۷۶۹۸۳۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

چینی: استقلال برای گل زدن عجله نکند

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، وینفرد شفر باید از تجربیات ۵۰ ساله‌اش در بازی برگشت مقابل السد استفاده کند تا زمینه‌ساز پیروزی آبی‌پوشان شود.

خبرگزاری تسنیم: علی چینی با اشاره به شرایط استقلال و اینکه برخی معتقدند آبی‌پوشان شروع مقتدرانه‌ای در لیگ امسال نداشته‌اند، گفت: استقلال قبل از شروع فصل تغییراتی داشت و چند بازیکن تأثیرگذارش را از دست داد. در ضمن بازیکنان جدید هم نیاز به زمان دارند تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند و شرایط تیم را درک کنند.

وی نقش کادر فنی را در انسجام تیم استقلال مهم دانست و اظهار داشت: استقلال بدنسازی را در ترکیه با تمامی نفرات انجام نداد و تنها بخشی از بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند. امیدوارم که شرایط تیم در ادامه مسابقات بهتر شود و بازیکنان ضمن ارتقای بدنی به هماهنگی کامل برسند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ امسال هم خاطر نشان کرد: لیگ امسال متفاوت است و تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، پدیده و ... برای قهرمانی تلاش می‌کنند. قطعاً هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، قهرمان خواهد شد و امیدوارم این عنوان به استقلال تهران برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در بازی برگشت برابر السد امیدوار به صعود باشد؟»، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید استراتژی شفر برای بازی برگشت چه خواهد بود. استقلال باید منطقی بازی کند و برای گل زدن عجله نداشته باشد، چون ممکن است السد گل بزند و این اتفاق کار تیم را بسیار سخت خواهد کرد. کار استقلال سخت است، ولی صعود غیرممکن نیست و شفر باید از تجربیات ۵۰ ساله‌اش برابر السد استفاده کند.

چینی که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال پیوند اعضاست در پایان تصریح کرد: ما اردویی را از روز بیستم تا بیست‌ودوم شهریورماه برگزار خواهیم کرد و از آنهایی که پیوند اعضا داشته و توانایی فوتبال بازی کردن دارند، تقاضا داریم که در سایت فدراسیون پیوند اعضا ثبت‌نام کنند تا بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم و حق فردی ضایع نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      میگم .... دو کلمه هم از مادر عروس‌خخخخخ

    • بدون نام

      سلام چینی جون کجا بودی این مدت بابا دلمون برای معبد امون وکاعنان تنگ شده بود راستی از انخماعو منگولیان خبری نداری نیستش خیلی وقته فکر کنم رفته دوره ای بشکه اب یخ رو پردازش کنه یه کلمه معروف هم داشت یادم رفته خدایش تووعلی منگولیان واون یکی کچله کی بود چیکار سر این استقلال بی موا اورده بودین ای یادش بخیر چقدر میخندیدیم

      پاسخ ها

      • 《 ** پاسارگاد ** 》

        خخخخخخ..... میگم گل گفتی هاااا خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج