جاباما
۷۶۴۱۰۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

طرفداران سینه‌چاک فناوری‌های جدید از مدت‌ها پیش تاریخ هفتم شهریورماه را در تقویم‌های خود علامت زده‌اند چرا که در این روز شاهد برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ در شهر برلین آلمان خواهیم بود. این نمایشگاه به لحاظ ابعاد و محصولات یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری‌های نوین است و سلاطین فناوری جدیدترین دستاورد‌های خود را در معرض هواداران قرار می‌دهند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: طرفداران سینه‌چاک فناوری‌های جدید از مدت‌ها پیش تاریخ هفتم شهریورماه را در تقویم‌های خود علامت زده‌اند چرا که در این روز شاهد برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ در شهر برلین آلمان خواهیم بود. این نمایشگاه به لحاظ ابعاد و محصولات یکی از مهم‌ترین رویدادهای فناوری‌های نوین است و سلاطین فناوری جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض هواداران قرار می‌‌دهند.

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

با توجه به اینکه چند روزی بیشتر تا برگزاری IFA 2018 باقی نمانده است فرصت را به فال نیک گرفتیم تا با هم ببینیم سلاطین فناوری در این مراسم بزرگ ممکن است چه دستاوردهایی را رونمایی کنند.

سامسونگ در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

این غول کره‌ای که به یکی از قطب‌های فناوری‌های نوین تبدیل شده است به تازگی پرچمدار جدید خود، گلکسی نوت ۹ را به همراه گلکسی واچ و گلکسی تب اس ۴، رونمایی کرده است اما همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید محصولات سامسونگ تنها به گوشی هوشمند خلاصه نمی‌شود و طیف وسیعی از محصولات الکترونیک را در سبد کالای خود دارد.

به این ترتیب در IFA ۲۰۱۸ چشم‌انتظار رونمایی تلویزیون‌های جدید سامسونگ با فناوری MicroLED هستیم. بدون شک در این نمایشگاه سامسونگ لوازم‌خانگی پیشرفته و جدیدی مانند ماشین‌های لباس‌شویی و یخچال‌های هوشمند را رونمایی خواهد کرد. چه بسا در این مراسم خبرهای جدیدی از نسخه جدید دستیار صوتی Bixby ۲.۰ نیز باشیم.

سونی در IFA 2018

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

تجربه نشان داده است سونی همیشه توجه ویژه‌ای به این مراسم داشته است و بدون شک در IFA 2018 با دست‌پر حضور پیدا خواهد کرد. به احتمال زیاد در این مراسم شاهد رونمایی اکسپریا XZ3 و XZ3 کامپکت خواهیم بود.

در این بین باتوجه به اینکه بازار اسپیکرهای هوشمند‌ این روزها حسابی داغ است پیش‌بینی می‌کنیم نسخه‌ای جدید از اسپیکر هوشمند LF-S50G را نیز شاهد باشیم. سونی در ساخت محصولات صوتی تصویری نیز ید طولایی دارد و بدون شک در این مراسم تلویزیون‌ها و تجهیزات صوتی جدیدی را رونمایی خواهد کرد.

ال‌جی در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار ال‌جی باشید حتماً خاطر شما هست که ال‌جی در IFA سال گذشته گوشی پرچمدار V۳۰ را رونمایی کرد و به این ترتیب رونمایی V۴۰ در IFA ۲۰۱۸ از جانب ال‌جی کاملاً منطقی به نظر ‌می‌رسد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که ال‌جی سودای رونمایی دو ساعت هوشمند جدید با سیستم‌عامل Wear OS را در سر می‌پروراند. به احتمال زیاد در این مراسم خبرهای بیشتری از برنامه‌های سامسونگ جهت پلتفرم هوش‌مصنوعی ThinQ نیز خواهیم شنید.

در این بین احتمال رونمایی ال‌جی از لوازم‌های خانگی هوشمند جدیدی نیز در IFA ۲۰۱۸ پیش‌بینی می‌شود.

هواوی در IFA 2018

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

این شرکت‌ چینی که اخیراً به یکی از بزرگترین رقبای سامسونگ و اپل تبدیل شده است بدون شک در مراسم IFA حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و طرفداران برند میت در این مراسم چشم‌انتظار رونمایی جانشین بعدی Mate 10 Pro هستند.

این گوشی که به احتمال زیاد آنرا با نام تجاری Mate 20 Pro خواهیم شناخت از پردازنده کیرین ۹۸۰ بهره گرفته است و رونمایی آن در IFA 2018 خالی از لطف نخواهد بود. هواوی در کنار گوشی‌های هوشمند ید طولایی در ساخت فناوری‌های پوشیدنی دارد و با این حساب احتمال رونمایی سومین نسل از ساعت‌های هوشمند هواوی در این مراسم دور از ذهن نیست.

فیت‌بیت در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

طرفداران دستبند‌های هوشمند به خوبی با برند خوشنام فیت‌بیت آشنا هستند، از آنجایی که ۲ سال پیش دستبند هوشمند Charger ۲ از جانب فیت‌بیت در IFA رونمایی شد، دستبند هوشمند جدید فیت‌بیت با نام Charger ۳ پیش از این رخ نشان داده است و احتمال می‌رود در این مراسم شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول باشیم.

ناگفته نماند در کنار فیت‌بیت، برندهای مطرح دیگری که در زمینه دستبند‌های هوشمند فعالیت می‌کنند نیز در IFA ۲۰۱۸ حضور خواهند داشت و با این حساب چشم‌انتظار خبرهای بیشتری از تجهیزات پوشیدنی از این برندها هستیم.

موتورولا در IFA 2018

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

اگر نگاهی به رونمایی محصولات موتورولا در IFA 2017 داشته باشیم متوجه خواهید شد که این برند در مراسم پارسال Moto X4 را رونمایی کرد، در حال حاضر خبری از Moto X5 و رونمایی این محصول در IFA 2018 نیست اما با توجه به سیاست‌هایی که از موتورولا سراغ داریم چه بسا در مراسم پیش‌رو هواداران را با رونمایی Moto X5 شگفت‌زده کند.

از طرف دیگر انتظار رونمایی نسخه جهانی موتورولا P30 نیز از جانب موتورولا در IFA 2018 دور از ذهن نیست.

لنوو در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

در مراسم پارسال لنوو توجه ویژه‌ای به معرفی هدست‌واقعیت‌مجازی خود داشت، در نتیجه انتظار داریم در IFA امسال لنوو محصولات دیگری را در زمینه واقعیت‌مجازی رونمایی کند. از طرف دیگر معرفی لپ‌تاپ‌ ‌جدیدی از خانواده تینک‌پد با نام X۱ Extreme یا P۱ نیز یکی دیگر از محصولاتی است که در مراسم پیش‌رو احتمال حضور آن را می‌دهیم.

در کنار این لپ‌تاپ‌ به احتمال زیاد برند Razor و دل نیز لپ‌تاپ‌های جدیدی را در IFA ۲۰۱۸ رونمایی خواهند کرد.

فیلیپس در IFA 2018

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

این شرکت‌ ژاپنی در مراسم IFA سال گذشته فناوری جدید Quantum Dot را در تلویزیون فیلیپس مدل 8602 رونمایی کرد و با این حساب بعید به نظر می‌رسد در IFA امسال فناوری جدیدی در زمینه تصویر را از فیلیپس شاهد باشیم.

در این بین گفته می‌شود فیلیپس خط تولید مانیتورهای گیمینگ خمیده‌ای را راه‌اندازی کرده که ضخامتی حدود ۶.۱ میلی‌متر دارند و چه بسا در این مراسم چشم‌مان به جمال این مانیتورهای جدید روشن شود. لامپ‌های معروف Hue Light فیلیپس نیز گزینه دیگری است که به احتمال زیاد در سبدکالای این شرکت در IFA 2018 شاهد خواهیم بود.

ایسر در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

ایسر مراسم IFA را فرصت مغتنمی برای نمایش لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای جدید خود می‌داند و به احتمال زیاد در نمایشگاه پیش‌رو شاهد معرفی مدل‌های جدیدی از لپ‌تاپ‌های ایسوس خواهیم بود.

در این بین با توجه به علاقه‌ای که ایسر به کروم‌بوک‌ها دارد، رونمایی یک کروم‌بوک جدید از جانب ایسر در IFA ۲۰۱۸ دور از ذهن نخواهد بود.

ایسوس در IFA 2018

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

برند تایوانی ایسوس علاقه زیادی به ارائه محصولات چشم‌گیر در مراسم IFA دارد و با توجه به رونمایی ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook Flip 14 که تنها ۱۳.۹ میلی‌متر ضخامت داشت انتظار می‌رود امسال نیز شاهد نسخه جدیدی از این لپ‌تاپ باریک باشیم.

از طرف دیگر ایسوس علاقه زیادی به حضور در دنیای واقعیت‌مجازی و واقعیت افزوده دارد و به احتمال زیاد چشم طرفداران را با محصولات جدیدی در این زمینه در IFA 2018 روشن خواهد کرد.

در این بین باتوجه به اینکه حدود ۲ سال از معرفی آخرین کروم‌بوک ایسوس می‌گذرد چه بسا ایسوس مراسم IFA امسال را به فال نیک بگیرد و کروم‌بوک جدیدی را از ایسوس در این مراسم شاهد باشیم.

پاناسونیک در IFA ۲۰۱۸

محصولات برتر سلاطین فناوری در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸

سال گذشته پاناسونیک اسپیکر هوشمند SC-GA۱۰ را معرفی کرد، این اسپیکر هوشمند کیفیت بسیار بالایی داشت و به خوبی با دستیار صوتی گوگل تعامل برقرار می‌‌کرد. در نتیجه انتظار داریم پاناسونیک در IFA ۲۰۱۸ نسخه‌ای‌ جدیدتر از این اسپیکر یا محصولات دیجیتال دیگری که با دستیارهای صوتی تعامل داشته باشند را معرفی کند.

در این بین پاناسونیک سابقه خوبی برای ساخت لوازم خانگی و صوتی و تصویری دارد و به احتمال زیاد آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه‌ها در مراسم IFA ۲۰۱۸ به رخ رقبا و مشتریان بکشد.

در این قسمت به پایان فهرست محصولاتی رسیدیم که انتظار رونمایی آن‌ها را در IFA ۲۰۱۸ داریم، در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم از طرفداران فناوری‌های جدید هستید و پیش‌بینی می‌کنید محصول خاصی در این مراسم رونمایی شود، در قسمت نظرات پیش‌بینی‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      شما خودت توطئه ی عمل شده ای...

    • بدون نام

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج