جاباما
۷۶۶۳۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ورود لنوو به حوزه خانه‌های هوشمند

شرکت لنوو در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از محصولات هوشمند جدیدی رونمایی کرده است که عزم این شرکت را برای ورود به عرصه گجت‌ها و خانه‌های هوشمند نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت لنوو در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از محصولات هوشمند جدیدی رونمایی کرده است که عزم این شرکت را برای ورود به عرصه گجت‌ها و خانه‌های هوشمند نشان می‌دهد.

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ که در شهر برلین آلمان درحال برگزاری است، هرساله میزبان غول‌های تکنولوژی و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه علم و فناوری است تا بتوانند با معرفی و عرضه محصولات جدیدشان، نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به خود جلب کرده و سهم بیش‌تری را در بازار تکنولوژی به خود اختصاص دهند.

ورود لنوو به حوزه خانه‌های هوشمند

حالا شرکت لنوو (Lenovo) نیز با رونمایی از محصولاتی نظیر لامپ هوشمند، دوربین هوشمند و اپلیکیشن لنوو لینک (Lenovo Link) نشان داده است که می‌خواهد با سایر رقبای قدرتمندش به رقابتی تنگاتنگ بپردازد و از این پس به بازار دستگاه‌های هوشمند ورود پیدا خواهد کرد.

اپلیکیشن لنوو لینک در حقیقت به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند به سهولت دستگاه‌های مختلف خود را تنظیم کرده و با خرید هر محصول از این برند، تنها اپلیکیشن مربوطه را برروی گوشی خود نصب کنند و به کنترل و مدیریت فعالیت‌های گجت‌های مختلف خود بپردازند.

تمامی محصولات هوشمند لنوو که در دسته‌بندی Smart Home Essentials جای گرفته‌اند، از دستیارهای صوتی نظیر گوگل اسیستنت و الکسای آمازون پشتیبانی خواهند کرد. قرار است لامپ‌های هوشمند لنوو با قیمت ۳۰ دلار در ماه نوامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود و قابلیت‌هایی نظیر کنترل صوتی و تنظیم میزان روشنایی را با خود به همراه دارند و عمر آن نیز ۱۵ هزار ساعت تخمین زده می‌شود.

کاربران قادر خواهند بود از راه دور آن را خاموش یا روشن کنند و از طریق گوشی هوشمند خود به تنظیم یا کم و زیاد کردن میزان نور آن بپردازند.

دوربین هوشمند لنوو نیز با قیمت ۱۰۰ دلار در سه ماهه نخست سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که قادر است تا فاصله ۲۰ متر را هنگام شب تشخیص داده و اجسام و افراد متحرک را نیز به خوبی و با وضوح نسبتا بالایی شناسایی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج