۷۶۷۸۸۳
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

همان طور که می‌دانید، فایل‌های PDF ماهیت ویرایشی ندارند و دسترسی به محتوای آن‌ها آزاد نیست. با توجه به این موضوع، ابزارهای مختلفی برای تبدیل فایل‌های PDF به ورد ایجاد شده که توسط آن‌ها می‌توان به یک نسخه قابل ویرایش از فایل PDF دست یافت

وب سایت کلیک - علیرضا عباسی: ویرایش محتوای فایل‌های پی دی اف با تغییر فرمت به DOC امکان پذیر است. در این مطلب شما را با بهترین روش‌های تبدیل PDF به ورد آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

همان طور که می‌دانید، فایل‌های PDF ماهیت ویرایشی ندارند و دسترسی به محتوای آن‌ها آزاد نیست. با توجه به این موضوع، ابزارهای مختلفی برای تبدیل فایل‌های PDF به ورد ایجاد شده که توسط آن‌ها می‌توان به یک نسخه قابل ویرایش از فایل PDF دست یافت. در ادامه این مطلب، شما را با چند روش برای تبدیل فایل‌های PDF به ورد آشنا می‌کنیم (تبدیل اسناد به فایل PDF با اپلیکیشن Abobe Scan).

وبسایت‌های تبدیل کننده

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تبدیل فایل‌های PDF به ورد استفاده از وبسایت‌هایی است که این کار به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌دهند. برای استفاده از این سرویس‌ها کافی است فایل PDF مورد نظر خود را در آن‌ها آپلود کنید و سپس نسخه DOC را تحویل بگیرید. در این وضعیت فایل ورد شما در سرور سایت مورد نظر قرار گرفته و می‌توانید آن را دانلود کنید (آموزش تصویری تبدیل فایل های word، پاورپوینت و عکس به PDF با تلگرام).

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

pdf۲doc یکی از این سرویس‌های تبدیل کننده است که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید توسط آن به راحتی فایل‌های PDF خود را به DOC تبدیل کنید.

مرورگر کروم یا Edge

توسط مرورگرهای کروم و Edge می‌توان فرمت PDF را به صورت فایل‌های قابل ویرایش اجرا کرد. برای استفاده از این روش کافی است روی فایل PDF راست کلیک کرده و سپس از بخش Open with، یکی از دو برنامه نام برده را انتخاب کنید. با باز شدن فایل PDF در مرورگر، این امکان به شما داده می‌شود تا متن‌ موجود در آن را در ورد کپی کنید.

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

برنامه‌های تبدیل کننده

برنامه‌های متعددی برای تبدیل فرمت‌ PDF به ورد ساخته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. PdfGrabber نام یکی از برنامه‌ها بوده که فایل‌های PDF را به انوع فرمت‌ها از جمله DOC تبدیل می‌کند. این برنامه برای سیستم عامل ویندوز موجود است. کاربران سیستم عامل مک می‌توانند از برنامه PDF Converter Pro استفاده کنند.

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

مایکروسافت ورد

توسط برنامه مایکروسافت ورد هم می‌توان فایل‌های PDF را به DOC تبدیل کرد. برای این کار کافی است روی فایل PDF مورد نظر کلیک راست کنید و سپس از بخش Open with، برنامه ورد را برگزینید تا فایل PDF در محیط ورد باز شود. در این وضعیت می‌توان به ویرایش فایل مورد نظر پرداخت و سپس آن را از بخش Save As با فرمت DOC ذخیره کرد.

معرفی بهترین روش‌های تبدیل PDF به Word

نکته بسیار مهمی که برای تبدیل PDF به ورد باید به آن دقت باشید، نوع ساختار فایل‌های PDF است. در صورتی که فرمت محتوایی فایل PDF شما به صورت عکس باشد و نوشته‌ها به صورت متنی قرار نگرفته باشند، امکان ویرایش فایل توسط روش‌های توضیح داده شده در بالا وجود نداشته و نمی‌توان نوشته‌ها را از آن استخراج کرد. در صورتی که فایل PDF شما از این نوع است، باید از صفحات مورد نظرتان عکس تهیه کنید و سپس با استفاده از برنامه‌های تبدیل کننده عکس به متن، نوشته‌ها را استخراج کنید.

نظر شما در رابطه با موارد معرفی شده برای تبدیل PDF به ورد چیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هشت ساله فایلهای pdf رو با آفیس باز می کنم و بعد ویرایش می کنم و بصورت word ذخیره می کنم
      البته به گفته شما فقط فایلهای که بصورت متن باشند اینطوری تبدیل میشن و فایلهای پی دی اف عکسی رو نمیشه اینطوری تبدیل کرد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج