۷۶۸۸۶۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده:

صحبت‌های ملکی، معیار رأی سوپرجام بود

رییس کمیته انضباطی می‌گوید، صحبت‌های نماینده باشگاه استقلال در جلسه قبل از بازی بیشترین تأثیر را بر رأی کمیته انضباطی گذاشته است.

ایسنا: اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی اظهار کرد: در فصل جدید و در هفته‌های اول و دوم مسابقات از نظر کیفی و کمی ما را خوشحال کرد.

تعداد پرونده‌ها کم بود و دو مورد فقط تخلف تماشاگران داشتیم اما در هفته سوم اتفاقات ناخوشایندی داشتیم. بخشی از این تحرکات در ورزشگاه‌ها رنگ و بوی فوتبالی نداشت. کانون‌های هواداری باشگاه‌های پرهوادار تلاش کردند که آن بخش غیرفوتبالی ماجراهای ورزشگاه‌ها را کنترل کنند.

حسن‌زاده در مورد بازی سوپرجام هم گفت: رأی ما در بحث سوپرجام در چهار صفحه منتشر شد و ما تمام جزئیات را در سایت فدراسیون آوردیم.

صحبت‌های ملکی، معیار رأی سوپرجام بود

بعد از اعتراض باشگاه استقلال نسبت به رأی کمیته انضباطی، کمیته استیناف رأی ما را تشدید کرد و علاوه بر نتیجه بازی، استقلال را جریمه نقدی کرد. وقتی که اراده رسمی باشگاه مبنی بر عدم شرکت احراز شد، اساسی‌ترین محوری که ما را به یقین رساند که این رأی را صادر کنیم، صحبت‌های نماینده باشگاه استقلال یعنی ملکی در جلسه قبل از سوپرجام مبنی بر اعلام عدم حضور باشگاه استقلال در بازی سوپرجام بود.

او که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: این رأی قطعی است و باید اجرا شود. اگر سازمان لیگ اراده می‌کرد که خسارات وارده به اسپانسر را طلب کند، آن را هم در جریمه می آوردیم اما سازمان لیگ نخواست. این عین قانون است. ما استقلال را سه بر صفر بازنده کردیم. ما در امر مجازات، بازنده کردن تیم مقصر داریم، نه اعلام تیم برنده.

رییس کمیته انضباطی در مورد ابهامات رأی صادره در مورد سوپرجام هم توضیح داد: برخی می‌گویند باید صبر می کردیم تا روز بازی و بعد از آن اگر استقلال در ورزشگاه حاضر نمی‌شد رأی را صادر می‌کردیم.

در همه جای دنیا و طبق آیین‌نامه اگر احراز شود که تیمی در مسابقه حاضر نمی‌شود، همانجا بازی سه بر صفر اعلام می‌شود. مسابقه سوپرجام یک بازی بزرگ است و باید یک هفته قبل تمهیدات زیادی انجام شود. آیا منطقی است که ده‌ها هزار نفر به ورزشگاه بیایند و نیروی انتظامی نیروهایش را به ورزشگاه بیاورد تا فقط یک تیم که حتی در ایران هم نبوده، بازنده اعلام شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاور اورنگ

      دمتون گرم عدالت رورعایت کردین ۳-۰ حقشونه این کیسه های بی خاصیت

    • یاور اورنگ

      دمتون گرم عدالت رورعایت کردین ۳-۰ حقشونه این کیسه های بی خاصیت

    • کـوروش پرسپولیسی

      آقایون شیشعلی استفراغ قانون قانونه نمیفهمین میخاین قانون عوض کنین پَ چه آدمایی عقده ای هستین با برین جمع کنین بزارین باد بیاد حوصله نداریم میخان سر قانونم شیره بمالید 6تقلال عقده ای

    • حمیداقا.

      لنگیییییییی

    • بدون نام

      کمیته افتضاحی ابرو فوتبال و برده،نامه رسمی باشگاه قبول نیست اما حرف ملکی اون هم جایی که اصلا نمیتونه ملاک باشه قبوله؟
      اقای حسن زاده خونه به خونه کتبا نامه نوشت و انصراف داد،چرا ۳بر صفر نزدید؟چطور ۳روز مونده به بازی کمیته افتضاحی شما ۳برصفر اعلام میکنه؟خودتون خرید

      پاسخ ها

      • مسن

        پماد سوختگی موجود است خخخخخ

    • عمو

      برو گم شو....

    • بدون نام

      همش کار خودتونه تا دربی برگزار نشه. فیلم بازی نکنید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون لنگی هستن

    • traktoor

      تا آدمای کثیف و آلوده ای چون شما در مسند این فوتبال هست کثافت کاری هم ادامه دارد. جام را مثل دوسال قبل به لنگ بدهید مردمو الکی معطل نکنید

    • بدون نام

      خونه به خونه رسما از بازی حذفی با استقلال انصراف داد آب از آب تکان نخورد با سلام وصلوات تا شب آخر التماس کردند وتیم را برای بازی راضی کردند. ولی استقلال خواهان تغییر روز بازی ازجانب یک شخص به نام آقای ملکی شد سه روز مانده به روز بازی نتیجه ۳بر۰ به نفع حریف که درزمین هم حاضرنشد داده میشه.

    • فرشاد

      تف به ذات دروغگوت....حرف باد هواست مدرک چی داری...قضاوت رو‌مدرکه نه حرف...حیف مدرکی که به تو دادن و وای بر این فوتبال و فدراسیون

    • بدون نام

      مگر برای تیم لنگی زحمت کشیده و دوندگی کرده که انقدر حق به جانب نطر میدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج