۷۶۶۲۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کوترونه: باید از ایگواین درس یاد بگیرم

مهاجم جوان میلان از گلزنی در دیدار برابر رم بسیار خوشحال است. او به ستایش از ایگواین پرداخت و تاکید کرد که نزد این مهاجم بزرگ درس پس می‌دهد.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، پاتریک کوترونه، مهاجم جوان میلان در دیدار برابر رم قهرمان میلان لقب گرفت. این مهاجم در نیمه دوم و در ‌دقیقه ۸۴ در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد به میدان رفت و توانست گل پیروزی را برای روسونری در ‌دقیقه ۹۵ به ثمر رساند تا ورزشگاه را غرق در شادی کند.

این مهاجم جوان از این که گل پیروزی را برای تیمش به ثمر رساند غرق در شادی است. کوترونه می‌خواهد به رقیبی جدی برای ایگواین تبدیل شود.

کوترونه بعد از بازی، گفت‌: بسیار خوشحال هستم که در این دیدار بزرگ توانستم به تیمم کمک کنم تا سه امتیاز را به دست آوریم. دیگر چه چیزی بهتر از این می‌خواهیم؟ این پیروزی بسیار لذت بخش و خوشحال کننده است.

او ادامه‌ داد: بعد از گلی که به ثمر رساندم هیچ چیزی را احساس نکردم و چیزی نمی شنیدم. امیدوارم که این گل ها ادامه داشته باشد و بتوانم به تیمم کمک کنم. خوشبختانه این بار بازی خوب ما با پیروزی همراه شد.

مهاجم جوان میلان در صحبت‌های خود به ایگوان اشاره کرد و گفت‌: گتوزو، سرمربی تیم به ما گفت‌ که ایگواین از بهترین مهاجمان جهان است. او بازیکن بسیار با تجربه و خوب است و افتخار می‌کنم که با چنین بازیکن بزرگی هم بازی هستم.

می‌خواهم از این بازیکن درس یاد بگیرم. می‌دانم که کار بسیار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارم اما با تلاش زیاد خود کار سرمربی تیم را برای انتخاب ترکیب اصلی سخت خواهم کرد هر چند می‌دانم که با وجود ایگواین قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج