سخت آزارم می‌داد.

سیزده‌ساله بودم که رابطه من و پسرخاله‌ام بالا گرفت و این رابطه شوم موجب بی‌آبرویی‌ام شد. دیگر راهی جز ترک آن خانه برایم نبود. از طرفی، نمی‌خواستم که خاله‌ام از این ماجرا بویی ببرد چون می‌دانستم آخر سر، همه تقصیرات به گردن من می‌افتد. سال ٩٢ بود که از خانه خاله‌ام فرار کردم.

اعتیادت از کی شروع شد؟

از همان زمانی که خانه خاله‌ام بودم. من در حاشیه شهر به دنیا آمده بودم و در همان خیابان‌ها و کوچه‌های خاکی زندگی می‌کردم. در مسیر مدرسه‌ام چند موادفروش بودند که هر موقع از جلو خانه‌شان رد می‌شدم، چند مصرف‌کننده مواد‌ مخدر یا در حال تزریق بودند یا مواد می‌کشیدند. این شرایط روی پسر‌خاله‌ام اثر گذاشته بود و او نیز مثل دیگر جوانان محله به شیشه معتاد شده بود. متأسفانه رابطه من و پسرخاله‌ام موجب آلوده شدن من هم شد.

چگونه با مردان وارد رابطه می‌شدی؟

بعد از فرار از خانه خاله‌ام، آواره کوچه و خیابان شدم. نه جایی برای استراحت داشتم و نه پولی برای تغذیه. از طرفی، مصرف شیشه بسیار آزارم می‌داد. برای همین، تصمیم گرفتم هر طور شده جایی برای استراحت پیدا کنم. رابطه من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از رابطه با مردان نداشتم. برای همین، به سراغ مردان جوانی رفتم که هم جایی برای سکونت داشتند و هم شرایط استعمال مواد‌ مخدر را برایم فراهم می‌ساختند.

از کی وارد باند بابا شدی؟

در این میان، با فردی به نام مسلم آشنا شدم. او مسافرکش بود و در فرودگاه رفت‌وآمد داشت. وقتی مسلم متوجه شد که من فراری هستم و برای تأمین هزینه‌هایم دست به هر کاری می‌زنم، گفت اگر گوش به حرفش بدهم، می‌توانم پول خوبی به جیب بزنم. متأسفانه بدون اینکه به آینده‌ام فکر کنم، پیشنهاد بی شرمانه مسلم برای ارتباط با مردان هوسران را قبول کردم و از چاله در آمدم و درون چاه افتادم.

چگونه وارد باند بابا شدی؟

درست یادم نیست. مسلم مرا به آن مرد شیطان‌صفت معرفی کرد. بابا مردی پنجاه‌ساله است که با پسر بیست‌وهفت‌ساله‌اش زندگی می‌کند.

چرا به او بابا می‌گویی؟

فقط من به او بابا نمی‌گفتم بلکه هر هفت دختر دیگری که شرایط من را داشتند و از خانه فرار کرده بودند و در خانه‌اش زندگی می‌کردند او را با این نام صدا می‌زدند.

آنجا چطور جایی بود؟

خانه‌ای دوطبقه در یکی از مناطق برخوردار شهر بود. من و چند دختر دیگر که شرایطشان مثل شرایط من بود در آنجا زندگی می‌کردیم.

برای بابا چه‌کار می‌کردید؟

بابا در تلگرام کانالی به همین نام داشت. افراد مبتذل در این کانال عضو می‌شدند و به بابا پیام می‌دادند. بعد او طبق وعده‌ای که داده بود، من یا دیگر دوستانم را به فرد مورد‌نظر معرفی می‌کرد و پس از پایان کار ٩٠ درصد از پول دریافتی را به بابا می‌دادیم و ١٠ درصد از آن را هم برای خودمان بر می‌داشتیم. او می‌گفت اگر می‌خواهیم جایی برای زندگی کردن داشته باشیم، باید بهای آن را بپردازیم.

چه بهایی؟

علاوه‌ بر انجام کارهای خانه و پرداخت ٩٠ درصد از پول دریافتی‌مان، او و پسرش از ما سوء استفاده می‌ کردند.

تاکنون با چند نفر رابطه داشته‌ای؟

نمی‌دانم اما همه آن‌ها قانونی بوده است.

چطور؟

آن‌ها مرا موقت عقد می‌کردند.

پس از اتمام مدت عقد، عده نگه می‌داشتی؟

نمی‌دانم عده چیست.

می‌دانی مرتکب چه جرمی شده‌ای و چه جزایی در انتظارت است؟

بله، حبس و شلاق.

می‌دانی یکی دیگر از احکامی که قانون‌گذار برای اتهامت در نظر گرفته است اعدام است؟

مگر من آدم کشته‌ام؟ شما دروغ می‌گویید. خدا پدر و مادرم را نیامرزد. مقصران اصلی آن‌ها هستند. قاضی باید حکم اعدام را برای آنان صادر کند.

حرف دیگری مانده است که بخواهی بگویی؟

می‌خواهم توبه کنم. می‌خواهم زندگی‌ام را از نو بسازم. خودم می‌دانم که مرتکب گناه بزرگی شده‌ام. من تقصیری نداشتم. شاید اگر من هم سایه پدر و مادر روی سرم بود، الان دانشجو بودم و زندگی خوبی داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      فقط یه کسی ک درد مشابه ب تو رو داره میتونه درکت کنه.
      اعتیاد بلای خانمان سوز..
      اعتیاد ک اومد همه جور بلا و کوفت و مرضی با خودش میاد.
      درکت میکنم خواهر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی برکت الله
        دل خوش به همین مقدار نباشید

      • بدون نام

        اون موقعي كه داشتي هرزگي ميكردي و عيش و نوش و راحت ترين راه و كثيف ترين كارا رو انجام ميدادي اينجوري حرف نميزدي جلو قاضي حرف از خدا پيغمبر ميزني...كصافت

      • علی

        اولن این دختر خودش هم قربانیه....دومن اون مردا حقشون بوده

      • بدون نام

        خدا به ادم ها اختیار داده و عقل عوامل زیادی باعث بدبختی این دخترند اما خودش هم مقصره خدا توانایی تشخیص بد و خوب رو توی هر ادمی گذاشته با فرافکنی کارت به این جا رسیده پریسا کاش مسیولیت زندگیتو قبول میکردی

      • کاربر خود سانسور

        قابل توجه آنهایی که زود میشوند قاضی و حکم صادر می کنند، فکر کنید این دختر در جایی به دنیا می آمد که شرایط امروزی کشور ما را نداشت، وقتی یک دختر ۹ ساله از داشتن پدر و مادری متعهد محروم است، یک نهاد دولتی یا نیمه دولتی مربوطه، موظف است این دختر را به یکی از خانه هایی که جهت نگهداری این کودکان تعبیه شده، ارجاع دهد و در آنجا زیر نظر کارشناسهای کارآزموده و یا روانشناسان کودک ابتدا با بازسازی روحیه آنها و سپس به آموزش و تحصیل و در نهایت پس از چند سالی انسانی کارآمد با حداقل آسیب روحی، تحویل جامعه می دهند. ممکن است همه این کودکان افراد موفقی نشوند همانطور که تمامی کودکانی که پدر و مادر بالای سرشان است، موفق نیستند ممکن است بزه کار شوند ولی جامعه و سیستم موظف است ابزار لازم برای این موارد را تهیه و ارائه دهد. و مادامی که از این رپش یا رپشهای انساندپستانه دیگر غافل هستیم، از حکم دادن هم چشم بپوشیم و سعی در اصلاح آنها کنیم.

      • بدون نام

        درود بر کاربر خودسانسور
        نکاتی که اشاره فرمودید دقیقا" چیزهاییه که بنده بیش از یک ساله به عناوین مختلف در خبرهای مشابه با دوستان درمیون میذارم و کمتر بازخوردی از ایشان دیدم
        در واقع نکته ی کلیدی عقب ماندگی یا پیشرفت جوامع ، توجه یا عدم توجه دولتها به زیرساختهای آموزشی و فرهنگی و سرمایه گذاری بر کیفیت پرورش و رشد تک تک افراد اون جامعه است
        و متاسفم بگم که کشور ما چقدر از این مراحل دور و پرت هست

      • بدون نام

        این دختر خودش بزرگ ترین قربانیه...9 ساله ول شده تو این جامعه کثیف...چیکار باید بکنه...سربار شده تو خونه خالش واسه مطمئنا اونجا هم باهاش خوب برخورد نمیشده که مجبور شده به پسرخالش باج بده که بتونه بمونه

      • بدون نام

        به یه دختر بچه نگو هرزه اون فقط قربانی پدر بی غیرت و مادر سنگدلش و مردان هوسران شده اون سالهاست به قتل رسیده همان موقع که پدرش وظیفه پدریش را به مردی غریبه به نام شوهر خاله داد پس بفهمید که بچه بازیچه دست والدین نیست وظیفه ای هست که فراتر از همه قوانین دنیاست

    • جوان

      باعث تاسفه.

    • ستار

      اعدام!!!؟
      خودتون دارین میگین با مردهای هوس ران
      پس اونا هم مجرمن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط یاد گرفتید بگوئید اعدام عامل این موضوعات چیست آیا فقر بیکاری و نظریات انسان دوستانه بعضی از عوامل دخیل مقصر نیستند تا جامعه بیشتر در این فساد غرق نشدن جلوی آن را بگیرید الان همانطور که در گزارش اعلام شد عده ای خارجی طرف مقابل این گروه بودند و میدانیم این به اصطلاح توریست ها اغلب از کجا هستند قبلا جوانان ما را به خاک و خون کشیدن و حالا بنیان خانواده را چرا با کاهش شدید ارزش پول ملی و فقیر شدن جامعه حالا حتی به خودشان اجازه هوس رانی هم میدهند

      • بدون نام

        زنا محصن... اگر مرد متاهل باشه حكمش اعدامه و زن هم همينطور ولي اگر مجرد باشه فقط حبس و يا شلاق داره

    • امیر

      کجای مجازات این اعدامه؟؟؟اگر منظورتون زنای محصنه است که شامل این خانم نمیشه حتی شلاق هم نمیخوره.رواااانی

    • بدون نام

      برجام چه شد؟

      تحریم ها علیه ایران چه شد؟

      دریای خزرچه شد؟

      خلیج فارس و ماهیگیری چینی ها چه شد؟

      تورم چه شد؟

      شکستن کمر مردم زیر بار گرانی و بی پولی چه شد؟

      بیایید بروید این فجایع رو حل کنید

      چه کار دارید به کار اینها؟

      خیلی هنر کردین این بدبخت رو گرفتین؟

      به جای این کار ها ایران را که در حال نابودی است نجات دهید

      برید دزدان و قاتل ها را بگیرید

      متاسفم برای دولت روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو از 24 ميليون ساده لوح و لج باز بپرس چي شد؟از خودت بپرس كه به اين دولت دروغ راي داديد

      • علی

        ما ملت ایران خاصیت جالبی داریم.....عادت می کنیم

    • پارسا طولایی(عباسی)

      الان که گیرافتادی میخوای توبه کنی چراموقعی که ازاد بودی توبه نکردی میخوای به کدوم زندگی برگردی مگه فرصت زندگی هم گذاشتی تواصلا معنی توبه رومیفهمی گیرافتادن وتوبه باهم جور درنمیادهرچندتوبه گرگ مرگه

      پاسخ ها

      • هه

        خیلی تحفه ای با این نظر دادنت فامیلی اصلیتم تو پرانتز میزاری . دفعه دیگه کد ملیتم بزار خواستن بهت لوح تقدیر بدن پیدات کنن

      • بدون نام

        اگر تقوا داشتی و پارسای واقعی بودی یه قربانی کم سن و سال آسیب های اجتماعی رو چنین قضاوت نمی کردی

        لعنت به مسئولان مملکت که علاوه بر نابودی کشور سطح شعور و درک مردم رو هم تنزل دادن

        بسه سطحی نگری در هر چیزی

      • بدون نام

        این بدبخت حتی نمی دونه عده چیه؟! اون وقت تو چکاره ای که میگی اعدام
        این باید بهش کمک بشه، بدتر از این بدبخت هم همه جای دنیا بوده، برگشتن به زندگی عادی

      • بدون نام

        شماهایی که نظر مخالف دادین اگه شوهراتون یا شوهر خواهرتون تو چنگ این لجن افتاده بودن هم همینا رو می‌گفتین؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        تو اصلا میدونی شرایط توبه چیه..این خانم تا شرایط مناسب زندگی پیدا نکنه توبه چه فایده داره؟ دوباره به همین کار دست میزنه...به جای گیر دادن به چهار تا کلمه مثل توبه شرایط زندگی مناسب واسش فراهم کنین

    • آقای ایکس

      خدا کمکش کنه..زندگی توی فقر برای خانمها خیلی سخت تره

    • بدون نام

      تاسف که هیچ سیستم حمایتی تو این مملکت نیست بجز رانت و اختلاس،علی برکت الله شیخ حسن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا" که لپ کلامو گفتی هیچ سیستم حمایتی نیست
        فقط ادعاهای مسئولان طبق طبق هست
        و ملتی که بالقوه ثروتمندترینه و بالفعل جزو فقیرترین و بدبخترین های دنیا

    • بدون نام

      اشغال با عراقی خاک برسرت پست

    • دست دولت اسلامی دردنکنه که همچین آدمای پرورش داده همه جونارو بدبخت کرده

    • بدون نام

      اعدام کنید دختر ۱۸ ساله رو تا همه دنیا گلستون بشه وقتی فقر باشه بیخود نیست ....

    • بدون نام

      زنها همیشه قربانی میشن
      خشم پدر
      تعصب شوهر
      سروسامان گرفتن فرزندان
      و ب خودت میای و میبینی یه پیرزن فرتوت و خسته شدی

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم

    • ایرانی

      فاحشه .



      رفتی با کل مردم دنیا رابطه برقرار کردی حالا ک گرفتنت میگی توبه ؟؟؟!!! بعدش فراری چرا شدی ؟؟؟ حقته .

    • مشایی

      سیاست ارزی روحانی باعث افزایش فقر گسترده شده و این باعث افزایش بی رویه فساد و فحشا و قتل در کشور میشود. تازه شعار انتخاباتی پارسال روحانی ریشه کنی فقر مطلق بود.

    • بدون نام

      این دختره شیر و ذاتش از همون بچگی حرف داشته کلا فامیل عوضی بودن

      پاسخ ها

      • ایران

        کاربر محترم ۳۴: ۱۶ اینطوری نگو . خدا راخوش نمیاد . این دختر مظلوم . از درد بی کسی معصومیتش از دست رفته . وگرنه اگه محیط و شرایط عمومی و عادی درحد کم هم براش فراهم بود هرگز دست به چنینی اعمالی نمی زد. اینگونه افعال که کیس حاضرش ایشون اصلا ارتباطی باشیر و ذات ندارند . خدا کمکش کنه . ماهم فقط دعا در دستمان بر میاد . اگه هم درمحل زندگیمان افرادی می شناسیم باید کمک مالی و فکری بکنیم یاعلی مدد

      • بدون نام

        انسان را پدر و مادر فقط به دنیا می آورند جامعه است که آنها را تربیت میکند پس برو جامعه را درست کن ببینید چه عواملی باعث هدایت آنها شده است اختلاف طبقاتی را مگر نمی بینی و هر روز هم بیشتر میشود.
        بهتر است در طرز تفکرت تجدید نظر کنی برادر عزیز اگر توانستی دست یک نیازمند را بگیری و به راه راست بیاوری درست است

    • سلیمه.

      واقعا دلم براش سوخت ایشالا خدا کمکش کنه از این منجلاب بیاد بیرون زندگی سالمی از سر بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر سلیمه اگر خدا میخواست کمکش کنه پدر و مادر ش از هم جدا نمی شدن مگر اینکه بگی که خدا از نو و دوباره اونو کمک کنه، چون اعتمادی به هیچ فامیلی نیست اکثراً فامیل است که سوءاستفاده میکنه و طرف را مقابل کار انجام شده قرار میدهد و هیچکس حرفت را باور ندارد، من هم اورا در میکنم با اینکه هم جنس او نیستم، دومی اینکه این دختر را مسبب این بدبختی نميدانم بر عکس اونهایی که میگن کرم از درخت است من میگم که در منگنه زندگی گیر کرده و جز این هم چاره نداشته،

      • عدالت

        كاربر 17/53 دري وري نگو هركي فقيره بره فاحشگي كنه اين چه دلسوزيه احمقانه اي كه شما ميكنيد كساني هستن كه سرشون رو بريدن يه تار موشون رو كسي نديد و يا رفتن دو شيفت كارگري تا جلو نامرد دست دراز نكنن حالا اين شده آخي...بله بايد به جامعه برگرده نه اينكه كارش توجيح بشه

    • بی سرزمین

      واقعا دلم آدم به درد میاد بااین حرفا ای کاش دنیایی نبود ای کاش انسانی نبود کاش فهمی نبود کاش شعوری نبود وای کاش ....

    • پیام

      خدا نابود کنه مسبب اصلیش رو که همه رو به خاک سیاه نشونده

    • مازیار

      لعنت به این زندگی

    • محبوب

      خدایا تا کی باید این قصه های واقعی تلخ و تأسف بار را ببینیم و بشنویم. خدایا چرا این مواد مخدر لعنتی دست بردار نیست. چرا مسؤولین فکری نمیکنن. چرا بیشترین آمار طلاقها بخاطر مواد مخدر هست. خدایا نجاتمان بده از این همه غصه خوردن کسانی که میبینیم چنین زجر میکشن . چنین بی خانمان میشوند.

    • بدون نام

      خیال میکنه الان زنده است!!!!تو از همون 13سالگی هرزه گیت شروع شده،خاک عالم بر سرت ،سنگسارش کنید این لجن پست فطرت را

    • بدون نام

      چرا اعدام؟؟؟؟

    • بدون نام

      مگه صیغه شدن حکمش اعدامه ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه کاربر 17/11 صیغه شدن اعدام نداره ولی صیغه از نظر قانونی هیچ تفاوتی با عقد دایم نداره و باید اگر صیغه را فسخ کرد تا سه ماه و ده روز بعد که عده میگن بماند و بعد از آن دوباره عقد کنه یا صیغه بشه تا معلوم شود که اگر حامله شده بود از کیست،

      • جنوبی

        این ضعیفه را سریع اعدام کنیدتاجامعه رافاسدتر نکرده.م

      • بدون نام

        صیغه شدن هم از خودش حساب و کتابی داره، مگر دیگ آبی است که هر کس لیوان آبی درونش بریزد پس اسلام هیچ،خداتوانایی همه چیز را به بنده اش داده واین بنده است که چگونه همه چیز را درک کند

      • بی نام

        ببین وقتی کسی سیقه میشه مثلا برای یک روز یا هر زمان دیگه حق اینکه سیقه ی کس دیگه ای بشه یا با کس دیگه ای در این مدت رابطه برقرار کنه رو نداره وگرنه سیقه باطله

      • بی نام

        نه اعدام بخاطراینکه بعدصیغه عده نگه دارد درغیراین صورت صیغه بعدی باطله

      • بدون نام

        بستگی داره کی تفسیرش کند از مصاحبه کننده بپرسید

    • بدون نام

      لعنت به بابا قلابی
      و لعنت به باباش

    • فریبا

      همشون وقتی گیر میفتن تازه بقیه شروع میکنن به دلسوزی!!!! انگار احکام و حلال و حروم برا در و دیوار صادر شده!! قبلش کسی ازش حساب نمیبره!!! که مانع خلاف بشه...خدا میدونه اینا اگه شرایط بهشون رو کنه واقعا چی میشن! الله اعلم.... اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...

    • بدون نام

      دلیل ۹۰درصد این مشکلات فقر مالیه

    • ناشناس

      باید اون آقا و این دختره رو اعدام کنن

    • بدون نام

      بازم مشهدکه شده کابل جیگرم اتیش گرفت برای هم وطنم حالا برین بودجه ومنابع کشورشغلامون بدین به۱۶ملیون افغانی یعنی۵برابرجمعیت کشورکرواسی که نایب قهرمان شدهمین پولهاروشغلهاروخرج ایران وایرانی بزرگ کنید این اتفاقها نمیفتادلعنت به هرکس بی غیرت وخاین بی عرض وایرانی که وطن وهم وطن فروش به افغانی کاربده وایرانی وبیکارکنه بااین بی ابی بیکاری وفقرنجومی کم بودجگی این خودکشی واین تعدادبه هرایرانی بالای ۳۰۰ملیون تومان ضرردرسال میزنن ازماست برماست هم مون مقصریم مخصوص پیمانکارصابکاردولت ومردم دودش توچشم همه مون میرخداگفته هرجاظلم باش بلا میفرستم پس توانتظاربلاهاباشیم حقمون

    • بدون نام

      دلخوش به این مقدار نباشید...شمارا به عزت میرسانییییییم

    • AMIR_KN4

      ھمہ قانونی بودن ھہ پدر مادرت خراب بودن تو چرا خودتو نساختی؟چرا بجای کار کردن رفتی دنبال رابطہ ھا واقعا کہ ھرچی باشہ خدا بالاسر ھمہ ی ماست راہ درستو انتخاب کنیم خدا دسمونو میگیرہ مشکل از توست ھمہ تقصیرو ننداز گردن پدر مادرت وگرنہ خیلی از دخترا بدون پدر مادر دارند زندگی شرافتمندانہ ایی میکنن از اول شما ک تو خونہ خالت بودی رفتی دنبال رابطہ با پسر خالت...متاسفم واس این اوضاع اسلامی ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قدر راحت قضاوتش نکن
        تو تو اون شرایط نبودی پس سکوت کن

    • بدون نام

      اعدام چرا ؟ اگر قرار به اعدامه مردهایی هم که باهاش بودن باید اعدام شن ...

    • بدون نام

      مبارکه ببینید با این روند مردم را به کارهائی وادار کردید ....

    • باران

      خدا لعت کند چنین پدرو مادری رو که بچه بدنیا میارن ولی نمیتونن وظیفشونو عمل کنن خودشون هیچ یکی دیگروهم بدبخت میکنن مثل این دختر راس میگه تقصیر پدرو مادرشه اونا باید اعدام بشن پدرش که معتاد بود مادرش دیگه چرا ولش کرده اونم یه دخترو چقد بی احساس بی عاطفه

    • مهدی

      خاک بر سرت بی شرم.

    • بدون نام

      واقعا پدرو مادری که هنوز تکلیفشون باخودشون معلوم نیست غلط میکنن یک بچه میارن واینجوری رهاش میکنن..همیشه ظلم به بچه میشه

    • بدون نام

      چرا نظرات رو منتشر نمی کنی؟

      ...

    • Parisa.a

      مقصر اصلی پدر و مادرشن که وقتی صلاحیت ندارن بچه پس میندازن
      کار خودشم خوب نبوده ها ولی ادم دلش براش میسوزه خو :(

    • بدون نام

      افرین دختر که جواب خوبی دادی ! عده ! ای کاش میگفتی مسافرین خارجی اینقدر پایبند نیستند که همگی از عقد موقت آگاهی داشته باشند! شرمتان باد این افتخارات نظام مدالی بر گردن متولیان .فقط: این دختر را آزاد کنید مسافرین خارجی را اعدام کنید .پدر و مادرش م قربانی اعتیاد هستند و بر باعث و بانی لعنت .مصاحبه استخدامی مگه میکنید؟ این یک جوان از هزاران جوان فراموش شده هستند به اینجا که میرسید میگید هر کس باید پاسخگوی اعما خودش باشد؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین حرف حساب زدی

    • منصوره

      اعدام چرا اعدام ؟

    • بدون نام

      یه عده چقدر راحت قضاوتش کردن
      این دختر بینوا از زمان تولد در یه خانواده ی پر آسیب و آشفته قربانی شده تا بحال
      لعنت به مدیران امر که حاضر نیستن برای رشد فرهنگی ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، و آموزش های همه جانبه برای بهبود کیفی زندگی مردم برنامه ریزی و هزینه کنند

      کجاست مدیر باسوادی که بفهمه بزرگترین سرمایه یه کشور مردمش هستن ....

    • بدون نام

      لااقل با یکی از همان مردان دستگیرش میکردیدتابتونید حکم عادلانه بدید!! با عززززززت و احترام اونا رو تا فرودگاه بدرقه میکنید بعد میروید سراغ فحشا؟ اگر علم دینی داشت که سراغ فحشا نمیرفت پس همه رو مثل خودتون مومن و پاک ندونید، فقط منصافانه رای دهید کار اون بندگان خدا را بدور از اطلاع حتی کوچکترین مسایل شرعی راه انداخته ....ببریدش بهزیستی و از نو تربیت شود و هرگز حکمی بر اعدام صادره نشده و نخواهد شد ! فرا فکنی در احکام نه تنها بازدارندگی ندارد بلکه موجب تمسخر دول اسلامی قرار میگیریم ، چون نه تاکنون صادر ونه اجرا شده . از جرم و اعدام گفتن الان همه اینها توبه کردن؟؟ میگن پری بلنده با این خبر شوکه شده و پیامک از دیار باقی زده برا کیهان ...

    • س

      لینک «بابا»رو هم میزاشتید دیگه....

    • بدون نام

      باعث خجالت وتاسفه که ادم بتونه خودش رو در اختیار هرکسی قراره بده..حتی موقتی ..این خودش انسان رو به بیراهه میکشونه که راضی بشه..باهر کسی رابطه پیدا کنه...هیچ چیز نباید باعث بشه که انسان عصمت و پاکدامنی خودش رو زیر سوال ببره..قانع کننده نیست ،اینجوری شاید خیلی از ادما باشن اما نباید خودشون رو ازاد ببینن وپاکدامنیشون رو زیر سوال ببرن..تن فروشی ..واژه بدیه چه برسه به واقع عملیش.

    • علی

      هیچ کس حق ندارد این دختر رو سرزنش کند
      اگر مملکت برنامه داشت برای بچه های طلاق
      مثل یک پانسیون که از اینها به درستی مرابقت میکرد کار این دخترها به اینجا نمیکشید مملکتی با این همه درآمد که همه اش رو می دزدند و میبرند و میلیارد میلیارد میخورند اگر اون پولهای در جای خودش مصرف بشه این اتفاقها هرگز نمی افته
      یه عده بلدند فقط سطحی به مسائل نگاه کنند و به این افراد فحش و ناسزا بگند چون شعورشون در اون سطحه باید به عمق فاجعه پی برد و علتش رو تحلیل کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر علی آقا
        کاش همه درک درست و منطقی مثل شما داشتن

    • مهدی

      بازهم مشهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج