۷۶۸۸۳
۲۴۸ نظر
۸۱۸۶
۲۴۸ نظر
۸۱۸۶
پ

زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است

اگر یک مرد با زنی غیر از همسر خود در ارتباط باشد، از نگاه عموم خیانت محسوب می‌شود اما اگر همین مرد مدارکی را برای مشروع بودن رابطه‌اش ارائه کند، ازدواج دوم است و از نگاه قانون دیگر خیانت نیست.

مجله سیب سبز: اگر یک مرد با زنی غیر از همسر خود در ارتباط باشد، از نگاه عموم خیانت محسوب می‌شود اما اگر همین مرد مدارکی را برای مشروع بودن رابطه‌اش ارائه کند، ازدواج دوم است و از نگاه قانون دیگر خیانت نیست در حالی که بسیاری از خانواده‌ها این رفتار را یک نوع خیانت می‌دانند اگرچه این جامعه و قانون یک جامعه است که میزان خیانت و نامهربانی را مشخص می‌کند.

همیشه کسی که خیانت دیده باور نمی‌کند این اتفاق افتاده است و به جای تلاش برای بهبود وضعیت با انکار این موضوع، مشکلاتش را پیچیده‌تر می‌کند. در این مطلب پروفسور حسین باهر راه‌های کشف رفتارهای خیانکارانه و مقابله و مبارزه با آن را برای‌تان شرح می‌دهد.

زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است

صریح و بی‌تعارف سؤال کنید

اخلاق به شما می‌گوید، زن و مرد باید چطور رفتار کنند. از نظر اخلاق کاملا درست است که زن و شوهر از اوضاع و احوال هم با خبر باشند. زن و شوهرها توقع دارند شریک زندگی‌شان برای یک رابطه رمانتیک و عاشقانه تلاش کند، همان‌طور که توقع دارند برای صداقت و امنیت در رابطه تلاش کند. با این حال هیچ زن یا شوهری دوست ندارد تمام رفتار و اعمالش زیر ذره‌بین باشد. اگر می‌خواهید به همسرتان نزدیک باشید و از همه چیز باخبر شوید از نظر اخلاقی بهتر است از خودش سؤال کنید.
بهترین راه پیدا کردن حقیقت این است که از او بخواهید صادقانه و صریح درباره هر چیزی که به رابطه شما مربوط است، حرف بزند. اگرچه بیشتر زن و شوهرها پرسیدن مستقیم را سخت‌تر از کند و کاوهای پشت‌پرده رفتار همدیگر می‌دانند. حتی اگر با زیرنظر گرفتن همسرتان فهمیدید او خیانت می‌کند این دلیل خوبی نیست چون جاسوسی کردن کار درستی نیست. اگر همسرتان را زیرنظر بگیرید و هیچ اشتباهی در رفتار او پیدا نکنید، ممکن است احساس آرامش کنید، اما یادتان باشد که صداقت همسرتان را نشانه گرفتید. اکنون این شما هستید که در رابطه زناشویی‌تان چیزی را پنهان کرده‌اید. همه می‌خواهند حقیقت را بدانند، اما معمولا با انتخاب بدترین راه به این هدف می‌رسند.

دروغ شیرین یا حقیقت تلخ؟

همه ما اصرار داریم هرچه شریک زندگی‌مان می‌گوید، باور کنیم چون اعتماد به او، احساسی از امنیت و آرامش به ما می‌دهد. هیچ‌کس نمی‌خواهد به این مسئله اهمیت بدهد که همسرش دروغ می‌گوید به‌ویژه وقتی که احساس کند خیانتی در کار است. بیشتر انسان‌ها «دروغ شیرین» را به «حقیقت تلخ» ترجیح می‌دهند.

بسیاری از زنان تلاش می‌کنند از خیانت همسرشان چشم‌پوشی کنند، زیرا تغییرات تازه و قبول آنها غیرقابل تحمل است و دقیقا به این دليل است که معمولا همسران دیرتر از دیگران از خیانت شریک زندگی‌شان باخبر می‌شوند. همسر خیانتکار معمولا تمام تلاشش را برای گرفتن اعتماد شریک زندگی‌اش كرده و از این موقعیت کاملا سوء‌استفاده می‌کند. او همان چیزی را می‌گوید که همسرش دوست دارد بشنود: «من هرگز به تو خیانت نمی‌کنم.»

خانم‌ها! زرنگ باشید

کسی که خیانت می‌کند همیشه نگران این است که گیر بیفتد. اگر او بفهمد همسرش به او شک دارد، تمام تلاشش را می‌کند تا هیچ رد و نشانه‌ای از خیانت باقی نگذارد. درواقع فرد بدگمان به همسرش کمک می‌کند تا در خیانت موفق‌تر باشد. اگر به همسرتان شک دارید و بدگمانی‌های‌تان را به همسرتان نشان مي‌دهید، فهمیدن حقیقت خیانت برای‌تان سخت‌تر می‌شود. اعتماد و بدگمانی هر دو می‌توانند برای همسر خیانتكار مزیت باشند.

اگر به همسرتان شک دارید آن را ابراز نکنید تا زمانی که بتوانید اثباتش کنید. خوب است کمی درباره مشکلات زناشویی‌تان با هم حرف بزنید، اما به خیانت هیچ اشاره‌ای نکنید، چون او هرگز به شما نمی‌گوید که خیانت کرده است، مگر اینکه شما دلایل خوبی برای اثبات داشته باشید. پس هرگز بدگمانی‌تان را تا زمانی که دلیل واضحی برای خیانت او ندارید، نشان ندهید. او به راحتی می‌تواند حذف شما را انکارکند. به واکنش همسرتان در برابر اتهامی که به او می‌زنید، فکر کنید. او به شما چه خواهد گفت؟ «شوخی می‌کنی؟»، «ما فقط دو تا دوست صمیمی هستیم»، «هیچ چیزی بین ما نیست»، «تو داری اشتباه می‌کنی.» اگر بتوانید واکنش‌های همسرتان را حدس بزنید، می‌توانید، از قبل دلایل مستندتان را به او نشان دهید.

شوک بعد از کشف خیانت

وقتی متوجه خیانت همسرتان می‌شوید خیالات و افکار زیادی درگیرتان می‌کند. شوک بعد از کشف راز خیانت واکنش‌هایي مثل افسردگی، خشم، افکار پریشان، عدم تمرکز و زیرنظر گرفتن همیشگی همسر نتایج اجتناب‌ناپذیر این موضوع هستند. بهترین راه برای مقابله با این احساسات و واکنش‌ها این است که با فرد مناسبی حرف بزنید با کسی که قضاوت نمی‌کند، حامی است و آرام‌تان می‌کند. کسی را انتخاب کنید که بدون پیشنهادات نامعقول و خشونت‌آمیر و نصیحت‌های ابتدایی و همیشگی شنونده خوبی باشد. نصیحت در این شرایط مفید نیست. پند و اندرز هیچ کمکی به شرایط شما نمی‌کند، تصمیم‌گیری‌های آنی نیز بی‌فایده هستند. اما پیدا کردن کسی که شنونده باشد بسیار مهم است زیرا تنش و فشار عصبی‌ای که تحمل کرده‌اید را آرام می‌کند.

زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است
همچنین احساسات‌تان را نباید فورا با همسرتان در میان بگذارید. وقتی شما این راز را می‌فهمید و آن را با همسرتان مطرح می‌کنید او نمی‌تواند به حرف‌های‌تان گوش بدهد یا همراهی‌تان کند. مطرح کردن احساسات منفی‌تان با شدت و فشاری که تحمل می‌کنید باعث واکنش‌های دفاعی در همسرتان می‌شود.

جدایی تنها راه نیست

اگر زن و شوهر هر دو بخواهند رابطه زناشویی‌شان را حفظ کنند باید به فکر گام‌های بعدی باشند. قدم‌های بعدی سخت‌تر و مهم‌تر هستند. نجات و حفظ رابطه‌ای که از خیانت آسیب دیده است نیاز به همدلی هر دو نفر دارد. این هدفی نیست که به تنهایی به آن برسید.

تشخیص انگیزه‌های اصلی خیانت و حرف زدن درباره آن بسیار مهم است. اما همسر خیانتکار همیشه جزئیات را پنهان‌کند زیرا او نگران این مسئله است که حرف زدن درباره جزئیات فقط مشکلات را بیشتر و سخت‌تر ‌کند. گفت‌وگو درباره داستان خیانت باعث مطرح شدن حرف‌هایی می‌شود که نه گوینده و نه شنونده تحمل شنیدن آن را ندارند. سؤال‌هایی که جواب دادن به آنها سخت است و شنیدن جواب‌ها غیرقابل تحمل، بنابراین پیدا کردن انگیزه‌های خیانت و گفت‌وگو درباره جزئیات آن برای زن و شوهرها نیاز به بینشی عمیق و مهارت‌های ارتباطی موثر دارد. اما هرچه به مسئله پرداخته نشود مشکلات پیچیده‌تر می‌شوند. مشاوره برای زوج‌هایی که تردید دارند و نمی‌توانند احساسات‌شان را درست بشناسند و نگران آینده رابطه هستند بسیار ضروری و کمک‌کننده است.

این نکته را فراموش نکنید که زنان قدرت کافی برای مقابله با خیانت را دارند، تنها کافی است از این باور که همه مردها مثل هم هستند و جز به رابطه جنسی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، دست بردارند و در جهت بهبود شرایط زندگی مشترک خود تلاش کنند. لازم است بدانید برای مردان مهم‌ترین چیز در زندگی مشترک این است که ارزشمند و مورد احترام باشند و به آنها نشان دهند که تا چه اندازه به آنها احترام می‌گذارند و آنها را توانمند می‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامل اصلی همه این مشکلات بی توجهی دولت های قبلی به فرهنگ ایرانی مردمه.اونقدر درگیر مشکلات دیگه(به خصوص امنیت) بودند که فرهنگ فراموش شد.یادمه اواخر دهه 70 تا اواسط دهه 80 اکثر فیلمای سینما درباره زن دوم و عشق وعاشقی و فرار دختر و پسر برای ازدواج و ... بود تلویزیونم که کلا هیچی نداشت و ماهواره هم که خودشون میگفتن جیززه قبح ارتباط بین 2 تا نامحرم برای مردم ریخته شد خب جوونا و نوجوونای همون سالا حالا که بزرگ شدن اینجوری زندگی میکنن
      بدبختیش اینه که همین اقایون و خانوما مسئول تربیت مردم اینده هستند.یعنی ایران هیچ فرهنگ و هنجاری برای خودش نداشت که مردم باید به سایر فرهنگ ها رو بیارن؟ همونطور که فرهنگ اعراب مثه چند همسری مورد پسند ما نیست فرهنگ های دیگه شامل بی بندوباری و خیانت و بی مسئولیتی نسبت به زن و بچه و زندگی هم مورد پسند مردم نیست.مطمئن باشید اینده هم همینطوره اکثر جوونهای الان هم مسئولیت پذیر نیستند و این چیزا براشون خط قرمز نیست

      پاسخ ها

      • حدیث

        +++++++++++++و...
        کاملا باهاتون موافقم ولی ب نظر من فرهنگ های دیگه هم خیلیاشون بی بندو باری و خیانتو دوست ندارن... توی همین برترین ها دیدین ک بازیگراو خواننده ها بعد از اینکه فهمیدن بهشون خیانت شده جدا شدن....

      • vida

        به بهترین شکل بهم علاقه داشتند قدیمی ها بهتر از این نسل هستند

      • بدون نام

        سلام منم ۱۳ ساله ازدواج کردم.تابستان ۹۷فهمیدم ک همسرم بمن خیانت کرده توتمام این سالهابایک زنه بدکاره دوست بوده ک خودش بعداگفت.عکسشوتوموبایلش دیدم.دنیاروسرم خراب شدخودکشی کردم و۱۵۰تاقرص خوردم نمیدونم چرانمردم البته دخترم تماس گرفت ومنوبردبیمارستان بخاطردخترم وآبروم باهاش زندگی میکنم ولی افسردگی گرفتم وازش بدم میادحالم بده؟خیلی گریه میکنم واقعانمیدونم چیکارکنم دخترم باباشودوست دارم توخداراهنمایی کنیدچیکارکنم

    • Malek

      خوب بگيد به خانمها اگر شوهرتون خيانت كرد براش جايزه بخريد تخم مرغ شانسي بهش بديد خلاصه بيچاره رو يكجورى خوشحالش كنيد نكنه يكوقت خجالت بكشه !!!!

    • عسل

      ولی من هیچوقت نمیتونم بپذیرم و قطعا با باهاش ادامه نمیدم چون مطمعنم واسه طرفم هیچی کمک نمیذارم که بخواد دست آخر خیانت کنه

      پاسخ ها

      • هتی

        خدا کنه واست پیش نیاد اما هروقت تو شرایطش قرار گرفتی اون زمان یاد این مطالب میافتی و به فکر فرو میری

      • مهری

        ا گر بچه هاتون دانشجو باشن چکار می کنید؟ بازم ول می کنید و میرید و آبروی بچه ها رو هم می برید. منکه مجبور شده م تحمل کنم. بعضی اوقات هم فکر می کنم خودم چقدر پیش دیگرون سبک می شم. نمی دونم چکار کنم؟

      • لیلا

        انشاءالله هیچ وقت به این روز گرفتار نشی، یه روزی دقیقاً شبیه حرف الان شما رو زدم، چون منم مطمئن بودم که هیچ کم نذاشتم، گفتم حتی یه لحظه هم نمیمونم، ولی متأسفانه وقتی تو شرایطش قرار گرفتم ،با اینکه بچه هم نداشتیم موندم و جنگیدم

      • حسن

        جمله شما که گفتی واسه طرفم هیچی کمک نمیذارم یعنی چی منظورت چی ؟

    • nice

      واقعا بشر موجود عجیبیه!! طول تاریخ بشر نشون داده که ادمها تک همسری رو ترجیح میدن ولی خودشونم بهش پایبند نیستن معلوم نیست الان تک همسری میخوان نمی خوان چه جوریه؟؟؟ مطمئنا اگه یه مردی زنشو نخواد خیلی راحت طلاقش میده ولی این کارو نمیکنه پس بدش نمی آد ولی در عین حال دوست داره با یکی دیگه هم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا در مورد خیانت زنها چیزی نگفتید ایا مرد باید ببخشد این خیانتو یا نه

      • بی نام

        متاسفانه توی این قضیه یک نگاه تک بعدی وجود داره... تا میگی خیانت همه به سمت مردها بر میگردند. ولی غافل از اینکه کم نیستند زنانی که به همه خیانت میکنند.

    • بتي

      به نظر من بايد سر مرد خيانت كار را لب جو گذاشت و بريد

      پاسخ ها

      • لیلا

        پیشنهاد خیلی خوبیه، البته مرد و زن نداره، الان متأسفانه خانم های زیادی هم هستند که خیانت می کنند.

      • بدون نام

        نظرخوبیه عزیزم دلم خنک نمیشه بایدازپشت بریده بشه تازودنمیره ولی بایدیادمون باشه که اون تنهایی این کارونکرده یکی ازجنس ماباهاشه

    • بدون نام

      راستی میشه آقای دکتر بفرمایند که اگر یه موقع خانم خیانت کرد مرد میتونه ببخشه؟

      پاسخ ها

      • دنیا

        آره میبخشه

      • سیدمهدی

        فقط میتونم بگم خیلی خیلی سخته.میتونم عنوان کنماگر منو میکشت ممنونش میشدم.من نه تنبیهش کردم نه زدمش .ولی محبت عشقم رو بیشتر کردم.که بااین کارم شرمندش کردم عذاب وجدان شده.ولی قلبم شکسته هرشب کلی گریه میکنم نمیتونم هضمش کنم.اینقدر دوسش دارم نمیتونم ۱ساعت دوریشو تحمل کنم.خانمم قبل از رسوایش مدام بهمن تهمت خیانت میزدتو نگاهش تنفر موج میزدواصلاتوجیح نمیشد.به اوگفتم تو خودت این کاره بودی فکر میکردی منم این کارم

    • نانسی

      البته جامعه غربی با ایران فرق میکنه اونجا خیانت همیشه خیانت بوده ولی تو ایران حتی الانشم اینجوریه که مرد میتونه ازدواج موقت و مجدد و از این کارا بکنه خیلی هم قانون و شرعی ولی الان این مساله کمتر شده به خاطر همین امروزه کلمه خیانت رو بیشتر میشنویم

      پاسخ ها

      • الاهه

        ازدواج موقت هم خودش خیانته چه فرقی میکنه و داره روز بع روز بیشتر میشه و خیلی خانواده ها از هم میپاشه من به این نتیجه رسیدم مرد بخواد خیانت کنه با هزار دلیل توجیه میکنه چون خیلی زنها از هیچ برا شوهرشون کم نزاشتن ولی خیانت دیدن چون متاسفانه خیلی مردها خودشان هم نمیدانن دنبال چی هستن ولی دوست دارن با یکی دیگه باشن بخاطر تنوع,,یکی هم اینکه خیلی مردها از حرف اسلام برا صیغه سواستفاده میکنن,شوهر من سردفتر طلاق و ازدواجه میدیدم اکثرا برا خیلیا موقت مینویسه ولی در مورد خودش هیچوقت نمیخواستم باور خودمو خراب کنم که شاید برا خودش هم اینکارو بکنه چون نه از لحاظ ظاهری کم نداشتم از خیلیا سرترم نه اخلاقا ولی متاسفانه تازگیا برام ثابت شده که خودش هم
        صیغه داره دنیا رو سرم خراب شده همه باورهام از بین رفته

    • آزاده

      شوهر من با چه مصیبتی و قبول کلی شرایط از جمله حق طلاق و مهریه بالا تونست با من ازدواج کنه اونوقت سر 9ماه رفت با یه زن شوهردار بچه دار ریخت رو هم.الانم در حال متارکه ایم.این متن رو که خوندم دوباره یاد خاطرات بدم افتادم.آدم انگار از آسمون به زمین میفته وقتی خیانت رو با چشم خودت میبینی.خدا نصیبتون نکنه.خیلی خیلی سخته.غیرقابل تحمل....

      پاسخ ها

      • کاربر

        شوهرت لیاقت زندگی با شما رو نداشت. یه روزی به خودش خیانت میشه .امیدوارم زندگی روی خوشش رو بهت نشون بده ...مطمینم یه روزی میاد که به خودت میگی چقدر خوب شد که اون از زندگیت رفته بیرون..روزی که زندگی شادی رو در کنار فرد مناسبی داری تجربه میکنی....صبور باش و به خدا توکل کن .....روزهای خوب در راهه.....هر کسی در زندگی بالاخره یه اتفاق بد رو تجربه می کنه طلاق والدین ، فرزند نااهل، خیانت همسر، مرگ همسر یا فرزند ، شکست مالی و بسیاری از مشکلات دیگه مهم اینه که امیدت رو از دست ندی و همیشه مثبت فکر کنی

    • سارا

      قانون ما در مورد حقوق و جایگاه زن در زندگی و اجتماع مشکل داره و مردها فهمیدن که همه جا حق با اونهاست حتی جایی که ظاهرا" به حق و حقوق زن اشاره شده راهه دور زدن رو برای مردها باز گذاشته . اینه که مردها رو هیچ قانونی تحت کنترل نداره چه برسه به زنهاشون...

    • TRAGEDY

      hameh mahsooooleh ye baaaghim!

    • احسان

      به نظر من اگه دو طرف همو دوس داشته باشن و این که به هم احترام بزارن و نیازهای همو از هر لحاظ برطرف کنن هیچ مرد یا زنی سراغ دیگری نمیره...
      ببین چیکا کردی که طرفت تو رو رها کرده و رفته سراغ یکی دیگه...
      همیشه یادتون باشه آدما زندگیشونو خودشون میسازن ولی اونو میندازن تقصیر سرنوشت و قسمت...
      اینا همش چرتی بیش نیس...
      مردا واسه خودشون غیرت دارن اگه زنشون زن باشه هیش موقع زنشونو یا بهتر بگم انتخابشونو رها نمیکردن برن سراغ یکی دیگه به نظر من مرد اگه پشیمون بشه از انتخابش اهتمال داره بره سراغ دیگری...
      حالا من زن سراغ دارم که با این که مرده هیچی واسش کم نزاشته بازم مرده رو رها کرده با دوتا بچه گذاشته رفته...
      اونوقت فقط به ما مردا گیر میدین در صورتی که شماییت که زندگیتونو میسازید نه چیز یا کس دیگه ای...
      من یکی و دوس دارم خیلی هم بهش ابراز علاقه میکنم ولی اون هر روز رفتارش سرد تر میشه ...
      اگه ازش خبری نگیرم ازم خبری نمیگیره...
      خوب خود دختر یا زن نباید شعورشو داشته باشه که مرده هم احتیاج به همدم داره؟
      هر توجهی یه بازخورد توجه داره که اگه بازخوردشو نداشته باشه اون رابطه کم کم رو به سردی میره...
      مهریه و خیلی از این قانونا و تعصبات و مذهب هیشکودوم نمیتونه یه نفرو متعهد کنه مگه یا پشتوانه ای داشته باشه...
      از هر نوعش بهت نشون میدم که خیانت کرده انگاری خیانت مد شده...
      برید روی رفتار خودتون متمرکز شید...
      کوانتوم میگه همونی نصبیتون میشه که خودتون خواستید پس چیزی رو که دوس دارید داشته باشید درخواست کنید...
      موفق مؤید باشید در پناه حق...

      پاسخ ها

      • مریم

        من به شوهر کثافتم همه چی دادم همه جوره همه به زندگیمون عغبطه می خوردن. ولی هنوز 6 ماه بعد از ازدواج نشده معلوم شد ایشون یک ماهه دوست دختر دارن. بعد کلی دروغ واسه رد کردن این قضیه آخر با در آوردن پرینت تلفناش بهش اثبات کردم. الان جوابش اینه تو رو بادنیا عوض نمیکنم. مرض داشتم این کارو کردم. و میخواد که ببخشمش. یا ببخشمش و فراموش کنم و به روش نیارم یا طلاق بگیرم که بازم بتونه در بره از زیر مسولیت کاری که کرده.

      • man

        تو توهمی خانوم یا آقای عزیز , معلوم هست چی میگی اصلا
        فقط میگم متاسفم برات

      • نیکا

        احسان جان شما گه اضافی نخور همین توجیهاتو بلدین بدبختای ضعیف شاخ و شونه کشیدنتون در حد لاس خشکه و ور رفتن با دخترا و زنای مردمه در حالیکه توانایی جنسی برای ارضای زن خودتون هم ندارین

      • حسن

        خانم نیکا گل گفتی آفرین
        باغچه خونه خودشون نمی نوتتد بیل بزنند می خواهند باغچه دیگران را بیل بزنند

    • الهام

      سلام منم یه خیانت دیده هستم شوهرم بعد از چهار سال اومد ورفت باهام ازدواج کرد . خیلی ادعا میکرد من رو دوست داره ولی دقیقا بعد از چند روز از عروسی فهمیدم که تو تمام این چهار سال دروغ میگفته و با خیلی های دیگه بوده تازه همون موقعی که بامن ازدواج کرده با یه زن شوهردار رابطه داشته دنیا رو سرم خراب شد ولی چون با اصرار خودم ازدواج کرده بودم دیگه راه برگشت نداشتم. الانم چهار سال داریم با هم زندگی میکنیم هر از چند ماهی یه بار دعوامون میشه میگه دست از این کارا بر میدارم ولیبازم سر پله اول هست . دیگه یه مدته تو فکر طلاق هستم

    • آنی

      من با نظر احسان موافقم

    • دل شکسته

      من خیلی مطلب خوندم خیلی مشاوره رفتم ولی هیچوقت نتونستم بفهمم چرا مردی که هیچی براش کم نذاشتی یه دفعه میبینی داره بهت خیانت میکنه فقط میتونم از ته دل دعا کنم خدا خودش به داد همه ما جوونا برسه
      دعام کنید خیلی داغونم

      پاسخ ها

      • دنیا

        واقعا چرا؟ منم موندم .همسر منم هیچی براش کم نمیذارم ولی همش میخواد با دخترای مختلف دوست باشه و اینترنتی باهاشون باشه .اولای ازدواج که افتضاح بود ... اینستاگرامم که منبع فساده برای مردای بی ظرفیت الام مدتیه هکش نمیکنم ولی میدونم خیلی غلطا میکنه .خیلی بیغیرته .اون موقع هکش میکردم میدونستم

      • حسن

        من هم برا زنم کم نذاشتم ولی خیانت کرده تحملش می کنم بخاطر آبروم
        ولی زندگی با همسر خائن خیلی سخته
        خودم هم از ترس خدا حاضر به مقابله به مثل نیستم

      • الاهه

        منم برا شوهرم هیچی کم نزاشتم ا ظاهرا هم از خودش هم از خیلیا سرترم و اطراف هم میگفتن بهم که لیاقتت بیشتر از ایناست,,ولی چون دفتریاره طلاق و ازدواجه و خودش تو این کاره و از نظر مذهب هم به نظر خودش شاید ثواب میکنه با اینکه تو این سالها هیچوقت نخواستم با ذهنیت مفی زندگی کنم تصور نمیکردم که بهم خیانت کنه ولی چند ماهه بهم از طرف یه شخصی ثابت شده که صیغه کرده نه میتونم بگم از کحا فهمیدم و ثابت کنم فقط سکوت کردم و دارم خودمو میخورم به زندگیم هیچ حسی ندارم عذاب میکشم موندم چیکار کنم چطوری مچشو بگیرم و خودمو از این زندگی خلاص کنم

      • حسن

        اینکه مچ شوهرتو بگیری فایده ای نداره من چند بار موبایل خانمم را گرفتم و پیامها را دیدم و قول دادکه تکرار نکنه ولی مجبور شدم به برادرش بگویم حالامدتی است که بهتر شده خدا کنه خوب باقی بماند.

    • بدون نام

      من با خیانت به خاطره بچم میسازم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم چون بچم کوچیکه وخیلی به باباش وابستس فعلن می سازم تا یه کم بزرگ بشه وبتونه طلاقمونو هضم کنه

    • بيكس

      من حامله بود ٨ ماهم بود تجربه كردم يه سال نشده ود خونه ام رفته بودم حامله شدم اسفند رفتم خونم فرودين سال بعد خيانت كرده بود من موندم با يه دنيا ارزو

    • مریم

      منم بعداز هفت سال خاطر خواهی شوهرم باهم ازدواج کردیم الان شش سال از ازدواجم میگذره شوهرم با یه خانم متاهل که قبلا دختر اونو میخاست یه دو ماهی رابطه داشتن، من تازه متوجه شدم هر چی میگه اشتباه کر دم من از ذهنم پاک نمیشه دارم دیونه میشم چطور بهش اعتماد کنم

      پاسخ ها

      • مشاور

        رفتاراشو زیر نظر بگیر آگه بازم بهت خیانت کرد طلاق بگیر چون
        اون ترو دوست نداره آگه داشت بهت خیانت نمی کند

    • بدون نام

      من بعد از 15 سال همسرم بهم خیانت کرد کمکم کنید یک دختر دارم شاغل نیستم پدر و مادر هم ندارم

    • بدون نام

      سلام من هم خیانت دیدهام خیلی زجر کشیدم ولی طلاق سخته خدا کمکم کنه دیوانه نشم

      پاسخ ها

      • مشاور

        بخاطر اینکه طلاق نمیگیری حقته تحمل کنی
        چون هرکی خربزه میخوره بای لرزشم میشینه

    • مامان امیر

      سلام. منم خیلی داغونم امروز 16 شهریور 94 از ته دلم شکستم. امروز فهمیدم عشق قشنگم با زن طبقه بالاییمون دوسته. وای بر من وای بر من. بچه ها تو رو خدا هر کی این پیامو خوند برام از خدا صبر بخواد. من یه پسر سه ساله دارم.

      پاسخ ها

      • نانی

        عزیزم منم 24شهریور فهمیدم شوهر کثیفم از عید تا الان با یه زن در شمال کشور رابطه داره به بهونه ی کار میرفت شمال منو تک و تنها میذاشت میرفت ....منم احساسم غیر قابل وصفه حالم کم از مرگ نداره

    • مامان امیر وزهرا

      سلام ...وقتی بچه ی دومم و باردار بودم متوجه شدم شوهرم با کسی دیگه ای در ارتباط تا این که تو ین دوسالگی پسرم بهم اثبات شد داغونم
      باوجود دوتا بچه چاره ای جز چشم پوشی ندارم
      فقط یاد خدا دلم و آروم میکنه هرگز فکر میکرده خدا تحمل یه همچین مشکلی رو بهم عنایت کنه
      کاخ آرزوهایی که بر روی ویرانه های. زندگی کس دیگه ساخته بچه خیلی سست و ناپایدار
      خدارو شکر من نبودم زنی که زندگی کسی رو خراب کنم

    • فاطمه

      سلام من پنچ ساله ازدواج کردم یه دختر سه ساله دارم تو این مدت دوبار خیانت کثیفش رو شده اولیش با دختر خالم بود دومی با یه خانم دیگه الان چند ماهه این خیانتش ادامه داره وبا ندادن بچه به من مانع طلاق میشه الان هم فهمیدم از اول زندگیم خیانت می کرده چیکار کنم

    • بدون نام

      من شش سال زنشم .از تو گوشیش فهمیدم ک با ی دختر ارتباط داره .چکار کنم؟

    • لیلا

      من یازده ساله ازدواج کردم یه دختره نه ساله دارم ودر استانه ی بچه ی دوم بودیم ۲۰ مهر ۹۴ فهمیدم بهم خیانت میکنه و رابطه ی جنسی داشته ما زندگیمو ن خیلی خوب بود و خیلی خوشبخت بودم

    • خسته

      منم خیلی خسته و کلافه ام،تو گوشی شوهرم دیدم به خانم دیگه پیام احساسی داده واقعا نمیتونم قضاوت کنم فقط در حد همینه یا ارتباط دیگه ای هم داشتن! خودش میگه اشتباه کردم فکر کردم مزاحمه خواستم اعتمادشو جلب کنم ببینم کیه؟ قبلا دختر این خانم هم کلاسش بوده،گیجم نمیفهمم دنبال دختره بوده؟ دنبال مامامه بوده؟ چرا مردا انقدر براشون ارتباط با یه زن دیگه جذابه،پارسال هم فهمیدم با مزاحم تلفنیش اس ام اس بازی میکرده،میدونم فقط در حد اس ام اس و پیام ولی داغون میشم له میشم خسته شدم خیلی حال بدیه خیلی،کلی فکر منفی میاد تو سر آدم دست خودم نیست

    • مرضیه

      15ساله ازدواج کردم،یکساله شوهرم زنه دیگه ای هم گرفته.من باید چکار کنم؟

    • نازنین

      همه کارهای مردها بخاطر کمبودمرد تو جامعه هست زنها میرن با یه مرد متاهل دوست میشن من خودم شوهرم مرده مورد مناسب ازدواج نیست چیکار کنم؟شما اگر جای من بودین چی کار میکردین؟/؟

    • بدون نام

      من 6ماه پیش مچ. شوهرم وگرفتم. خودشم فهمیدبه دست پولم افتادزیرپاموبوسیدقول دادقسم خورددیگه تکرار نشه تا چندروزپیش نمی تونستم فراموش کنم تامین که شیطون گولم زدبه زنه زنگ زدم بحث کردیم زنه به شوهرم خبرداد اونم اومدودرحدمرگ کتکم الان باهاش قهرم. ازشماراهنمایی می خوام که با هاش چه رفتاری بکنم البته خودم ومقصرمیدونم

    • بدون نام

      سلام

    • ناشناس

      پس خانوما من چی بگم که بعد از 25سال زندگی شوهرم بهم خیانت کرده؟بچه هام بزرگن و یکیشون ازدواج کرده.جایی برای قهر کردن ندارم و از ترس آبروم ساکت موندم ولی از درون دارم میسوزم.شوهرم وقتی بیکاریش میره اونجا و بعد میاد مستقیم میره تو حموم.یه زنی گرفته که دوتا بچه داره و کارمنده.خودم با زنه حرف زدم.شوهرم گاهی انکار میکنه و گاهی میگه اگه باز تکرار کنی دستشو میگیرم میارم تو این خونه و مجبور باهاش بازی!!!

    • بدون نام

      سلام نمیدونم وقتی یکی به اصول اخلاقی پایبنده زرف مقابلش چرا اینطوری میاد بهش خیانت میکنه ایا بی پولی دلیل میشه زن به سوهرش خیانت کنه به مردی که همیشه ابراز عشق علاقه به همسرش میکنه در ظاهر جواب محبت میده بعد رفتن از خونه با یکی دیگه ارتباط داره باهاش چت میکنه از ارتباط های دیگه اش خبر ندارم اما یه دختر 9 ساله دارم که به مامانش علاقه نمیتونم با هاش قطع رابطه کنم هم دوسش دارم هم بخاطر دخترم اما نمیدونم چطوری با خیانت زنم کنار بیام

    • بدون نام

      سلام من شوهرم خیلی دوست داشتم شوهرم ادعا می کرد اونم منو دو ست داره ولی یک روز فهمیدم پا ی زن دیگه درمیانه ولی شوهرم اصلا قبول نکرد که خیانت کرده یک سالی هست ولی دیگه علاقه ای بهش ندارم فقط به خاطر دخترم ازش جدا نمی شم ولی حوصله هیچ کاری رو ندارم از شوهرم تنفر دارم

    • بدون نام

      من هم بعد از اینکه متوجه شدم ،همسرم بهم خیانت کرده ازش متنفرم.

      پاسخ ها

      • ستاره

        من که دارم طلاق میگیرم و اینکه اصلا تو وصعیت روحی خوبی نیستم

    • بدون نام

      من هم میخواهم مثل بقیه مطلب بزارم چجوری بزارم

    • بدون نام

      والا کاش آدم علاج داشت
      شوهر هاشون رو که خیانت میکنن بی سر و صدا میکشت

      پاسخ ها

      • فاطمه

        سلام من یازده ساله ازدواج کردم توی این مدت شوهرم داره به من خیانت میکنه دیگه خسته شدم دوتا بچه هم دارم همه کار کردم تا اون عوض بشه اما فایده نداشت بدترشده با یکی هم رابطه نداره داغون شدم بدجورشکستم فقط دوست دارم بمیرم زندگی برام ارزشی نداره ۳

    • sara

      منم ٦ساله ازدواج كردم هرجندماهي خيانت ميديدم اخريش بج١١حالاديكه. قول داده ادم بشه من ٢تا بجه دارم خودم ٢١سالمه همسرم٢٨راهنمايي كنيد لطفا

    • میلاد

      دوستان من خودم مردم کلی با اینجور ادما برخورد کردم متاسفانه هیچ راهیی برای ادم شدن این افراد وجود نداره اینایی که خیانت میکنن همونایی هستن که تو مجردی دنبال ناموس دیگرونن همونایی که با وعده دروغ دخترای معصوم فرریب میدن بعد اینکه کارشون باهاش تموم شد ولش میکنن اینا ادم نمیشن تنها راهش طلاقه متاسفانه اشتباهیی که خانما میکنن سریع بچه دار میشن و به خواطر همین بچه همش با این اشغالا میسوزن لعنت بهشون

    • سپی

      من خودم دختری بود که توی18سالگی ازدواج کردم چیزی کم نداشتم و از شوهرم سر تربودم از همه نظر ولی الان چی دیدم؟خیانت!بهش گفتم اونم انکار کردو آبروی منو همه جا برد گفت ببینید چه زن بی ارزشی دارم بهم تهمت میزنه و اخرسرم تف کرد تو صورتم..زندگی زیباس

    • ن ب

      من به طور اتفاقی صدای ضبت شده همسرمو با همکارش شنیدم که داشتن لاو میترکوندن ولی به قدری دوسش دارم که نمیتونم ازش جدا شم خیلی بدبختم نه

      پاسخ ها

      • عاطی

        ایشا.... درست میشه

    • بدون نام

      منم بعدازپنج سال زندگی مشترک بازنم فهمیدم که بایه پسراشناشده وباهاش اس ام اس ردوبدل میکنه وچندباررفتن بیرون دنیا روسرم خراب شد یه دخترسه ساله داشتم جداشدیم خیانت بدترین اتفاقیه که میتونه برای ادم بیفته

    • بدون نام

      منم بعدازپنج سال زندگی مشترک بازنم فهمیدم که بایه پسراشناشده وباهاش اس ام اس ردوبدل میکنه وچندباررفتن بیرون دنیا روسرم خراب شد یه دخترسه ساله داشتم جداشدیم خیانت بدترین اتفاقیه که میتونه برای ادم بیفته

    • بدون نام

      به منم خیانت شده

    • علی

      با سلام
      14 ساله با همسرم که دخترعمومه زندگی میکنم
      8ماه پیش براش گوشی لمسی گرفتم
      یک هفته بعد از خرید گوش وارد تلگرام وعضو گروه خانوادگی شد
      یادمه که خیلی بهش توصیه کردم در مورد استفاده صحیح از تلگرام
      اما متاسفانه 4ماه بعدش فهمیدم که شدیدا عاشق و دلباخته پسر عموش شده که از خودش12 سال کوچکتره
      لازم به ذکره که این عاشقی یکطرفه بوده و فقط از طرف همسر من بوده و طبق مستندات پسرعمموی من کاملا اظهار بی میلی میکرده
      چند روز بعد بخشیدمش اما فقط 3روز بیشتر از بخشش من نگذشته بود که باز دوباره عاشقش شد

      حالا آقای مشاور شما بگید؟
      آیا بازم همسرم رو ببخشم یا با داشتن 2تا بچه متارکه کنم؟

    • بدون نام

      بعد از ۱۳سال زندگی مشترک با داشتن سه بچه یکدفعه متوجه شدم شوهرم با یک زن شوهر دار اونم با زن پسر عموش دوسته توی تلگرام حرفهای عاشقانه شونو دیدم خودشون که میگن فقط سه ماهه باهم دوست فقط مجازی بودن شوهرم به پام افتاد ازم معذرت خواهی کرد ازم خواست بزرگی کنم ببخشمش گفت به اوجت میرسونم گریه کرد آخه ما خیلی همدیگه رو دوست داشتیم همه میدونستن برای همین تصمیم گرفته بودیم که بچه سوم بیاریم بخشیدمش ولی فراموش نکردم نمیدونم بازم تکرار میکنه یا نه کلا توی زندگی زیاد دردغ ریزو درشت میگه نگرانم نمیدونم چی کار کنم

    • فريماه

      من كارمندم.شوهرم پزشكه.حدود چهار ماهه كه فهميدم بهم خيانت ميكنه.طوري كه به بهانه شب كاري همش پيش اين دختر بود.اين خانم عاشق شوهرم شده و اينقدر بهش زنگ زده بود كه بلاخره شوهرم باهاش رابطه برقرار كرده بود و متاسفانه رابطه كاملا عاشقانه شده بود.طوري كه يكسره جلوي من مشغول اس ام اس بازي بودند.من داغون شدم.من و شوهرم عاشق هم بوديم ولي از وقتي اين اتاق رو فهميدم ديوانه شدم.وقتي كه دستش رو شد گفت بخدا من عاشقتم ولي حاضر نيست دست از اين رابطه برداره.چكار كنم

    • نگار

      سلام من 15سالمه و شوهرم 24 یک ساله ک ازدواج کردیم من بارها متوجه شدم ک شوهرم ب من خیانت میکند و بهش گفتم ک میفهمم و بارها وبار ها معذرت خواهی کرد و من هم بخشیدم و تا الان ک دلم ازش شکسته و خسته شدم احساس بی ارزشی میکنم و نمیدونم چ جوری دوباره بهش اعتماد کنم با وجود اینکه دوستش دارم

      پاسخ ها

      • حسین

        واقعا از زندگی خسته شدم زنم دیوانم کرده همش میگه پدرم مادرم اخرش هم زندگیش ول کرده رفته نشسه خانه اونها خسته شدم زن گرفتم بلا جون راننده بیابان هستم جرعت نمی کنم برم توی جاده ول می کنه می ره فعلا رفته برگشتس با خداست پدرس ادم درستی نیست حرف بزنی تهمت می زنه موندم چه کار کنم

    • نگار

      سلام من 15سالمه و شوهرم 24 یک ساله ک ازدواج کردیم من بارها متوجه شدم ک شوهرم ب من خیانت میکند و بهش گفتم ک میفهمم و بارها وبار ها معذرت خواهی کرد و من هم بخشیدم و تا الان ک دلم ازش شکسته و خسته شدم احساس بی ارزشی میکنم و نمیدونم چ جوری دوباره بهش اعتماد کنم با وجود اینکه دوستش دارم

    • فاطمه

      اگر یکی از مردها خائن دار زده بشه دیگه بقیه جرات این کارها رو ندارن ولی ایراد اینجا اگر قرار باشه این اتفاق بیفته همه مردها باید بمیرن

    • شیما

      متاسفانه انسانهای دروغ گو، بی اخلاق و بی قید و بند که در دوران مجردی هم روابط غیراخلاقی داشته اند بعد از ازدواج هم به این کار ادامه می دهند. من هم که با شخصی به ظاهر بسیار مودب و با اخلاق نامزد بودم بعد از مدتی متوجه شدم که در عین تعهد به بنده ازدواج کرده!! جالب اینکه بعد از مدتی با همسرش دوست شدم و متوجه شدم که این آقا مرتب با این و آن ارتباط داره و الان هم یک بچه سه ماهه. از اینکه در حین دوران نامزدی متوجه شدم چقدر بی اخلاقه بسیار خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که یک میکروب و انگل رو به زندگیم راه ندادم. شما خانمهای عزیز یا آقایون عزیز هم باید مرد یا زن خیانتکار رو یک انگل و میکروب بدونید و از زندگیتون بیرون کنید وگرنه تمام زندگیتونه بیمار و خراب می کنه. فداکاری به خاطر بچه معنی نداره اون بچه بیچاره هم باید در یک محیط سالم رشد کنه نه در یک محیط مسموم. یه کم برای خودتون ارزش قائل بشید. ضمنا" بنده خودم دکترم و کسی که خدا رو شکر از زندگیم رفت بیرون هم دکتر بود.

    • مریم

      سلام فکر کنم امسال از یک روز قبل از عید برای منو پسر هشت ساله ام جهنمی بود که ... اره منم از کسی که به اندازه چشمم اعتتماد داشتم خیانت بددی دیدم . اونم سه سال با یه زن متاهل که پسراش با خودش تقریبا همسنن . فقط شاخ در نیاوردم . خیلی غمگینم با همه ابراز پشیمانیی شوهرم اصلا نمیتونم خودمو جمع و جور کنم همه زندگیم شده فکر اون زن و ایین مرد که کجا رفتن چکار کردن ....من واقعا میدونم چرا اینکارو کرده شوهرم . اما خواستم بگم ایینجوریشم شنییده باشید . زنه پولدار بوده و پیشنهادهای خوبی بهش میداده .خیلیی سخته عاشق شوهرت باشی و بفهمی به پول فروختت .

    • سانا

      واقعاازشنیدن این چیزامتاسف شدم کاملادرکتون میکنم خیلی سخته

    • سانا

      واقعاازشنیدن این چیزامتاسف شدم کاملادرکتون میکنم خیلی سخته

    • بدون نام

      کاش میشد باآشغالایی مث اینا زندگی نکرد !حالم از شوهرم بهم میخوره ولی دوتا بچه ومتاسفانه این تعهد اجتناب ناپذیر ،اجازه ی جدایی نمیده .

    • فاطمه

      منم ۱۳ساله ازدواج کردم وشوهرم چندین باربهم خیانت کرده اوایل معذرت میخاست گولم میزد ولی الان روش بازشده میگه دلم میخاد خوب کردم من موندم بادوتابچه روانی شدم اززندگی لذت نمیبرم جوونیمو باختم تمام

    • المیرا

      سلام من به دعا نیاز دارم حالم بده تشویش دارم خیانت دیدم جیکو پوک زندگيمو رفته به همکار خانومش گفته بعدش که فهمیدم ميگه مث خواهرمه خداااااا

    • دلشکسته

      سلام.بعد از 7سال زندگی مشترک فهمیدم شوهرم بهم خیانت میکنه یه پسر یک سال و نیم دارم شاغل هستم تمام خرج زندگی خودم میدم شوهرم عادت کرده به اینکه بکه پول ندارم و حقوق نگرفتم در صورتیکه فهمیدم پولاش برای اون خانم خرج میکنه نمیدونم چکار کنم؟؟؟

    • بدون نام

      به نظرشما شوهرم ۵، ۶باربهم خیانت کرده اخلاقم نداره جدابشم یانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگ چ دلیلی برای جدایی میخوهی

    • گل یاس

      باسلام من پس از 35 سال زندگی متوجه خیانت همسرم شدم که با
      وجود عروس ودتماد ونوه وداشتن 6فرزند دخختر وپسر باتحصیلات دکترا و،،،،،،،وزندگی خوب ورعایت تمام وظایف همسرداری وسن60 سالگی همسرم و50 سالگی خودم و،،،،،،،،،
      الان علرغم پیامکهای عاشقانه انکار میکند وخیلی کوتاه میگه فراموشکن ولی من دایم در دعوا ومشاجره هستم ،،،،،،،،
      نمدانم چطور بامسله کنار بیام زندگی اون افراد خراب کنم یا
      طلاق بگیرم لطفا جناب مشاور مرا راهنمایی کنید

    • يه تجربه كننده

      به نظر من به همسرتون و خودتون فرصت بديد.اگر ميدونيد كه همسرتون ارزش زندگي داره و موردي در زندگيش پيش اومده بزارين خودش مسائلشو حل كنه.ميدونم براي خانمها سخته ولي جدايي راه خوبي نيست.اسيب بيشتري ميبينيد.خانمها سعي كنيد توي زندگي خودتون رو براي هر شرايطي اماده كنين.بعضي وقتها ادمهاراه كج ميرن.بايد با حوصله و صبر اونها رو به مسير اصلي زندگي بياريم.شايد ما هم در شرايط تربتي و روحي اونها قرار بگيريم همين كار رو بكنيم و اونها هم اگر در شرايط تربتي ما قرار ميگرفتند وفادار ميموندند.به خانماميگم فرصت بديد شايد خيلي سخت باشه و زمان طولاني لازم داشته باشه ولي در هر صورت برد رو شما كردين.اگر بچه دارين واقعا صبر كنيد و ايمان داشته باشين كه خدا جواب صبرتون رو ميده.سعي كنيد محبت كنيد و ارامش داشته باشيد.هر طوري بشه مطمئن باشيد خدا چيز بهتري براتون داره.

    • سونیا

      دوستان من با پسری 4 سال دوست هستم و بار ها و بارها ازش خیانت دیدم حتی با زن شوهر دار و مچشو گرفتم و اون انکار کرد و تو این 4 سال یک سال و نیم اخر باهاش قهر بودم با التماس الان برگشته که پشیمونه و قصدش ازدواج البته من جدا شدم پسرم 14 سالشه و 35 سالمه و اون مجرده و 38 سالشه اول خونوادش مخالف بودن با ازدواجمون ولی الان موافقن ..الانم همه جوره اعتمادو جلب کرده بنظرتون بپذیرمش یا ذاتشه اون خیانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولشکن همچی آدمی خودتو نجات بده تا مثل ما گیر نکردی

    • دل خون

      چقد سخته زندگی با کسی که از ته دل دوستش داشتی ولی الان مجبوری باهاش زندگی کنی.
      یکسال و نیم از ازدواجمون گذشته ده روز مونده به زایمانم فهمیدم شوهرم با ی زنه صیغه کرده البته 6 ماه پیش و من تازه فهمیدم زنه بعد از مدت صیغه شوهرمو ترسونده که به زنت میگم و ابروتو میبرم ازت فیلم و عکس دارم. شوهر احمق من هم 15 میلیون پول و طلاهای منو برده داده به اون.به همین راحتی بهش باج داده.چه روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم ولی هنوز نتونستم ی ذره دوستش داشته باشم.

    • بدون نام

      منم عاشق بودم شوهرم بهم خیانت کرد هنوز هم دوسش دارم هم متنفرم وقتی فهمیدم حامله بودم جلو خودش قرص خوردم بچمو سقط کردم بعدازاون بازم خیانت کرد ولی هم خیانت میکنه هم گریه میکنه که بدون من نمیتونه خواستم یروز وسایلام جمع کنم برم درو قفل کرد بهم خیلی وابسته هست خودم روانی شدم دیگ

    • بدبخت

      من دختری21ساله هستم بایه پسر27ساله رفت بایه دخترچاااااااااااق وزشت یه هفته باهاش بود ولی چقدرم صمیمی.اصلا فکرشم نمیکردم اون بهم خیانت کنه الان میگه پشیمونم ولی دیگه چه اعتمادی مونده؟قصدمونم ازدواجه.انقدربدبختم و عاشقشم ک نمیتونم ولش کنم.درضمن اخرش که فهمیدم قبل ازبخشش منو اون دختره بااون آقا یه گروه سه نفره تشکیل دادیم توتلگرام جلوچشم خودم اومد اونو انتخاب کرد.بعدش دختره ردش کرد و دید منم ناراحتم پشیمون شد.البته الان بااینکه باهاشم ولی بی نهایت حالم بده.دارم میمرم.لعنت به هرچی آدم خیانتکار.زندگیمو خراب کرده دیگه زندگی واسم بی معنا شده.

    • لیلا

      سلام به نظره من هرکه توی زندگی خیانت میبینه از خدا کمک بخواد وهمسرشو از خدا بترسونه که بعد از ای ن دنیا دنیای دیگه ای هم هست اونجا باید جواب بده,,, از خداوند صبور برای همه صبرو شکیبای دربرابر مشکلات رو خواستارم

    • سکوت

      منم بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک و داشتن پسر بچه ۱۰ ساله متاسفانه به تازگی متوجه خیانت زنم شدم درحالی که هیچ کم و کاستی نداشتیم و الان هم زنم خیلی پشیمونه و التماس بخشش داره من هم داغون داغون نمیدانم چکار کنم اینده بچه چی میشه؟ کس دیگری ندارم مواظب بچه ام باشد خیلی سخته!!! تورا خدا کسی راهنمای کند زندگیم خراب شده ارامش ندارم!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        منم مثل شما هستم 2 سال که از خیانتش اطلاع پیدا کردم توی این مدت تمام روزها که به زنم نگاه می کنم توی دلم بهش تمام لعن و نفرینها رو بهش می کنم ولی بخاط بچه ها نمی دونم چکار کنم . من بیشتر بخاط این ناراحتم که خودم هیچگاه بهش خیانت نکردم حتی به خودم اجازه ندادم با زن غریبه ای بگو بخند داشته باشم . ولی فکر کنم باید تا آخر عمر بسوزیم و بسازیم .

      • حسن

        علی آقا من هم مثل شما شدم بارها فرصت خیانت داشتم ولی بخاطر خدا و زندگی ام خیانت نکردم ولی زن کثافتم زندگیمان راسیاه کرده نمی دانم فقط دارم می گذرانم همین.

    • بدبخت

      وای خیلی سخته.خودم دردشوکشیدم.ولی زنت اگه واقعا پشیمونه ببخشش ولی یه کاری کن ک بفهمه چقدر ناراحتی فقط چون دوسش داری نمیتونی ولش کنی.البته زنا یه طورین اگه یه مرد قربون صدقش بره یاواسش خرج کنه گولشومیخورن بعضی ها هم اصلا قصدشون خیانت نیس ازسر شیطنت اینکارومیکنن.درکل انسان اشتباه هم میکنه خب.اشتباهش بزرگ بوده ولی حالاکه پشیمونه شمابزرگواری کن و ببخشش و به خداتوکل کن.

    • بدون نام

      باید ب مردی ک خیانت میکنه خیانت کرد ک بفهمه چقدر کارش زشتهدو برا طرف مقابل عذاب اوره فقط اینجوری دل ادم خنک میشه

    • بدون نام

      باید ب مردی ک خیانت میکنه خیانت کرد ک بفهمه چقدر کارش زشتهدو برا طرف مقابل عذاب اوره فقط اینجوری دل ادم خنک میشه.منم شوهرم بهم خیانت کرده قلبمو شکسته از نظر روحی ووجسمی داغونم.خیلی تلاش کردم برگرده ولی بیفایده ست.منم ادمم دل دارم دوست دارم دوستم داشته باشن بهم عشق بدن. ...

    • بدون نام

      سلام شنيدن اين حرفها و واژه كليشه اي خيانت يه چيز اجتناب ناپذير در زندگي آدمهاست .انتخاب اشتباه وعاشقي كوركورانه وازدواجهاي دلي وغير منطقي و خياباني و وجديدأ اينترنتي .ودر نهايت اينكه اگر از كسي اشتباهي ديدي شك نكن وقتي تونسته اين كارو بكنه يعني بازم ميتونه تكرارش كنه .وكسي كه تو زندگي مشتركش دروغ بگه شك نكن همه كار ازش بٓر ميآد .حتي يك دروغ بي ربط وكوچيك .زن و مرد هم نداره اين تجربه يك زن هستش .و اخر اينكه يه ضرب المثل قديمي هم هست كه ميگه يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به ديگران.ببين تو گذشته چه اتفاقهايي برات افتاده چون دنيا و زندگي يه بازي .بازي بومرنگها.بازم ممنون

    • بدون نام

      سلام شنيدن اين حرفها و واژه كليشه اي خيانت يه چيز اجتناب ناپذير در زندگي آدمهاست .انتخاب اشتباه وعاشقي كوركورانه وازدواجهاي دلي وغير منطقي و خياباني و وجديدأ اينترنتي .ودر نهايت اينكه اگر از كسي اشتباهي ديدي شك نكن وقتي تونسته اين كارو بكنه يعني بازم ميتونه تكرارش كنه .وكسي كه تو زندگي مشتركش دروغ بگه شك نكن همه كار ازش بٓر ميآد .حتي يك دروغ بي ربط وكوچيك .زن و مرد هم نداره اين تجربه يك زن هستش .و اخر اينكه يه ضرب المثل قديمي هم هست كه ميگه يه سوزن به خودت بزن يه جوالدوز به ديگران.ببين تو گذشته چه اتفاقهايي برات افتاده چون دنيا و زندگي يه بازي .بازي بومرنگها.بازم ممنون

    • مریم

      شوهرم

    • محسن

      سلام من یک مردم اگہ زنم بہم خیانت کنہ نمیبخشم
      پس بھترہ زن ھم نبخشہ

    • بدون نام

      من به زنم خیلی اعتماد داشتم ولی بعد از7سال زندگی ویه دختر گل که داربم خیانت دیدم ازش خدا برای هیچ کس نخواد خیلی دوستش دارم ولی ارزو مرگش رو دارم....

    • معصومه

      منم خىإنت ديدم خيلي اتفاقي ممورى اش رو كرفتم تماس هاش صبط شده بود كه خيانت هاش رو شد داغون داغونم كم ازش نكشيده بودم كه اينم اضافه شددعا كنيد واسم

    • الی

      سلام من هفت ساله ازدواج کردم دوران نامزدی همسرم سوپر مارکت داشت با زنا زیاد صمیمی میشد و.باهاشون اس ام اس بازی میکرد با پدرش حرف زدم ولی دیگه تکرار نشد منم فراموش کردم ولی الان بعداز هفت ساله تازه فهمیدم دوبارع تو تلگرام با دوتا دختر ویزیتور چت میکنی خودم خیلی بعش میرسم ازنظر ظاهرهم مشکلی ندارم یه پسر چهارساله داریم الان که بعش گفتم فهمیدم چت میکنی دست پیش گرفته و اون با من قعر کرده نه انکار میکنه نه چیزی میگه هرشب هم میاد خونه میبینم که چت هاشو با خانوما پاک کرده ولی کاملامشخصه که هنوزم رابطع داره تازه انقدر رو داره میگه بچع دوم هم بیاریم الان اصلا نمیدونم تصمیم درست چیه از هیچی براش کم نزاشتم حتی پشرم تا الان بحث مارو ندیده هیچ تنشی تو زندگیمون نداریم

    • بدون نام

      سلام من هفت ساله ازدواج کردم یه دختر پنج ساله دارم همسر اعتیاد داره یه روز شوهرم بعد از پنجاه روز اومد خونه و به من ودخترم گفت برو خونه مادرت من مهمون دارم خونه مادرم نزدیکه من رفتم ولی طاقت نیاوردم بعد از یک ساعت برگشتم خونه اولش در رو به روم باز نکرد بعد از کلی در زدن در رو باز کرد و منو راه نداد خونه من رفتم با ماددم برگشتم مادرمو که دید درو باز کرد رفتیم تو دیدم در اتاق خوابم بسته اس ویک جفت کفش زنانه هم پشت در خونه بود .............. دنیارو سرم خراب شد شوهرم اصرار داشت که من بااین خانم رابطه ای ندارم فقط اومده بودیم مواد بکشیم بعد از اون ماجرا مادرش به زور توی یک کلینیک ترک اعتیاد بستری کرده پدر شوهرم خیلی اصرار داره که من برگردم الان یک ماه و نیمه دنبال کارای طلاقم هستم اما به خاطر وخترم تردید دارم چون خیلی بهونه باباش رو میگیره چی کار کنم ترو خدا برام دعا کنید

    • بدون نام

      همیشه فکر میکردم با شوهرم مشکلی نداریم بهم ابراز محبت میکرد و من هم عاشقانه باهاش روز ها رو میگذروندم ،بعد از بارداری دومم فهمیدم بهم خیانت میکنه با یه زن شوهر دار و یه دختر کریه واقعا کریه بوده حالا نمیدونم تا چه حدی ارتباط داشته ولی فکر اینکه جنسی بوده یا تو خونه کشیده شده بوده ذهنم رو داغون میکنه خودش توبه کرده و به شدت سمت خدا کشیده شده ولی من واقعا نمیدونم چی کار کنم با این همه دل شکستگی هیچ وقت حلالش نمیکنم امیدوارم جواب کارهاش رو تو همین دنیا ببینه

    • Hasti

      سلام.
      به نظر من ریشه اکثر خیانتا زنهای بی بندو بارن, زنهایی که هزار جور رنگ ووارنگ میان توخیابونا و چشم هزارتا مردو به خودشون میکشونن ,که قطعا شوهرای ما مستثنی نیستن, چرا؟چون ذات مرد اینه,خدا یه چیزی میدونسته به زنا گفته زینتاتونو پنهان کنید شاید بعضیا بیمار دل باشن, برای خدا نیار که اونا نبینن,ذاتش اینه, مثل ماها که عاشق اینیم ارایش کنیم لاک بزنیم مو رنگ کنیم ازمون تعریف بشه.
      وقتی هم جنس خودمون برامون ارزش قایل نیست از جنس مخالف چه توقعی هست؟
      توروخدا یکم به خودمون بیایم, خانما چندنفرو توخیابون میبینید که نظر خودتونم جلب میکنه؟چندتا خانم که ......... ؟شاید شما ببینی بگی اه ولی واسه اکثر مردا اون به, مرد میبینه زنای خوشگل و ترگل و خوش اندام ریخته چزا زنش مثل اونا نیست, خوب میره به سمت کسی دیگه, خانما یکم پرس وجو کنید, بخدا درست نیست , زنا اگه خودشونو جمع کنن مردا به در بسته میخورن, دیگه کی میمونه که برن سمتش؟ خدایا کمک هممون کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زيبايي خيلي هم ملاك نيست. من از صورت و هيكل زيبا هستم به شوهرم هم سرم . طوري كه ويژگي خاصم زيبا بودنمه . بخاطر اينكه شوهرم از اينكه همه از من تعريف ميكنن سرخورده نشه بينهايت بهش محبت ميكردم . آخر سر رفت با يه دختر بي ريخت كه برعكس من اصلاً به خودش نميرسيد رابطه برقرار كردخواستم تلافي كنم ولي ديدم قادر نيستم . فقط به خدا پناه بردم و بس.

      • دلارام

        زن بی حجاب و آرایش کرده ریخته توی خیابونا که چی!! مرد نباید به اونا نگاه کنه همونطور که زن ها نباید به مرد نامحرم نگاه کنن خداوند توی قران گفته به زنان و مردان پاکدامن بگو که به نامحرم نگاه نکنن چون نگاه به نامحرم تیری زهر آلود هست از تیر های شیطان، بعدشم نمیگم زنای بی حجاب و آرایش کرده کار درستی میکنن اکثر این زن ها دنبال جلب توجه هستن که من ازشون خوشم نمیاد ولی ما که نمیتونیم همه آدما رو درست کنیم باید مراقب اعمال و افکار خودمون باشیم که از راه راست منحرف نشیم اگه هر کس از خودش شروع کنه و اخلاقای خودشو درست کنه دنیا جای زیبا تری واسه زندگی میشه

    • کسی ک صداقت داشت وخیانت دید

      سلام.منم از کسی ک دوسش داشتم خیانت دیدم با انواع واقسام زنا شوهر دار و دختر و بیوه خیلللللللی سخته تورا بخداتون زن و مردا بیان یکم فقط یکم ب همجنسا خودشون وفا کنن اگه مرد زن شوهر دار اومد طرفش بخاطر خدا و همجنس خودش چش بپوشه تا کسی سراغ زن خودش نره خانوماام همینطور خیانت هر جورش باشه خیانت کسی خوشش نمیاد حالا فقط محض رضا خدا ب زن یا شوهر طرف مقابل فک کنید بقران وقتی باهاش دوست شدم قسمش دادم ک اگه با دختری دوسته بگه رو قران قسم خورد اگه دختری بود بخدا فقط بخاطر همجنس خودم میکشیدم کنار .اقایون و خانوما هوای هم جنسامونا داشته باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا همه یمردای خیانتکاررا از روزمین برداره

    • نیما

      منم از همسرم خیانت دیدم خدا نصیب کسی نکنه وقتی متوجه میشی خیلی سخته بخشیدمش ولی بعضی وقتا بهش فکر میکنم اذیت میشم زنم با اینکه می خواد جبران کنه ولی احساس عشق و علاقه بهش ندارم ولی در ظاهر وانمود میکنم بهش علاقه مند هستم من فقط حس مسولیت بهش دارم بهر حال همسرمه ولی بعید میدونم دیگه حس دوست داشتن بیاد سراغم
      مواظب همدیگه باشین که این اتفاقات رخ نده

    • شهره

      سلام من 23 ساله ازدواج کردم 2ماهه مت.جه خیانت همسرم شدم ولی چند ساله که بهش مشکوک بودم منتها هیچ دلیل قابل اثباتی نداشتم تا ازن که گوشیشو باز کردم و همه چی رو دیدم الان هگ از خونه انداختمش بیرون 2ماهه رفوه پشت سرشو هم نگاه نکرده خیلی راحت هم داره زندگی میکنه دو تا پسر دانشجو دارم علیرغم میلم میخوام ازش جدا بشم لطفا.ر اهنماییم کنید

    • نسی

      من16 ساله ک بودم ازدواج کردم اونم ب طور کاملا سنتی.بعد دوسال فهمیدم شوهرم بهم خیانت کرده.باورکنید همه جوره باهاش ساختم.الان دوسال ونیمه پیش مادرشوهرم دارم زندگی میکنم.شوهرم اعتیاد داشت بهش کمک کردم ترک کنه.الان 4ماهه خیانتشا دیدم.پیش مشاور هم رفتم میگفت باردار شو تا شوهرت تغیر کنه.شوهرم با بچه خیلی موافقه.اما خودم خیلی میترسم اگه بچه دارشدم وباز خیانت کرد اونوقت آینده بچه را چکار کنم؟تورا خدا کمکم کنید سنم کمه و بی تجربه ام

      پاسخ ها

      • خیانت دیده

        عزیزم درکت میکنم.چون منم با یه بچه 4 ساله از کسی که بیش از اندازه دوستم داشت خیانت دیدم.خدا میدونه اگه بخاطر پسرم نبود یک ثانیه پیشش نمیموندم.اشتباه نکن به هیچ عنوان فکر بچه نباش.حالا حالا ها وقت داری برای بچه دارشدن.بعدم بچه که بیاد شوهرت خیالش راحت تر میشه هر غلطی دلش میخواد میکنه.چون میدونه تو دیگه ولش نمیکنی.من اگه قبل از بچه داریم شوهرم بهم خیانت میکرد عمرا بچه دار میشدم.ما یه ضرب المثل داریم میگیم گاوی که عادت به کهنه خوری بکنه دیگه هیچ وقت ترکش نمیشه.مردی که خیانت بکنه هیچ وقت دیگه قابل اعتماد نیست

    • ناشناس

      همسر من به راحتی رابطه جنسی داره و میگه اونا لحظه ای هستن تو عشق منی و...خیلی رو خودم کار میکنم به خاط دخترم ادامه بدم ، اما یه جاهایی کم میارم مهمترین مشکل ما زنهای بی قید و بند هستن تا وقتی بی بند و باری خانمها باشه همینه ، ببینم اگه زنی نخواد این کارو بکنه یه مرد چطور میتونه خیانت کنه ؟؟؟؟خانه از پای بست خراب است .خدا نگذره از زنهای خیانت کار . اگه بیوه هم هستی با مرد بی زن باش .اینا مثل جغد میمونن که دوست دارن خونه خراب کنن و روی خرابه بشینن. خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام گل گفتی خواهرم

    • عاشق

      من یک سال وهشت ماهه عروسی کردم یه پسر دوماهه دارم عاشق شوهرم و زندگیم هستم یه هفته بعد زایمانم شوهرم رفت مسافرت کاری الان که برگشته از برخوردش و گوشیش فهمیدم توی مسافرتش با یه خانوم اهل همونجا رابطه داشته بد جوری شکستم دنیا سرم خراب شد بچم دوماهشه وازیه طرف هم عاشق و وابسته شوهرمم نه میتونم قبول کنم نه میتونم طلاق بگیرم از وقتی هم از مسافرت برگشته رابطه جنسی بامن برقرار نمیکنه وقتی گفتم چرا خیانت کردی قبول نکرد گفتم قسم بخور نخورد مطمئنم خیانت کرده کمکم کنید چیکار کنم

    • شهره

      قبلا گفتم که شوهرمو از خونه انداختم بیرون الان حدود سه ماه میشه هیچ حرکتی هم نکرده خیلی راحت هم داره زندگی میکنه به نظر شما خودش هم همینو نمیخواسته؟حتی یه معذرت خواهی خشک وخالی هم نکرد وهر ماه خرج مونو هم میده ولی فک میکنم منتظر بهونه بوده که بره ولی تصمیم گرفتم ازش جدا بشم نظر شما دوستان چیه؟

    • بدون نام

      من هم خيانت ديدم خيلي شكستم خيلي داغونم تازه فهميدم باردارم و همسرم به جاي اينكه نگران من باشه واسه خودش رابطه داره هر چي هم بهش ميگم انكلر ميكنه اين بيشتز عذابم ميده من هم امشب تمام حرفامو براش نوشتم تا فردا بخونه سايد وقتي خوند به خودش بياد و ديگه كاراشو تكرار نكنه برام دعا كنيد خيلي داغونم

    • بدون نام

      سلام من وشوهرم بعد از ده سال مخالفت شدید بهم رسیدیم 6ساله باهاش زندگی میکنم دیروز وقتی کلید انداختم اومدم تو دیدم زنی تو خونمه شکستم خرد شدم بزور منو نگه داشته با گریه با تهدید به خودکشی میگه اگر طلاق بگیری وبری منم همسایه مو که بهم خبر داده میکشم نمیدونم چیکار کنم میگه دوستت دارم آخه اگر دوستم داشت چرا این کارو کرد داغونم داغون لطفا کمکم کنین

    • خان

      من ی نوجون نوزد ساله پسر هستم بقران هفت سال ک باعشق اولم بودم من هنوز تجریه عشق جر با با هیچ دختر دیگه ای ندارم بخدا ندارم هیچ دختری رو جز اون نمیدیدم دوست ندارم رابطه ما از کلاس سوم راهنمای تا حلا ب علاقه شدید بهم تبدیل شده بود نن اونو دوست داشتم منتطز بودیم تا ب سن قانونی برسیم با هم ازدواج کنیم اون اسمش مهدیه هست بهم خیانت کرده منم شکسته ام الان دوسال بخاطر افسردگی از نوع اختاللات دو قطبی از تو اتلاق حتی تا تو حیاط خونه ام نرفتم.رگ چشم راستم بخاطر گریه پاره شده بقران چیزای ک میگم داستان نیست ب امام مهدی ع قسم زندگی من در بدترین روز ها دارد میگذرد. اون حتی نمیدونه چ بلای سر من اورده الانم ک دارم مینویسم دارم خون گریه میکنم دیروز از خونه رفتم بیرون چون دارم واسه انتقام خودمو اماده میکنم دیروز بعد از ساعت ها گشتن تونستم ی کلت برتا بخرم فردا دارم میرم جلوی دبیرستانشون قسممممم میخورم میگشمششش قسم میخورم من ازوناش نیستم زندگی هر جور نگبتی ک بگذرد بهاش کنار بیام حتی خانوادش رو هم نابود میکنم شما دوست داری بهاش کنار بیاین اما یادتون باشه این کار زندگی شما رو نجات نمیده شما بطور کمکم هر سال بخشی از خودتونو از دست میدید بعار تا سال های حقارت پیش روتون نرسیده ی تصممیم راجب خودتون بگیرین

    • بدون نام

      خیانت قابل بخشش نیست به هیچ عنوان خودتون رو آزار ندید و ازهمسر خیانتکار جدابشید .

    • بر باد رفته

      منم بعد از هشت سال مخالفت شدید خانواده ها، باهم ازدواج کردیم،الان دو ماهه ازدواج کردیم،یک هفته ست ک متوجه خیانت همسرم شدم،من رفته بودم خونه پدرم شهرستان،ب گوشی همسرم زنگ زدم یه خانمی جواب داد.هنوز از شوک روحی بیرون نیومدم. همش بهم زنگ میزنه میگه تو عشق اول و آخرمی، اگه منو نبخشی خودمو میکشم.ب هیشکی چیزی نگفتم. حالم خیلی خرابه.آخه من چی بگم.چیکار کنم.

    • mahsa

      سلام دارم دیوونه میشم یک سال پیش شوهرم تا دیر وقت اضافه کاری میموند منو پسر کوچیکم تنها تا دیر وقت منتظرش میموندیم تا بیاد چند ماه پیش فهمیدم با همکارش ریختن رو هم و....خیانت...هیچوجه فکر ش رو نمیکردم نمیدونه که من فهمیدم حالم خیلی بده من .....هنوز فکر میکنم تو خابم کی بیدار میشم خدا.....کمکم کن خیلییییی سخته این روزا خیلییییی تنهام

    • مریم

      سلام میدونی خانمی که با اسم بر باد رفته می شناسمتون من اون خانمم که گفتم بعد ده سال مخالفت شدید با اونیکی دوستش داشتم ازدواج کردم وچند روز پیش تو خونمم زنی رو دیدم میدونی تقصیر من وتو چیه اینه که مدت زمان طولانی صبر کردیم پای همچین آدمای کثیفی حالام باید هیچی به هیچکس نگیم بسوزیم وبسازیم منم ده روزه گذشته چیزی به هیچکس نگفتم چون هرچی خانوادم گفتن نه من از هر لحاظ تایید ش کردم خود کرده را تدبیر نیست من وتو فقط باید به کسایی که در آستانه ازدواج هستن بگیم فقط نظر خودتون مهم نیست هیچ آدمی رو نباید تصور کرد که صد درصد میشناسیم حالا من وتو وامثال تو باید تاوان دل صاف واعتماد رو پس بدیم بریم خونه پدر که چی سکته بهشون بدیم خودم رو میگم خدا کنه سکته کنم بمیرم تا راحت بشم

    • سونامی

      سلام .منم بعد 15 سال زندگی مشترک فهمیدم از اول زندگیم تا الان اندازه ی موهای سرم شوهرم بم خیانت کرده..با نزدیکترین دوستام و فامیلام رابطه داشته دوتا بچه دارم..خیلی عاشقش بودم ..ولی الان ازش متنفرم . .تو زندگی هیچی واسش کم نزاشتم..همه ی فامیلاشون حسرت اخلاق و ظاهر منو میخورن..... اونوقت این قدر نشناس.... معلقم نمیدونم ادامه بدم ....ترکش کنم.....آخه بچه هام چه گناهی دارن...15 ساله بش التماس میکردم بم محبت کنه و عاشقانه بام رفتار کنه.... دیگه باورم شده بود...عشق و عاشقی بلد نیست....بعد خیانتش با هک تلگرامش فهمیدم استاد عشق و عاشقین ایشون ....فقط من نامحرم بودم انگار.... نمیبخشمش هیچ وقت....خدا لعنتش کنه

    • زنی که مُرد

      منم دیروز فهمیدم داره خیانت میکنه. هیچی براش کم نزاشتم خیلی دوستش دارم.دارم میمیرم دیوونه شدم. از همون دیروز دارم بهش بیش از اندازه محبت میکنم .چون همیشه بهم گفته که زندگیمونو دوست داره و از دستش نمیده.بررای من کم نمیزاره اخلاقش خوبه باهام.ولی نمیدونم چرا اینکارو میکنه.فکر میکنم فقط در حد چته و حرف زدن. این سومین بارشه. بخدا دارم دیوونه میشم.فقط دارم تحمل میکنم تا شاید شرمنده بشه و بیخیال بشه. قلبم هزار تیکه شده.دو تا بچه هم دارم. تا ابد اعتماد کردن به دیگران در من مرد. نابود شدم. ازش متنفر شدم. خدا این درد رو به هیچکس نده.هیچکس...

    • عسل بانو

      من هم خيانت ديدم اونم وقتي بچه دومم رو باردار بودم اونم از همسري كه استاددانشگاه است با انواع و اقسام دانشجوهاي مجردو مطلقه و حتي متاهل!!!
      خودم مدير مدرسه هستم ٣٢سالمه به خاطر موقعيت اجتماعي و بچه هام جدا نشدم ولي نفرين كردم و از اون موقع اتاقم رو جدا كردم
      الان سه ماهه در به در اين دكتر و اون دكتره و حال جسمي و روحي بدي داره
      حتي خودش هم نميدونه دقيقا از كدومشون اچ آي وي گرفته!
      دلم براي پسرام ميسوزه كه بدون پدر ميشن به زودي
      و گرنه خودم كه خيلي وقته برام مرده

    • یلدا

      سلام منم یکی از خیانت دیده هام ولی خیانت همسرمو تقصیر اون نمیدونم خودمو مقصر میدونم و دوستای نابابش اگه من یکم بیشتر بهش محبت میکردم اینجوری نمیشد از وقتی حامله شدم محبتم کم شد دوستاشم از موقعیت من سو استفاده کردن و به راه خلاف بردنش .همسرم بعد خیانتش چون منو دوست داشت عذاب وجدان گرفت و همه چی رو بهم گفت.خودشم میگه که ای کاش نمیگفت آخه از لحاظ روحی به هم ریختم و چون باردارم برا سلامتی بچم ناراحتم که اونم اذیت میکنم همیشه ناراحت و گریه میکنم از اون موقع به همسرم به رفتاراش خیلی گیر میدم هی میگم رفت و آمد با دوستاشو کم کنه ولی اونم به کارام و گیر دادنام حساس شده ولج میکنه ولی منم هیشکی رو مقصر نمیدونم وفقط خودمو خودمو خودمو.به خدا الان نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنین.دارم دیوونه میشم.

    • محمدرضا

      سلام من چند وقته که یک مشکلی داشتم و همچنین تا حالا نمیدونستم چیکار کنم شاید هم هیچوقت نفهمم ..‌
      مشکل از اونج شروع شد که تو تابستون پدرم خیلی به ما گیر میداد که هر روز برین بیرون و حوصاتون سر میره و همین حرفا...
      ولی بعد از یه مدت بهش شک کردم اخه بعضی وقتا که نه بیشتر مواقع سرش تو موبایل بود و وقتی هم کسی میرفت بالا سرش موبایلشو پنهون میکرد...

      نا ایتکه یه روز داشتم فایل های اضافی رو تو موبایلش پاک میکردم داخل پوشه تلگرامش انواع عکس وفیلم هایی برهنه از یکی دوتا دوستای مادرم ویمی از خونواده مادرم دیدم و داشتم میرفتم پایین تر حتی دیدم عکس های خودشم براشون فرستاده و بعدا هم بیشتر وقتا موبایلش خاموش میشد و یه دفعه قیبش میزد تا اینکه دیدم یه چندتا از فیلم های رابطشون براش فرستاده و واقعا ننیدونم الان باید چیکارکنم؟؟؟

    • نسرین شکری

      سلام. واقعا باید با خیانت چکار کرد. من ازدواج دوممه همسرم هم همینطور. با دخترهای همسرم زندگی میکنیم و حاصل ازدواج دوساله مون یه جفت دوقلوی پسره سه ماهه هست. همه به اسم و حرف شوهرم قسم میخورن. دو ماه میشه فهمیدم داره بهم خیانت میکنه با یه زن شوهر دار ولی نمیدونم در چه حدی هست. خودش هم بو برده که فهمیدم. نمیدونم به روش بیارم و رسواش کنم؟؟ واقعا باید چکار کرد؟؟

    • بدون نام

      من چهارده ساله با شوهرم دارم زندگی میکنم ، تواین مدت هم بارها متوجه خیانتش شدم ، هر بار هم کتمان کرده ، تا یکی دوباری که با سند اثباتش کردم ، قول داد که دیگه این کار رو نکنه ، من یه برادر دارم که معتاده و یه پسر داره ، الان گیر داه به زن داداشم ومیخواد با اون رابطه برقرارکنه ، اون بیچاره هم به خاطر ترس از آبروش و اینکه زندگی من رو خراب نکنه ؛ صداش در نمیو مده ؛ خودم هم جایی برای رفتن ندارم ؛ نه حتی میتونم یک کار درست و حسابی پیدا کنم ، از طرفی هم نمیتون این افتضاح رو تحمل کنم ؛ برام دعا کنید

    • ریحانه

      سلام من 25سالمه.5ساله ازدواج کردم و زندگیمونو باعشق شروع کردیم هیچی براش کم نزاشتم ولی اون خیلی راحت رفت سراغ خواهرم و ب اون ابراز محبت کرد ب اون گفت دوست دارم.الان دوماهه فهمیدم همه میگن جدا شو ولی شوهرم میگه من حسی ب خواهرت ندارم فقط خاستم باهاش صمیمی بشم و ازش پول بگیرم چون وضع خواهرمن خوبه بهونه ابراز علاقشو گزاشت روی پول.نمیدونم جرا نمیتوتم طلاق بگیرم ازش.دوماهه نابود شدم

    • مریم

      سلام وای ریحانه خانم یعنی چی حداقل اگه ما خیانت دیدیم شوهرامون با غریبه ها بما خیانت کردن تو چی با خواهرت خودت میدونی ولی بنظرت با کسی از نزدیکای خودت؟؟؟؟؟؟

    • مریم

      توروخدا اینو بدونین اگر مردی خیانت میکنه هیچ ربطی به قیافه و هیکل زن خودش نداره ذاتش خرابه.اگر توی زندان هم بذاریش باز هم یک راهی پیدا میکنه.بدونین هیچ ربطی به دخترهای ترگل ورگل بیرون نداره.اگر اینجوری بود توی کشورهای اروپایی این همه دخترای ترگل ور گل بدون حجاب با امنیت زندگگی نمیکردند.خودتون رو گول نزنین.شوهرتون رو توجیه نکنین.برای همینه این بدبختی ها به سر ما میاد.چون به جای این که واقعیت رو ببینیم به دنبال ماست مالی کردنیم.من خودم قربانی هستم.باید واقع بین باشیم.یا جدا بشیم یا اگر به خاطر بچه یا مال یا هر چیز دیگه با شوهرمون میمونیم قبول کنیم وقتی یک بار این کارو کرده پس باز هم شاید انجام بده.بدونین اگر کسی بخواد خیانت بکنه از هر راهی و دروغی برای دورزدن شما استفاده میکنه.پس به جای غصه خوردن به اون چیزی که به خاطرش تو زندگی موندین تمرکز کنین و خودتون رو شاد نگه دارین .بزرگترین انتقام از این جور مردا شاد زندگی کردنه.چون این جور مردا دوست دارن زنارو ازپا دربیارن.امیدوارم روزی برسه که مازنا قدر خودمون رو بدونیم و خودمون رو دوست داشته باشیم.انوقت مردا به پامون میافتن.

    • هانیه

      سلام توروخدا راهنمایی کنید بچه ها یه سال نشده عروسی کردم شوهرم بهم خیانت کرده کلی بدهی بالا آورده از یکی شنیدم که با یه زن دوس شده واسه اون خرج کرده نمیدونم چیکار کنم دنیا رو سرم خراب شده قبولم نمیکنه که خیانت کرده

    • بدون نام

      منم ازشما بدترم بعداز 24 سال زندگی مشترک شوهرم رو با زنیکه دیدم توخانه مادریش

    • بدبخت تنها

      منم خیانت دیدم چقدر آمار خیانت بالاست وای خدایا. ای کاش اونی که خیانت میکرد قبل از اینکارش فکر میکرد که چققققققدر همسرش آسیب میبینه .خانما خواهش میکنم اگه خیانت دیدین خیلی غصه نخورین خدایی نکرده بیماری هایی مثل ام اس میاد سراغمون میدونم سخته ولی سلامتیمون مهمتره وقتی مریض بشیم دیگه بدبخت و بیچاره ایم. فقط به اون زنهایی که میان تو زندگی دیگران و خونه ی دیگران رو خراب میکنن بگم که شماها هرگز بخشیده نمیشین حتی اگه به آخرت هم اعتقاد ندارین بدونین توی همین دنیا تقاص میدین چجور دلتون میاد هم جنس های خودتون رو با این روحیه های لطیفی که دارن آزار بدین اونم چه آزاری که تا آخرعمر زندگی دنیا رو براشون غیرقابل تحمل میکنه.شماها رو به آبروی حضرت زهرا قسم میدم پاتونو از زندگی دیگران بیرون بکشین روی خرابه های خونه ی دیگران لونه نکنین اوووووج پست فطرتیه .من یبار خودکشی کردم رگمو زدم بخاطر یکی از امثال شما. آیا این انصافه؟ این همه درد دارم و باعث و بانیش تویی هستی که شروع کننده ی خیانتی.

    • بدون نام

      سلام من مریم هستم همونی که شوهرم بهم خیانت کرد ونذاشت برم اما دزدکی به رابطه پنهانی اش ادامه داده بود تا یه روز هراسان اومد خونه ماشینش رو دزدیده بودن اونم کی همون زن با همدستی یکی دیگه زنه بهم زنگ زد گفت چه میدونی چه حرفایی پشت سرت زده فکرشو بکنین پیش یه حرام حرف حلالتو بزنی ذات بد خوب نمیشه چقدر داده بود زنه به کمک چند نفر دیگه شوهرمو کتک زده بودن حق منو خدا از شوهرم گرفت

    • مریم تنها تر از همیشه

      تمام پباماتونو خوندم واقعا عاجز موندم که چی بگم منم از دوران نامزدیم خیانت دیدم ولی بخشیدم در واقع با این کار به خودم زخم زدم با هر بدختی که بور دوباره خودمو عشقمو سرپا کردم اما یک ماه بعد عروسیم فهمیدم لیاقت بخشش رو نداشت یه خطلا رو سه بار با یه نفر تکرار کرد و موندن من باهاش حماقت بور چون له شدم شکستم تک جامعه ما دید خوبی به زن مطلقه ندارن درنهایت این اسم رو مت خواهد بود بخاطر خیانت همسر من باید تاوان این نگاه رو بدمخدای من نگذره از زنانی که باعث تخریب یه زندگی میشن و از مردانی که راحت از زن و زندگی خودشون بخاطر هوس زود گذر همه چیو لگد مال میکنن..

    • بدون نام

      به نظر من خانم های خیانت دیده در مرحله اول بدون اینکه حرص بخورن لا اقل در ظاهر، خیانت همسرشونو ثابت کنن. بعد از اون با ترفندهایی که خانم ها باید استاد باشن جیب همسرشونو کاملا خالی کنن و صرف رسیدگی به خودشون بکنن. وقتی آقا پول نداشته باشه، دنبال این کارا نمیتونه

    • گلی

      سلام دوستان
      من و همسرم چند سال باهم دوست بودم.من دکتر دامپزشک هستم و همسرم لیسانس داره و چهارساله ازدواج کردیم.اختلاف طبقاتی زیادی داشتیم و خانواده من راضی به این وصلت نبودن اما با اصرار من قبول کردن.از همون اول اختلاف ها شروع شد چون بر خلاف خانواده من که جشن عقد مفصلی گرفتن و جهیزیه زیای دادن خانواده همسرم گفتن ما رسم نداریم و هیچ کاری نکردن حتی عیدی واسم نیوردن.با این حال من از دوست داشتن همسرم دست نکشیدم و روز به روز محبتم بهش بیشتر میشد.ایشون هم رفتار خیلی خوبی با من و خانوادم داشت و دوست دارم دوست دارم از زبونش نمی افتاد. طوری که همه به زندگی ما حسودی میکنن.اما یک هفته پیش بر حسب تصادف گوشی همسرم رو چک کردم دیدم ساعت سه نصف شب با یکی از همکارای خانمش چت کرده.اگر چه حرف بدی در این چت ها نبود اما وقتی پیگیر شدم دیدم مدتیه اینا نصف شب در حد خوبی و چظوری و خاطره تعریف کردن باهم در ارتباطن.واقعا ناراحتم.هنوز به روش نیوردم اما نمی دونم باید چطور موضوع رو مطرح کنم.مشکل اینجاست که این خانم یک دختر مجرد 35 ساله است که مشکل قلبی داره و قلبش با باتری کار میکنه.در حالی که من سالم و خوشگل هستم و هیچ چیزی در زندگی مون کم نذاشتم.از یک طرف فکر میکنم من واسه همسرم زیادی بودم و اون لیاقتش یکی از طبقه خودش بوده.از طرفی میگم شاید من دارم زیادی مساله رو بزرگ میکنم واز طرفی چون اون خانم بیمار هستن می ترسم اگر کار به جای باریک بکشه خدایی نکرده اتفاقی واسش بیفته.خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • فرزانه

      من گوشی شوهرمو برداشتم و کلی پیا و صدا پیدا کردم.پیام به خانمی که خرابه و منم میشناسمش.نمیدونم چرا اینکارو با من کرد.وقتی بهش گفتم بینهایت خونسرد عمل کرد.اخرشم همه چیزو سر من خالی کرد.البته با وقاحت تمام میگه که نمیخواستمت.اگه تا دیروزم خیانت بوده امروز که این کارو نکردم که.تو باید فکر کنی من کاری نکردم و سخت نگیری.باید به من اعتماد کنی.وقتی شک و اعتماد میاد تو زندگی دیگه نمیشه ادامه داد مگه این که توام خیانت کنی.هردو که خیانتکار بشن اون موقس که زندگیشونم پابرجا میمونه.متاسفم برا مملکتی که همه حقارو به مرد داده.که انقدر راحت میگه خیانت مرد به زن مسءله خیلی بزرگی نیست.من تازه فهمیدم و دارم سعی میکنم خودمو خلاص کنم

    • سحر

      من پنج ساله ازدواج کردم سالهای اول متوجه شدم به خواهرم نظر داره چون خواهرم بهم گفت بهش.که گفتم زیر بار نرفت ومن مقصر شدم و یک سال نذاشت خواهرم ببینم جدیدا هم حس کردم به مادرم هم نظر داره وخیلی چیزهارو حس کردم نمیدونم چیکار کنم چونکه هیچ پشت وپناهی ندارم نمیتونم چیزی بگم توی این چند سالم از ترسم نداشتم. بچه دار بشم

    • مريم

      من ١٦ سال ازدواج كردم دو تا بچه ١٢ ساله دارم همسرم هر سال با يك نفر رابطه دوستي ميزاره و من هيچوقت نتونستم درست باهاش برخورد جدي داشته باشم،مقصر شايد خودم هستم ولي اينبار بهش فرصت دادم و اتمام حجت كه اگر بتونه با مشاوره رفتن اخلاقش با زن و فرزندانش خوب بشه و دوستيهاش دست برداره ،ميمونم وگرنه طلاق ميگيرم،راستش اولين باره كه بريدم وديگه نمي تونم تحملش كنم بزور برنامه مشاوره گذاشتم دارم خودم رو مجبور ميكنم كه باز هم بمونم و فرصت بدم،،به خانوادم هم موضوع رو گفتم ولي اونها مخالف طلاقن چون خواهر كوچكترم هم بخاطر همين مشكل با همسرش طلاق گرفت ولي اون بچه نداشت ميگن توي فاميل ابرومون ميره چكار كنم

    • زهره

      من هم خیانت دیدم الان دوازده ساله که همسرم بهم خیانت میکنه وهر دفعه که لو میره اظهار پشیمانی مکنه ومیگه اینبار این کار نمی کنم ولی باز هم تکرار میشه من یه پسرچهارده ودختر چهار ساله دارم لطفا کمم کنید

    • بدون نام

      من الان باید چکارکنم؟چندماه پیش هم گفتم بعداز ۲۴ سال زندگی مشترک با یک زن خانه مادریش دیدمش،میگه خیانت نکردم فقط خواسته ازم قدردانی کنه بخاطر وامی که بهش داده!!!من باور نمیکنم و مدام درعذابم.راهنماییم کنید

    • امیر

      خانم منم با پسر همسایه مون رفیق شده کل رفتار هاش رو چک میکنم هر روز که من از خونه میرم سره کار چند دقیقه بعدش پسره ميره خونه پیش زنم. دارم دیونه میشم چند ماهه که ميدونم هر از گاهی هم به خانمم ميگم پسره چی میخاد کلا انکار میکنه که اصلا همچين آدمی رو میشناسه.

    • بدون نام

      سلام.من متاسفم که همه از مشکل واحدی صحبت میکنن که بعضا چندبار تکرارشده. ولی هیچ کس راه حلو نمیگه .یا راه حلو نمیدونیم یاخودمونو زدیم به اون راه...یه خدایی هس که ماقبلنا بیشتر میشناختیمش وبه حرفش عمل میکردیم .جلوتر که اومدیم عمدا یاسهوا گذاشتیمش کنار.تازه اگه خوش بودیم که هیچ اگه سختمون شد بجای چاره خواستن ازش بهش غرغرم کردیم.حالا چی میگفت این خدا؟...مهمه...ولی مهمترش اونجاست که میگه این دین ودستور برای کسانی است که فکر میکنن وشعور دارن واهل علمن.ماچی گفتیم ؟ماگفتیم نه اینا مال املاس ، دین عقب ماندگیه وراضی شدیم به حیات دنیا اونم از نوع پستش .بعد حالام که گیر میکنیم میندازیم گردن اجتماع و جنس مرد و...چندتامثال بزنم:خدابه ادمای پاک بارها به صراحت دستور داده که در وحله اول شخصیت ودین طرفو ملاک قرار بدین وحتی وارد جزئیاتم شده مثلن گفته دوست پنهان( چه رسد به آشکار )نداشته باشه .ماچی میگیم حالا؟گفته منم میخوای بشناسی تحقیق کن ،حتی ماحق نداریم بگیم چون پیامبر گفتن خداخوبه ، پس ما میپذیریم. نسبت به آدما که دیگه معلومه .حالا ماچیکار میکنیم؟گفته به من تکیه کن .ماچیمیگیم ؟میگیم من بایدفقط به عشقم تکیه کنم .میگه توزندگیت فسادو واردنکن.به خودی خود سمه مامیگیم دلت پاک باشه اینحرفا دورش گذشته. انگار قدیما عقلشون به شراب و...نمیرسیده.جالبه خدامیگه بخاطرمن کاراتو انجام بده حتی ازدواجو ...مامیگیم به خاطر خودمون این حرفا مال آخونداس. اگه به عواقب وحشتناک عاطفی این حرفم کسی فکر کنه میگیم عاشق نیس . خدامیگه هرکی تقواداشته باشه همیشه هواشودارم به بن بست نمیخوره مامیگیم زیبایی وپول عامل بازشدن مشکلاته (جالبه تمام این حرفا بدرد همه جا میخوره حتی زندگی مشترک)خدامیگه هرکی از من وذکرمن ( دستورات من)دوری کنه زندگی سختی خواهدداشت .ماهزارتادلیل میاریم (به قدرفهم خودمون)که بگیم اینجوری نیست بعد تبعات این جور تفکرات دور از اصل انسانی روهم که میبینیم باز رومون کم نمیشه.خدا میگه هرجایی به مشکل خوردی برو بااهل تقواوعلم مشورت کن مادنبال اینیم که....خلاصه حرفام اینه که ما اغلب براساس هیچ منطقی نه شرقی ونه غربی رفتار نمیکنیم وبازخورد منطقی برای رفتارامون از خداوخلق خداانتظارداریم.اگه یه روزی فرصت کردیم به خدا وبرداشت درست از دین خدا درهمه حوزه ها خصوصاخانواده فک کنیم.یه کمم روی خودمون کارکنیم بلکه حق پذیر بشیم.حق اینه که خدامیگه خلائق رو بخاطرتقوا دوس داشته باشین وما...خدامیگه حجاب وعفاف خیلی مهمه حتی حجاب تنها هم خوبه بلکه واجبه وماچون نمیدونیم...خدامیگه ....ما...

    • ریحانه

      من دوساله باشوهرم ازدواج کردم وضع مالی خوبی داره همون ماه های اول فهمیدم با خانمی در ارتباطه به خاطر همین باهاش سر این موضوع بحث می کردم ولی فایده ای نداشت الان یه ساله که باهاش خوش رفتاری می کنم و دیگه پی گیر نیستم ببینم خیانت می کنه یا نه!خودش گفته بود که دیگه با کسی نیست ولی هنوزم بهش اعتماد ندارم اما چون بهش وابستگی دارم و خانواده ای ندارم حمایتم کنه باهاش زندگی می کنم،از وقتی که مهربون شدم باهاش و کاری به کارهاش ندارم خیلی باهام خوب شده و هرچی که بخوام برام فراهم می کنه

    • مرتضی

      سلام به همه دوستان کسی که خیانت کنه خیانت تو ذاتش نباید عمر خود رو تلف کرد باید رفت رها کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری رفت؟ وقتی شرایطشو نداری؟ وقتی بچه داری ووقتی حتی پدرت هم نمیخوادت؟ لعنت به این دنیا که حتی زنده موندن هم پول میخواد

      • بدون نام

        رفتن به این سادگی ها هم نیست بخصوص واسه خانونها. باداشتن بچه... وبدون داشتن پشتوانه مالی

    • نسیبه

      سلام الان نزدیکه سیزده ساله زندگی میکنم هشت سال اول معتاد بود بعد ترک کرد ولی من مشگل اعصاب پیدا کردبچهام کوچیکن ومدرسه میرن تو پنج سال بعدی خب شد وکار رفت و خرجی بده شد ولی الان دو سال داره خیلنت میکنه وبهم ثابت شده ولی خودش میگه نه وزیر بار نمیره یه بارشم که خودش هم قبول دار شدم که میتونم بهش کارش روثابت کنم به غلط کردن افتاد واقعا ما زنهای که در قید عابرو واهل زندگی کردن هستیم و هیچ جوری کم شوهر نذاشتیم مستحق اینجور خیانتیم اصلا باید چیکارکنیم که به وضع نیفتیم

    • مریم

      سلام. خواهشانه از خانومایی که خیانت دیدن تقاضا میکنم اگر موقعیت برگشت به خونه پدرشون یا موقعیت مالی وکاری خوبی دارن هرچند کم جدا بشن از مردای خیانت کارشون بخدا حتی داشتن اعتیاد هم اونقد سخت نیست که آدم خیانت ببینه. هر سال که بمونی بیشتر عذاب میبینی وخارتر میشی. اینو من تجربه کردم. با تمام وجودم چون راه برگشت به خونه پدرم رو ندارم دارم میسوزم. اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بداست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوزم داری تحنل میکنی؟ شرایط بهتر نشده؟ منم راه برگشت به خونه پدرم رو ندارم. یعنی قبولم نمیکنن که برگردم. دوتا بچه هم دارم. موندم باخیانت وعدم پشیمونیش چه کنم. خداااااااخودت به فریاد دلم برس

      • مریم

        نه اصلاً خوب نشده که هیچ بدترم شده اگر اون موقع یک هفته تنهام میذاشت الان میره یک ماه بعدشم میگه همش تو مقصری تو به خونه وزندگیت نمی چسبی بخدا دروغ میگه من همش خونه ام وچشم انتظار آدم کثیف اصلا خوب نمیشه

    • محمدعلی

      سلام به همه ی خیانت دیده ها بنظر من کسی که شیر حلال نخورده یا از طرف پدر یا مادر یه ایردای هست که تو وجود بچش باید ببینه بنظر من زنی که شوهر داره وشوهرشم همه جوره بهش خدمت میکنه حتی هیچ کمو کسری بهش نمیذاره وبا داشتن یه بچه کوچک وطفل معصوم به خاطر هوسش به شوهرش خیانت میکنه واخرشم با هر ترفندی شده طلاق میگیره و بچشو اواره میکنه بی مادر میذاره چون تو کارش کلک بوده وبه هوای یکی دیگه ناموسشو زیر پا میذاره وابروی پدرو مادرشو در کل خانوادشو وخودشو تو درو همسایه وفامیل میبره نباید روی خوش زندیگرو ببینه و خدا باید تاوان گناهانشو در این دنیا با گوشه گیر کردنش وحسرت به زندگی وشوهر سابقش و بچش,بهش نشون بده تا درس عبرتی بشه برا اطرافیانش وجوونای امروزی آمین

    • بدون نام

      مرد یا زنی که خیانت کنه خدا خودش ابروشو بریزه

    • مریم

      من ازهرچی مردخیانتکاره متنفرم چون خودم بعداز نوزده سال زندگی متوجه شدم بهم خیانت می شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخشیدیش؟ سلام بعدخیانت همسرت چکارکردی

    • نیلوفر

      سلام .من خودم دیدمشون دنیا روسرم خراب شد بعد از رسواشدن بازم تحقیرم کردو رفت طرفه اون اصلا بخشش نخاست رفت فقط گفت کاره اشتباهی نکن یه روزی شاید برگردم نمیدونم باید چیکار کنم باید بزارم برم یا منتظر بمونم و ببخشم.فقط ازتون میخام برام دعا کنین خیلی حالم بده امیدوارم اونحنه هارو دشمنمم نبینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه توان رفتن داری بذار وبرو، یعنی چی که اشتباهی نکن تا برگردم. یعنی هرکار میخواد بکنه وبعدش آیا برگرده ویا نه؟ سلام

    • بدون نام

      ازهمه مردها متنفرم متنفر

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام.واقعا وقتی اینارو خوندم .دیدم چقدر خائن وپست داریم چ زن چ مرد .خداشکر مجردیم .الفرار

    • غمگین

      سلام دوستان منم تازه فهمیدم بهم خیانت شده شوهرم خیلی گریه کرد ولی من نمی تونم اونو ببخشم ولی بخاطر موقعیت اجتماعی وبچه هام میسوزم پسر بزرگم هنوز اطلاع نداره اگه بفهم به مادرش خیانت شده ضربه ی میخوره چون بچه ی پاک وبا اخلاقی شب وروزم گریه شده دیگه چشمام هیج جا رو نمیبینه بعد بیست سال زندگی نتیجه شو دیدم

    • محد

      سلام همتون از خیانتای شوهراتون میگین ولی من زنم بهم خیانت کرد نامزد بودیم اینقد عاشقش بودمو دوسش داشتم ک همه حسرت عشقی ک بهم داشتیم رو میخوردن بعد شیش ماه ی بویایی بردم ک خیالمو راحت میکرد منم عمرا فکرم نمیرسید کسی ک اینقد دوسش دارم و بهش محبت میکنم بره سمت کسی دیگ بعد شیش ماه بعد ک ی سال از عقدیمون گزشته بود خیانتش کامل لو رف منم ادم پیگیر و کنجکاویم و باعث شد از تو گوشیش مو رو از ماست بکشم بیرون اولش انکار کرد ولی چاره ای ندید و اعتراف کرد شروع کرد ب خاهش التماس من خاستم طرفو بکشم نشد ببینمش بعدش گفتم مقصر زنمه اون اومده سمتش میتونس بهش بگ شوهر دارم میتونس ب منی ک عاشقشم وفاداری کنه ولی نکرده مقصر زنم بوده چرا خودمو ب مکافات زندان بندازم بعد بخاطر التماساش سعی کردم ببخشم و پنج ماه موندم اخرش دیدیم حرمتی بینمون وجود نداره اونم اونجوری ک من میخاستم برام نمیشد مص قبل محبت بهش نمیکردم و اخرش از هم جدا شدیم و ارزوهایی ک برا ازدواج و زندگی ایندمون داشتیم زیر خاک دفن شد حتی الانم بعد طلاق ارامش فکری و روحی ندارم هم دوسش دارم هم با خیانت کنار نمیومدم خدا سر هیچکس نیاره خیلی سخته

    • بدون نام

      مگر فقط مردها خیانت میکنن

      تقریبا نود درصد زنها هم خیانت میکنن


      جامعه ی نابودی داریم

      پاسخ ها

      • دلشکسته

        بعله اما همین نود درصد زنها که با زنها ی دیگ ارتباط ندارن که این نود
        درصدزنها با نود درصد مرد ها رابطه دارنداکثرن بی بندوبار شدن..دنیا دار مکافاته ایشالله سرشون بیاد

    • مريم

      بله چهار پيش همسرم رفت ايران براي انحصار وراثت جون اولاد ارشد پسر بود بعد متوجه شدم با زن شوهر داري رابطه پيدا كرده واز او بچه دار شده وهيجكس بجز خواهرش نميداند حالا مجبور ايران بماند كه ان زن از شكايت نكند وخرج فرزند زنا زاده اش را بدهد واگر دولت بفهمد او را إعدام وان زن را سنگها ميكنند وبرگشته پيش من وفرزندم كه من اينجا نميمانم برايم خانه بخريد ميخواهم تنها باشم بيشتر از زندگيم لذت ببرد نميداند كه من از او فيلم وصدا دارم حالا مجبورم طلاق بگيرم اما دوست دارم همه اين مدارك را تحويل دولت ايران بدهم توي فكر هستم ايا تكليف ان بچه چه ميشود وان دو بچه اي كه زن از مردش كه در حال حاظر با او زندگي ميكند ونميدانم كه فرزند سوم فرزند همسر من است دوست داشتم راهنماييام كنيد در همين سايت

    • لیلا

      منم ۲۹ساله ازدواج کردم ۲۰ساله داره بهم خبانت میشه تو این۲۰سال همش بهم گفته تو داری تهمت میزنی بااینکه بازیدش صحبت کردم بازیدش گرفتمش حالاهم که فهمیدم یک بچه دیگم داره فقط منتظرم عروسی پسرمو بگیرم بعد فقط طلاغ

    • الی

      خیانت
      واژه یا کلمه ی سنگینی رو قلب انسان است
      و فقط کسانی که بهشون خیانت شده درک می‌کنند
      خیانت خنجری از پشت به قلب کسی که بهمون اعتماد کرده ،
      خیلی وقتها از سوی مردان ، و زنان ، و حتی هم جنس‌ها بهم خیانت می‌کنند ، مثلا زنی میداند که آن مرد متأهل است و این خیانت به هم جنس خودش است ، چه عقده ی دارد ک میخواهد با این کار خود را توجیه کند ، ولی اینم غیرقابل درک خواهد بود ، چقد سخت شده زندگی بین خائنی که وجدانشان رو زیر عقده یا کمبودهایشان یا بیماری هایشان پنهان می‌کنند ، چقد سخته آرزویی ک داشتی و به اون رسیدی ، بعد چند ماه تو بهترین دوران زندگیت آرزوت رو خراب کنه و بهت خیانت کنه ، چقد سخته بارها بهت دروغ گفته و تو باور کرده باشی ، آیا این آدم که بهش خیانت شده دوباره آدم قبلی میشه ؟ یا اینم میشه مثل اون ؟ یا عبرت میگیره ؟ یا میبخشه و افسرده میشه و تا آخر عمر این درد رو با خودش راه میبره ، ؟ یا یه آدم عقده ی میشه و بفکر تلافی ؟

    • الی

      خیانت رو با خیانت جواب ندید اوضاع رو از این بدتر نکنید
      با مشاور یا وکیل حرف بزنید ، بهترین راه ها را انتخاب کنید
      قوی باشید ، سرتون رو بالا بگیرید ، دنیا دار مکافاته ،

    • علی

      سلام خسته نباشید من پسرم هموزم با دوست دخترم ازدواج نکردم ولی ازش خیانت دیدم با این ک خیانتشو با چشمای خودم دیدم گوشیشو هک کردم تموم پیاماش و تلگرام و تماساشو هک کردم فهمیدم ک بهم خیانت کرده ولی باز گفتم می بخشمت درعصر نمی بخشمش فقط اینجوری گفتم ک نره میخام وابستش کنم تا جایی ک میتونم باهاش میمونم اخرشم ی .... فنی بهش میزنم تا یادش باشه ک از صادگی ادما نباید نباید سواستفاده کرد. قول میدم ک ی جوری وابسته کنم بعد این ک ولش کردم خودکشی کنه

    • سعید

      سلام لعنت به ادم خیانت کارلعنت من باچشم خودم دیدم این پلیسهای فاسدزنهایی که درشرف طلاق هستن ازراه بدرشون میکنن وزن بدبخت که احساس تنهایی میکنه گول موقعیت وظاهراینا میشه تا کی سواستفاده کردن این پلیسهای فاسد ایرانی این مردها وزنهای خیانت کارنمیدونن خدایی هم ناظرکارهای ماست خدابه ابروی امام زمان اونایی که ازشغل وموقعیت یاظاهرشون برای ازراه بدرکردن چه مرد یازن استفاده میکنن به روز خوش حسرت بمونن .آمین

    • فرزانه

      سلام .بعد از 9 سال زندگی مشترک ، همسرم بهم خیانت کرد .یکساله درگیر این ماجرا هستم اخیرا همسرم هر چند وقتی میاد سراغم و ابراز دلتنگی میکنه . نخواستم برای طلاق اقدام کنم . میدونم دوستم داره ولی طرف خیلی آدم بی شخصیت و بی آبروییه با دوتا بچه مثل اختاپوس پیچیده به دست و پای شوهرم و نمیذاره با من ارتباط برقرار کنه .به نظرتون زندگیشون دوام میاره !!!؟؟؟

    • ندا

      سلام من ۲۲سالمه یه پسر ۱۰روزه دارم دیروز متوجه شدم شوهرم بهم خیانت میکنه و به من میگفت پول ندارم از طریق پیرینت کارتش متوحه شدم پول به حساب دختره میریختع

    • خائن عاشق

      سلام من تو محیطی کار میکنم ک مشتری هام اکثرا زن هستن همسرمو دوست داشتم و خودم انتخابش کردم.تو دوران دوستی به خاطر علاقه به من گول خورد و بامن رابطه برقرار کرد.دوست نداشتم باهاش ازدواج کنم چون گفتم نکنه قبل از منم با کسی بوده ک اینقدر راحت اومده باهام.ولی مثل اروپایی ها رفتار کردم و باهاش ازدواج کردم.۷سال باهم ازدواج کردیم ولی ازش خیانتی ندیدم اما رفته رفته آزادی های بیشتری رو میخواست چون پوشش جامعه عوض شده بود.منم کمی شل گرفتم ولی حس خوبی نداشتم و چون میدیدم مشتری هام افتضاح میگردن و از شوهر دار و بی شوهر و بچه و بزرگ و پیر بهم آمار میدادن،میترسیدم ک نکنه همه اینطورین زنمم اینجوری باشه.اما نبود ولی ذات عریان تر شدن زنها و همسرمو نمیتونستم هضم کنم.بنابراین منم خائن شدم و با همه رفتم از هر مدلی دیگه شده بود عادت ولی نذاشتم بفهمه.تا جایی ک عذاب وجدان خرمو گرفتو به زنم اعتراف کردم.بهش گفتم اکثر مردا و زنها خائنن ولی چون مردا نمیگن فک میکنن مردشون وفاداره.ولی من بهت میگم خطا کردم کمکم کن.زنم نه تنها کمکم نکرد ۲۵۰تا مهرشو اجرا گذاشت و کلیه اسناد مهم شخصی و اشیا قیمتیمو برد خونه باباش.الانم تهدید میکنه حق طلاق بده تا وسایلاتو ک ارزش ۲میلیارد داره رو بدم.با بچه ۶ سالم چه کنم.بهش میگم برگردو فراموش کن از من هرچی شنیدی و دیدی.من توبه کردم بهم فرصت بده ولی قبول نمیکنه.حالا چه جوری فکر خرابشو از خیانت مردش پاک کنم؟میگه حسی دیگه بهت ندارم خدایا کمکم کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم..کاش هیچوقت خیانت نمی‌کردیم ..منم زنم.شوهرم دوبار بهم خیانت کرد یکبار چهار سال قبل .هنوز دلم باهاش صاف نشدبود.هنوز بهش شک داشتم ک هفته قبل باز فهمیدم داره بهم خیانت می‌کنه .ازش خسته شدم.هیچی براش کم نذاشتم.حسرت خیلی چیزا رو دارم.اینکه یکبار رو موهامو نوازش کنه.اینک یکبار بیرون دستمو بگیره.اینک بهم بگه عزیزم عشقم.اما همه‌ی اینارو فقد برای زنهای مردم انجام میده.بخدا هرکس بهم میرسه میگه بااین شوهر،چراتو بهش وفاداری.ولی نمیتونم تا وقتی اسمش تو شناسنامه منه نمیتونم خیانت کنم بهش.حتی راضی به طلاق هم نمیشه ومیگ طلاقم نامیده.همه چی و باهم میخواد فقد من این وسط دارم له میشم و داغون.خدا کاره شمارو هم درست کنه دعای منک واسه خودم نمیگیره ولی کاش شما خوشبختی و دوباره بدست بیاری.

    • محی

      من زنم و دقیقآ شوهرم مثل شماست من اول فکر کردم شوهرمی! منم ازش حق طلاق میخوام به نظرم بهش بده چون میخواد برگرده دنبال دلگرمی و تعهده

    • بینام

      من یه مرده درستکار بودم وهیچ گونه لغزشی نداشتم تا خدا بهم دوتا بچه داد ویه زنه خوب کاسب واهله حلال به طوری که همه رو خاهر ومادره خودم میدیدم من چهارده ساله زن گرفتم ودیقا توی هفت سال بود که یه موجود شیاد به پای زندگی من پیچید و گیرم انداخت و به طور پنهانی ازمن یه بچه اورد ومن که ساده بودم هیچ وقت فکر نمیکردم که همچین کلکی بزنه بعد از چند مدت که ندیدمش اونو دیدم که بچه بقلشه واضهار داشت بچه منه و من ناخداگاه به خاطر وجدان با او باز ارتباط بر قرار کردم وبعد از دو ماه باز اضهار گرد که حامله شده و اینیار دیگه ترسیدم ازش و پا به فرا ر گذاشتم وبه شهره دیگه ای گریختم تا زنم نفهمه همینجا زنه اولم هم فرزندی به دنیا اورد وباز منو پیدا کرد این شیطان و همه چیز بر ملا شد زنه من مهریه اش را تمام گرفت وبچه ها را رها کرد ومن به خاطر اینکه خودم نمیتوانتم از دو بچم نگهداری کنم تن به سازش با این شیطان را دادم وبچه های مرا نگهداشت و زنه اولم به مرزه طلاق رفت اما طلاقش را ندادم وبرگردانمش که بچه هایش راتگه دارد اما هیچ یک کوتا نیامدن وهر کدام به نوعی صاحب حق شده بودن ضمنا این زنه دوم یه فرزند از شوهره سابقش داشت الان به هیچ وج شرایط جدای از هیچ کدام را ندارم و به مرزه خودکشی رسیدم من با همه سختی که داشتم به دام افتادم به همه مقدسات عالم من طوری بزرگ شده بودم تا زمان اذواجم از هیچ گونه مسایله جنسی خبر نداشتم به طوری که خانوم من مرا مسخره میکرد الان هفت سال است که کلیه مخارج این دو زن وحتی تمامی مهریه وحقو حقوقشان را داده ام ولی هیچ یک کنار نمیکشند اما بچه ها برایم مظلوم هستند تما می اشخاصی در این گفتگو هستید حساب مرا از خیانت جدا کنید و برای من دعا کنید که بتونم لا اقل تا بزرگ شدن بچه ها خودکشی نکنم

      پاسخ ها

      • مریم

        سلام منم شوهرم بهم خیانت کردهچند ماه پیش فهمیدم بایه زن شوهر دار رابطه داره اون زنه رومیشناختم. داغون شدم هرچی از دهنم دراومد به شوهرم گفتم اوم انکار می کد می گفت تو ذهنت مریضه یه دختر 4 ساله. منم کوتاه اومدم گفتم بیشتر یهش محبت کنم ولی الن دوروزه که فهمیدم باهم رابطه دارم گفتم اگه یه باره دیگه به فهمم ابروی عشقتو می برم اونم هی انکار می کنه الن خیلی تنهام همون طوری از چشام اشک میاد نمی دونم چکر کنم دارم وخانه دارم پدر مادرم وضع مالی شون خوب نیست

      • برادر

        تنها چیزی که بهت ارامش میده یاد خداست
        تنها چیزی که نباید بهش فک کنی خودکشی هست بخاطر بجه
        هات

    • مریم

      سلام منم شوهرم بهم خیات کرده یه دختر 4 ساله دارم چند ماه پیش فهمیدم بایه زن شوهر دار رابطه داره تو فکرم بود که ازش جداشم ولی به خاطر اینده خودم ودخترم هرفشو باور کردم که میگفت تواشتباه میکنی. درواقع به خودمون فرصت جبران دادم بیشتر بهش محبت می کردم دوباره شماره زنرو تو گوشیش دیدم گفتم اگه دس از سر عشقت برنداری ابرشو محل کارش می برم شماره شوهرشونداشتم خیلی تنهام چند روزه توخودمم همون جوریی از چشام اشک میاد اگه وضع مالیم خوب بود ولش می کردم فک کنم مریضه چون خیلی دوس داره چت کنه با خانوما. خدا هیچ کسی رو بی کسو کار نکنه

    • امیر

      سلام من ۴ ساله ازدواج کردم و یه دختر ۲ ساله دارم از اول زندگیم یه حس حسادت به خانومم داشتم شایدم شکاکبودن من بعد از ده بار خیانت به همسرم بعد توهینو کتکو ازار و اذیت فهمیدم که اونم یک بار بهم خیانت کرده البته ارتباط جنسیشو مطمعن نیستم چرا دروغ بگم اما اون چند بار فهمیده من هم خوابی کردم الان که فهمیدم اینکارو کرده میگه فقط خوایتم دلم خنک شه ببخش بدجور ابراز پشیمونی میکنی میگه سریع اتفاق افتاد نفهمیدم چرا ولی شرمندم ولی تو مخ من نمیره دارم عذاب میکشم چون دوسش دارم چیکار کنم یادش میفتم اتیش میگیرم ببخشم جدا شم لطفا راهنمایی کنید

    • بینام

      مردوزن نداره.خانم هاهم خیلیازاین کثافت کاریدهامیکنن.ولی من معتقدم که آقایون حداقل درحین خیانت اقرارنمیگنن که همسرشون بهشون لذت نمیدن ولی خانم هااین کار رومیکنن.مردهامیدونن که این لذت زودگذره وزندگی اصلیش خانومشه.ولی خانوم هاچنان احساساتی میشن که انگارقرار تاابدبااین مردبمونن وهمه چیزشون وفداکنن

    • فرشاد

      سلام ببخشید من 8ساله ازدواج کردم ودوتا بچه دارم ولی مشکلی در رابطه بنده با همسرم بوجود امده که دوساله تلاشم برای درست شدن رابطه را بی اثرکرده اگر کسی اگاهی کامل دررفتار خانم ها و کارهایشان داره تو واتس اپ پیام بده تا مشکلم رو درمیان بزارم و راهنمایی وراهکارهای لازمه رو بهم بگه .شمارم 9169500866
      مرسی

      پاسخ ها

      • زهرا

        سلام من پنج ساله ازدواج کردم و ی پسر سه ساله دارم شوهرم از اول زند گی بهم خیانت میکنه تو زندگیم همیشه دوسش داشتم و لی اون جز دروغ و ریا خیانت چیزی ازش ندیدم همیشه خودمو به اون راه میزدم که زندگیم اینده بچم خراب نشه اون خیلی پول پرسته و ب فکر خودشه حالاهم به بهونه کار رفته داره بای زن زندگی می کنه منم همه چیزو میونم باوجود این اصلن ب روش نیاوردم موند چیکار کنم چون اون به ایکارش ادامه میده ومنو خر فرض میکنه تو رو خدا یکی راهنماییم کنه

    • بدون نام

      سلام من پنج ساله ازدواج کردم و ی پسر سه ساله دارم شوهرم از اول زند گی بهم خیانت میکنه تو زندگیم همیشه دوسش داشتم و لی اون جز دروغ و ریا خیانت چیزی ازش ندیدم همیشه خودمو به اون راه میزدم که زندگیم اینده بچم خراب نشه اون خیلی پول پرسته و ب فکر خودشه حالاهم به بهونه کار رفته داره بای زن زندگی می کنه منم همه چیزو میونم باوجود این اصلن ب روش نیاوردم موند چیکار کنم تو رو خدا یکی راهنماییم جدا بشم یانه

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام.شما خیلی خوب هستید .از خوبی بیش از حدشما سواستفاده شد.واقعا از روزگار شکایت دارم .این مرد یک انگل هست تنها راهش از بین بردن این انگل از زندگیتونه.بچه شما باید درمحیط سالم وتمیز زندگی کنه.

    • بدون نام

      سلام من 20سال ازدواج کردم 2تا دختردارم 19 ساله 11 ساله شوهرم بهبیماری شکاکیت به من دچار هی میگه توبه من خیانت کردی منم به توخیانت مکنم به خاطر همین موضوع هرچند سال یه بار به من خیانت مکنه حالا من یه خانم درستکار نمازخون وزندگی چیزی کم براش نذاشتم حتی ضامن شدم از زندان ازاد کردمش دیگه ببینید من چی میکشم

    • سرشار از غم

      سلام بعد 15سال زندگی زنم بهم خیانت کرد ویک سال با سه نفر بوده است سه تا فرزند دارم همش میترسم با خودم میگم این بچه ها مال منند یا .....
      روانی شدم برام دعا کنید جهنم من این دنیاست

    • ز

      سلام بنده یک ماه از عقدم نگذشته بود ک متوجه شدم همسرم باکسی دیگه رابطه داره.اینقدرالتماسم کرد که به کسی چیزی نگم.الان متاسفانه یک سال از عقدم میگذره ولی هنوز داره به کارهاش ادامه میده ترس از طلاق دارم و حرفهای بعد از طلاق مثله روانی هاشدم نمیدونم چیکارکنم لطفا راهنماییم کنید.

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام حرف دیگران مهم نیس .زندگی شما بااین اقا تمام هست .تنها راه طلاق هست.ادم فاسد اصلاح نمیشه

    • بی نام

      سلام منم یازده ساله ازدواج کررم یه پسر ده ساله دارم جدیدا متوجه شدم همسرم بهم خیانت میکنع ولی هر چی بهش میگم اتکار میکنه و فهمیدم با چند تا زن رابطه داشته من الان باید چیکار کنم ؟؟؟ و اینک میگن میشه تو پزشکی قانونی ازمایش داد تا فهمید رابطه داره یا نه ؟؟؟؟

    • سپيده

      سلام شوهر منم بهم خيانت كرده اخلاقش خيلي بده هم با خودش مشكل دارم هم خونوادش هميشه اذيتم ميكنن، نميدونم چيكار كنم تو دو راهي موندم ك طلاق بگيرم يا نه

      پاسخ ها

      • سامان

        سلام واقعا متاسفم ولی کساییکه حتی یکبار خیانت میکنن مثه انگل هستند وباید از زندگیتون حذفشون کنید.اگه بچه هم دارید نمیتونه تواین محیط سالم بمونه.طلاق تنها راهه

    • بدون نام

      هرکی بچه نداره طلاق بگیره مردی که خیانت کرد دیگه ادم نیست نمیدونم چرا بعضی ها خودشون به نفهمی میزنن ومیگن نمیدونیم چکار کنیم فقط وجود بچه کاروسختر میکنه وتیری که به قلبتون خورده تا لحظه مرگ باید تحمل کنید وتا قبل از وجود این موجود بیگناه خودتون نجات بدین

    • محمد

      بعد از 17 سال زندگی مشترک تازه فهمیدم زنم سه سال قبل با مردی رابطه داشته و من بطور اتفاقی هفته قبل فهمیدم.خیلی خیلی ناراحتم و هیچکس از فامیل هم هنوز از این موضوع خبر ندارند.یک دختر و یک پسردارم و نمیدونم چکار کنم بشدت دچار سرخوردگی شدم و افکار خطرناکی به ذهنم میاد.دیشب به ذهنم اومد هم خودم و هم بچه هام رو بکشم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بچه های طفل معصوم چه گناهی کردن‌.منم خیانت دیدم.به خاطر بچه ها باید سرپا بمونید

      • حسن

        من هم بعداز 14 سال خیانت زنم را فهمیدم بایستی تحمل کرد خیلی سخته

      • علی

        اگه مرد بتونه بچه ها رو بزرگ کنه شاید بتونه زنش رو طلاق بده .
        باید چنین زنهایی رو باید رها کرد تا در لجن خودشون غرق بشن ..

    • زارع

      عزیزان انسان جایز خطاست باید ببینید طرفتون پشیمون از کارش یانه ببنید کجای زندگی هرجفتتون کچ رفتین که نتیجش این شده نه به نظر من طلاق بدترین راه ممکن میشه رابطه رو درست کرد میشه به خاطر امیدای دیگه به زندگی ادامه داد خوبکه زمان درگذر به قول معروف اونجوری نمود اینجوریم نمیمونه صبور باشید عاقل مشکلات روزای اول سختن اگه بتونین تبدیلش کنید به یه مسله یا یه سوال قابل حل اونوقت که میگردین دنبال جووابش

    • مریم

      واقعاً درسته اگر بچه وجود نداشته باشه نباید بخشید. بخشیدن بزرگترین اشتباهیه که آدمی که خیانت دیده انجام بده طرف مقابل پر رو میشه اولاً اگر کسی طرف مقابلش رو دوست داشته باشه خیانت نمیکنه در یه کلام باید رفت حتی اگر هیچ پشتوانه ای نداشته باشی من سه سال پیش خیانت دیدم بخشیدم تمام این سه سال با فکرای جور واجور وخود گول زدن گذشت چند روز پیش بازم دیدم فهمیدم که اشتباه کردم بخشیدم. اگر یکبارم دیدید حتی پیام بذارین برین. لطفاً خواهشا.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم خیانت دیدم حالمم اصلا خوب نیست نمیدونم چیکار کنم میگه اشتباه کرده ببخشم ولی یه حسی میگه بازم خیانت میکنه

      • حسن

        من خیانت زنم را بخشیدم ولی منتظر مرگش هستم

    • روزانا

      بعداز پونزده سال زندگی وفداکاری های باور نکردنی ام به همسرم به من خیانت کرد سیزده سال اخلاق بدش رو تحمل کردم به خاطر پسرم .هروقت خواستم جداشم پسرم حالش بد شد واز من درخواست می کرد مامان تو روخدایه فرصت دیگه به بابا بده .باز من موندم وبا قلبی که درسینه ام تکه تکه شد .

    • بی نام

      حالا وقتی شوهرت هیچ محبتی بهت نداره هیچ وقت نمیفهمت با کس دیگ باشی مشکل داره

    • بی نام

      آدماي بی لیاقت همیشه قسمت ادماي پاک ميشن

    • حسن

      اگه از خدا نمی ترسیدم تلافی می کردم

    • اکرم

      منم خیانت دیدم ایشااله اونی که خیانت کرده نابود بشه که باعث بدبختی زنی میشه که جایی واسه رفتن نداره

    • حسن

      خدا زن یا مرد خیانتکار را نابود کنه زیرا همسرش را نابود میکنه

    • میثم

      بعد از 8 ماه بعد از ازدواج منی که هیچی کم نداشتم منی که همیشه تو رابطه 3 یا 4 بار ارضاش میکردم دروغی ندارم بگم 20 سانت سایزمه ولی خدایا قربونت برم من یبار زن بازی یا با زن شوهردار یا دختر مردم نخوابیدم گفتم زندگیم خوب شه اینارو خونده بودم نتونستم ایجاد رابطه جدید کنم طلاق توافقی گرفتیم ولی هیچ چیز برا یه پسر 27 ساله نمیتونه بدتر از این باشه ای کاش هیچوقت نمیفهمیدم قلبم پاره شد ای کاش چندین سال میگذشت ولی سالگرد ازدواج و نیومد جالب تنوع طلبی ملته

    • بی نام

      شوهرمنم همه اش چت می کرد وبازنها رابطه داشت همه جوره میگفتم چرامنومیزد حالا دلش بچه ی دوم میخواد میگه گذاشتم کنارنشسته پیش من ولی من دیگه اعتمادی ندارم یه دختر۹ ساله دارم تازه بددلم هست ولی خیلی دست ودلبازه دخترم خیلی بهش وابسته است نمیدونم چیکارکنم الان حمایت مالی ندارم که جداشم

    • بدون نام

      هجده سال با همسرم زندگی کردم.چند ماه پیش متوجه شدم که بهم خیانت کرده وحدود یک سال با یه مرد از فامیل های خودش رابطه داشته,الان از هم جدا ژشدیم.ضربه روحی سختی به من و پسر ۱۶سالم وارد شده,من خیلی همسرم رو دوست داشتم,خیلی خیلی.وقتی رفت همه ی زندگیمو جمع کردو برد بی انصاف,اوایل خیلی نفرینش کردم,ولی الان فقط از خدا میخوام به راه راست هدایتش کنه.

    • دلارام

      دوستان نظرات همتونو خوندم و از اینکه خیلیاتون خیانت دیدید ناراحت شدم مخصوصا کسایی که سال های سال با هم زندگی کردن بچه دار شدن و واسه زن یا شوهرشون کم نذاشتن، انسان باید قبل از ازدواج پاکدامنی خودشو همه جوره حفظ کنه

    • دلارام

      (منظور از همه جوره اینه که حتی به نامحرم بیش از یه نگاه، نگاه نکنه فیلم و عکس و مطالب مستجهن نبینه با دوستان ناباب در رابطه نباشن نماز بخونه و عبادت خداوند رو بکنه و...البته اینایی که گفتم رو باید حتما بعد ازدواج هم رعایت کرد و پاکدامنی رو حفظ کرد) کسی تا ازدواج نکرده پاکدامنیش رو حفظ کنه احتمالش کمتره که وقتی متاهل شد خیانت کنه چون اکثر کسایی که خیانت میکنن تنوع طلب هستن همسر ها باید همه جوره به هم اهمیت بدن و به هم توجه کنن و به هم احترام بزارن

    • دلارام

      هرگز پای ماهواره و فیلمای اونا که توش تبلیغ بی بند و باری و خیانت هست نشینن، به نامحرم هر طوریم که هست چه جذابه چه هر چی نگاه نکنن و همسر خودشونو همیشه زیباترین شخص بدونن و اون رو با دیگران مقایسه نکنن و همیشه خدا و بعد همسرشونو به یاد داشته باشن، با افراد ناباب و رفیق باز در ارتباط نباشن و بدونن که خیانت عاقبتی نداره و خدا بالاخره دستشونو رو میکنه و آبرو شونو دیر یا زود میبره و از خداوند بترسن

    • دلارام

      بدونن که خیانت عاقبتی نداره و خدا بالاخره آبرو شونو دیر یا زود میبره و از خداوند بترسن کسی که ترس از خدا داشته باشه و ایمان قوی داشته باشه هرگز خیانت نمیکنه، بلایی که جوامع غربی و اروپایی به اون دچارن خیانته نزاریم ایران هم بیش از این به این مشکلات گرفتار بشه هر کسی از خودش شروع کنه و همچنین فرزندانش رو درست و پاک تربیت کنه و نزارن فرزندشون با افراد ناباب در ارتباط باشه چون اون افراد کم کم با حرفا و کاراشون روی اونا تأثیر میزارن

    • دلارام

      واقعا یعنی چی که بعضی از مرد و زنا با دیدن نامحرم چه جذاب چه هر چی از خود بی خود میشن به یاد بیارید پاکدامنی حضرت یوسف و حضرت مریم رو، حضرت یوسف تن به زندان داد ولی با اینکه مجرد بود گناه نکرد و پاکدامنیش رو حفظ کرد و حضرت مریم هم پاکدامنی خودشو حفظ کرد و با هیچ مردی رابطه نداشت اون وقت زن و مردای مجرد که هیچ! زن و مردای متأهل تن به کثافت کاری میزنن!! واقعا فکر کردید چون همسرتون از کارتون به خبره خیلی زرنگید؟!!

    • دلارام

      (نه خیر اون خدایی که حاضر و ناظر بر تمام اعمالتونه از همه کس زرنگ تره و به وقتش چوب کاری که کردید رو میخورید از قدیم گفتن چوب خدا صدا نداره)، این حرفایی که زدم شعار نبود این ها رو نوشتم که شاید بعضی ها به خودشون بیان و راه اشتباه رو ادامه ندن این ها رو باید هممون رعایت کنیم چه من چه شما دوستان باید رعایتشون کنیم و هرگز در برابر خیانت مقابله با مثل نکنیم که خیری توی این کار نیست، انشاءالله خدا به هممون کمک کنه و نجاتمون بده از شر شیطان و دسیسه هاش

    • عزیزجان

      من یه ساله نامزدم والان متوجه چت همسرم باخاله ام شدم متاسفانه خالم جزو خانومای بی بندوباره ومن الان نمیدونم بایدچ عکس والعملی نشون بدم ایابه روی خورم بیارم یان

    • مریم

      سلام امروز متوجه خیانت همسرم شدم به نظرتون چیکار کنم؟به روش بیارم یا نه؟داغونم به خدا

    • یه تنها

      سلام توروخدا کمکم کنید باوجود دوتابچه متوجه خیانت همسرم شدم من فقط ۲۳سال دارم.باخیانتش چیکارکنم.با هدر رفتن جوانیم چیکارکنم

    • یه تنها

      سلام توروخدا کمکم کنید باوجود دوتابچه متوجه خیانت همسرم شدم من فقط ۲۳سال دارم.باخیانتش چیکارکنم.با هدر رفتن جوانیم چیکارکنم

    • حسن

      یک فرصت به شوهرت بده شاید درست شود ولی بیشتر مراقبش باش

    • بهرام

      همه می گن مرد خیانت می کنه . خوب بعضی مردا بله ولی آخه طرف این مرد که خیانت می کنه کیه ؟ یک زنه دیگه .

    • یه زن بیچاره و داغون

      من دوازده ساله ازدواج کردم . هر دو موقع ازدواج از سر اجبار ازدواج کردیم .اون کسی بهش زن نمیداد منم به خاطر اینکه 25سالم بود و خواستگار دیگه ای نداشتم . خلاصه ازدواج و از همون اول دعوا و دوست نداشتن همدیگه . نه اون منو دوست داشت نه من اونو . منم بچه آوردم تا به زندگی علاقه مند بشم . و هدفی واسه ادامه باشه . سه تا بچه . و پارسال بعد دوازده سال فهمیدم اون با یه زن رابطه داره . یه مرد زشت با اخلاق گند . شروع کرد به کلاس گذاشتن واسه من .

      پاسخ ها

      • حسن

        نمی دانم چرا هروقت یک طرف زندگی زناشویی پایبند زندگیه طرف دیگر تو زرد در می آید و خیانت میکنه؟ چرا نمیشه دوطرف خوب باشند؟

    • ن

      من دو ساله ک ازدواج کردم ولی همسرم حتی اجازه نمیده ک من از خونه بیرون برم اخیرا متوجه شدم ک با زن های دیگه در ارتباطه من نمی تونم ازش جدا شم و اینکه واقعا نمی دونم چطور میتونم این رفتار رو تحمل کنم لطفا منو راهنمایی کنید ک چجوری همسرم و ب خودم جذب کنم و باعث شم از این کارش دست برداره

      پاسخ ها

      • حسن

        معمولا مردهایی که اهل رابطه با زنها هستند به زن خودشان خیلی سخت می گیرند و تنها راه تحمل کردن است این مردها تنوع طلبند و سیری ندارد و اگر مطمئن شود که زنش پاک و خوب است خوش اخلاق می شود.

    • سوگل

      سلام

    • رها

      یه زن هیچوقت دوسنداره با کسی دیگه حرف بزنه اما وقتی بی محبتی ببینه خود به خود میره سمت یکی دیگه

    • ج.ل9

      منم شب تولدم فهمیدم که بهم خیانت کرده اونم با یک دختر خیابونی واسه یک شب.منو پیچوند و رفت دنبال کثافت کاری.وقتی فهمیدم قلبم از تو سینم در اومد چون عاشق همییم خیلی سختی کشیدیم تا به یرسیم ولی این کارش قلبمو شکست روحم و داغون کرد زندگیمو فدا کردم واسش چقدر اشتباه کردم خدایا به خاطر هر اشکی که من ریختم صد برابرش و اشک بریزه.واسم دعا کنیین

    • حسن

      خانم ج.ل9 من به تجربه آموختم که اعتمادی زیادی خوب نیست و باعث میشه یکی از دو طرف مغرور شده و خطا کند.من هم زیادی به همسرم اعتماد کرده بودم.

    • بدون نام

      چهار سال پیش فهمیدم شوهرم با یک زن شوهردار ک دوتاهم پسر داشت رابطه عاشقانه داره..وقتی چتها و عکساشونو دیدم داغون شدم..بهش ک نشون دادم بعد کلی حاشا کردن گفت اشتباه کرده و عذاب وجدان داره خودشو نداشت ازش جداشم.منم بخاطر دخترپسرم کوتاه اومدم الان دوباره است هاشو با یکی از همکارای زنش دیدم که تازه واسش چهار صد تومنی پول ریخته.بهش ک گفتم چرا بجای اینکه توضیح بده منو کتکم زد .همه جام کبود شده.بعدشم گفت رابطه ای نبوده اما هیچوقت راست نمیگه.خستم خیلی

    • بی نام

      بعد از خیانت تو میمونیو یه دنیا سوال بی جواب که چی شد کسی که ادعای عاشقیت کرده چطوری اون لخظه ها تورو یادش نبوده چطوری تونسته یادش بره یه که یه زمانی عاشقت بوده

      پاسخ ها

      • حسن

        کسی که خیانت میکنه شهوت بر او غالب شده و کور میشه و خوبیهای همسرش را نمی بیندو لحظات عاشقی باهمسرش را نمی بیند.

    • ارجمند

      مردی که همیشه قربون صدقه زنش میگه رو اصلا نباید بهش اعتماد کرد ،یه جای کارش مشکل داره ،
      من بعد ۲۵ سال زندگی و دو تا بچه خودم رو سوزاندم وبه خاطر آبروی بجه هام موندم ولی ازش متنفرم
      هر روز صبح دعا می کنم که خبر مرگش بیاد
      اون به من خیانت کرد ،،
      خیانتی سخت ..
      تو خونه خودم
      کثافت

    • زهرا

      سلام مدت 9سال با یکی صیغه بودم بعد9سال توشرکت بایه زن متاهل دوست شده الان مدت یک ماه فهمیدم امایک هفته هم.نه مینبنمش نه خبری ازش دارم به نظرشماچه کارکنم نمیتونم ازفکرش دربیام کمکم کنیدلطفا

    • ندا

      خدا چه زن چه مرد ی که انقدر زندگی را خراب ویکنه لعنت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج