جاباما
۷۶۸۰۲۷
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

شاید باورتان نشود اما درآمد برخی از ستاره های هالیوود در یک روز، حتی از درآمد کل عمر برخی افراد هم بیشتر است. ستاره ها هر کدام از راههای مختلفی کسب درآمد می کنند، اگر دوست دارید بدانید که درآمد برخی از ستاره های ثروتمند جهان در روز چقدر است، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شاید باورتان نشود اما درآمد برخی از ستاره های هالیوود در یک روز، حتی از درآمد کل عمر برخی افراد هم بیشتر است. ستاره ها هر کدام از راههای مختلفی کسب درآمد می کنند، اگر دوست دارید بدانید که درآمد برخی از ستاره های ثروتمند جهان در روز چقدر است، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جی کی رولینگ: 197000 پوند

جی کی رولینگ پردرآمدترین ستاره بریتانیایی و سومین ستاره پردرآمد جهان است. درآمد روزانه او برابر با درآمد ۷ سال و نیم یک کارگر معمولی ست. او این شهرت و ثروت را از انتشار مجموعه کتاب های هری پاتر به دست آورده است.

از آنجا که این ستاره فقر و سختی های زیادی را در زندگی اش تجربه کرده، سعی می کند که در این دوران نیازمندان را از یاد نبرد. او مقداری از سرمایه خود را صرف خیریه ها می کند. از طرف دیگر، تمام مالیات های خود را بدون این که برای کاهش میزان آن ذره ای تلاش کند، می پردازد.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

ادل: ۱۴۳۰۰۰ پوند

اگر شما یک کارمند ساده باشید، برای به دست آوردن پولی که ادل در یک روز به دست می آورد، باید حدود 5 سال و 5 ماه و 5 روز کار کرد. این ستاره 30 ساله اهل لندن، مقداری از سرمایه خود را صرف خیریه ها مانند بیماران اوتیسم و... می کند.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

التون جان : 125000 پوند

التون جان از ستاره های دیگری است که درآمد روزانه بالایی دارد. طبق گزارشات مجله فوربز، او روزانه ۱۲۵۰۰۰ پوند در می آورد که مساوی با ۴ سال و ۸ ماه کار کردن یک کارمند ساده است. او علاوه بر اجراهای زنده، از نوشتن ترانه، آهنگ سازی و حضور در شوهای تلویزیونی نیز کسب درآمد می کند.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

پل مک کارتنی: ۱۱۲۰۰۰ پوند

خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و عضو گروه افسانه‌ ای «بیتلز»، از برترین آهنگسازان موسیقی راک سده بیستم میلادی است که درآمد روزانه او برابر با درآمد 4 سال و 3 ماه یک کارمند است. او هنوز هم که هنوز از فروش آلبوم هایش پول در می آورد. گذشته از فعالیت در دنیای موسیقی، مک‌ کارتنی همچنین یک نقاش، هنرپیشه و مدرس موسیقی است.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

کالوین هریس: 101000 پوند

کالوین هریس، در سن ۳۳ سالگی، یکی از پردرآمدترین دی جی های جهان شد. او با اجراهایش در لاس وگاس، در کنار شرکت در فستیوال ها و شوهای مختلف، درآمدی برابر با ۳ سال و ۱۰ ماه یک کارمند را دارد.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

لوئیز همیلتون: ۹۵۰۰۰ پوند

لوئیز همیلتون راننده انگلیسی مسابقات فرمول یک، با 62 برد جهانی تبدیل به یکی از پردرآمدترین ستاره های جهان شده است. او همچنین در همکاری با برندهای مشهوری چون لورئال، پوما و بوز درآمد خوبی به دست می آورد که برابر با 3 سال و 7 ماه کار یک کارمند است.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

سایمن کاول: 90000 پوند

سایمن کاول در دنیای موسیقی جایگاه ویژه ای برای خود باز کرده است، اما در واقع تاسیس برند شخصی اوست که بر درآمدش افزوده است. در کنار آنها، سایمن با حضورش در شوهایی چون «Got Talent» یا «X-Factor» نیز پولی به دست می آورد که برابر با درآمد ۳ سال و ۵ ماه یک کارمند است.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

اد شیرن: ۷۷۰۰۰ پوند

اد شیرن خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده اهل انگلستان است. او بیشترین درآمد خود را از موسیقی به خصوص تورها و تخفیف هایی که برای خرید آلبوم هایش می گذارد، به دست می آورد. موزیک ویدئو او از لحاظ پخش در اسپاتیفای به بیش از یک میلیارد استریم دست یافت و در طول۱۲ هفته در رتبه ۱ جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت. او با به دست آوردن 77 هزار پوند در روز، درآمدی برابر با درآمد 2 سال و 11 ماه یک کارمند معمولی را دارد.

درآمد ستاره‌های جهان در یک روز چقدر است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Arezoo

      خوش بحالشون...

    • تورکمن قیز

      تو این گرونی و اوضاع بد کشور ، خوندن این مطالب فقط افسرده ترمون میکنه آقای برترینها :(

      پاسخ ها

      • مهدی میرزابزرگ

        از کجا معلوم برترین ها مرده؟

    • صدرا

      خب منم سالی۲۴۰۰۰هزار یورو درآمد دارم

      پاسخ ها

      • من یلدام،شب دور از خورشید..

        آقا صدرا نمیدونم شما اهل الان تو چه کشوری زندگی میکنین اما حدس میزنم ایران نباشین این درآمد تو ایران زیاد میشه وگرنه تو کشور های دیگه معمولیه

    • شمیم

      برترینها اینا رو که میزاری دلم میخواد با کله برم تو دیوار⁦:-|⁩

    • yeki:/

      یعنی ما روزی ۱۰۰۰ تومان هم در نمیاریم هیچ اونم باید بدیم اب معدنی ک از گرما نمیریم تازه اونم گرون شده پس من تصمیم میگیرم سر بزارم بمیرم پول هم نداریم ازین ملت بزنیم بیرون.

    • سبا

      بازیگرهای ایرانی را بگذارید لطفا

    • بدون نام

      علی برکت ا...

    • suha

      پول فقط شده مال خواننده و بازیگر ...همین

    • mohsen

      اینا همه انگلیسین نه جهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج