۷۶۹۸۵۵
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

چرا مخابرات هنوز آبونمان تلفن ثابت می‌گیرد؟

وزیر ارتباطات با اشاره به موضوع حذف آبونمان از قبض تلفن‌های ثابت گفت: هرچند ظاهر این حذف آبونمان به نفع مردم است، اما اثر اجرایی این حکم درنهایت با توجه به مدل‌های اقتصادی، فشار به پرسنل مخابرات و نارضایتی کارگری است و همچنین موجب کند شدن فرآیند توسعه می‌شود. البته درنهایت این حکم قانونی دیوان عدالت لازم‌الاجراست.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد آذری جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به علت ادامه روند دریافت آبونمان در قبوض تلفن ثابت اظهار کرد: حکم دیوان عدالت اداری لازم‌الاجراست؛ ما هم حکم را که در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بوده به مخابرات ارجاع دادیم، اما اینکه هنوز این آبونمان را می‌گیرند، بالاخره روال اجرایی فرآیند خود را دارد.

او ادامه داد: ضمن اینکه این تصمیم تاثیر بسیار بزرگی بر درآمد‌های شرکت مخابرات دارد، آن هم در زمانی که هزینه‌ها به صورت سرسام‌آور بالا رفته و مخابرات در عرصه توسعه هزینه‌های زیادی داشته که با توجه به افزایش نرخ ارز هم این هزینه‌ها افزایش یافته است.

وی افزود: هزینه‌های توسعه شبکه در کشور بالا رفته است؛ هرچند ظاهر این حذف آبونمان به نفع مردم است، اما با توجه به اینکه توسعه را دچار تاخیر می‌کند، حذف درآمد‌های شرکت مخابرات باعث می‌شود که اولا کارمندان تحت فشار قرار بگیرند؛ اثر اجرایی این حکم درنهایت با توجه به مدل‌های اقتصادی فشار به پرسنل مخابرات و نارضایتی کارگری است و هم‌چنین موجب کند شدن فرآیند توسعه می‌شود.

وزیر ارتباطات افزود: برای رییس دیوان عدالت نامه نوشتیم که در این حوزه با توجه به اثرگذاری زیادی که وجود دارد زمانی را قرار دهند، اما به هر صورت تصمیم گرفته شده و حکم قضایی لازم‌الاجراست و ما هم از قانون تبعیت می‌کنیم؛ در هر صورت این‌ها تبعاتی است که صدور یک تصمیم بدون در نظر گرفتن نظرات کارشناسی بر مجموعه ما تاثیر می‌گذارد. آبونمان چیزی نبوده که امروز و دیروز گرفته شود، از ابتدای انقلاب می‌گرفتند و روال‌هایی در صورت‌حساب مشترکان همواره لحاظ می‌شد، البته مشکلاتی در این روال‌ها وجود داشته، اما برای حل این مشکل‌ها شاید می‌شد راه‌حل‌های بهتری ارایه کرد. اما درنهایت این حکم قانونی لازم‌الاجراست.

آذری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر دریافت ارز دولتی نسخه‌های فارسی تلگرام بیان کرد: هیچ اطلاعی درباره اینکه هاتگرام و تلگرام طلایی برای واردات سرور ارز دولتی گرفته‌اند ندارم و تاکنون دستوری برای فیلتر نسخه‌های فارسی تلگرام نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فرایند اداریتون (البته فرایند دزدیتون از مردم ) مملکتو به این روز انداخته....این دروغاتون که همش میگین خود کفا شدیم مملکتو به این روز انداختین....شما ها یک حرفتون راست نیست , ما هیچ چیزی را تو مملکت خودمون نمیتونیم درست کنیم همه را وارد میکنیم , اگه درست میکردیم که با یک تحریم کوچک به این روز نمی افتادیم

    • بدون نام

      چرا باید واسه هرچیزی همیشه از جیب مردم مایه بذارین

      این دولت که چیزی به اسم خجالت حالیش نیست
      کافی بود از اول فقط یک سوم پول نفت و دیگر درآمدهای کشورو به ملت اختصاص بدین و بقیه شو برای دزدی ها و بذل و بخششتون به عربها صرف کنید ؛ خدا شاهده همونجوری هم لازم نبود دائما" از جیب مردم هزینه های جاری مملکت رو راست و ریس کنید

    • بدون نام

      ۴۰ساله گرفته
      یک شبه که نمیشه حذفش کنه

    • بی نام

      آقای وزیر محترم سلام مخابرات ۲۹۷۰ هزلرتومان بدون تماس بااحدی روی کارکرد تلفن کشید وافراد کمی متوجه این موضوع شدند خود من بهمن ماه ۹۵ اعتراض باین موردکردم چرا به شعور مردم توهین میکنید اگر قرار پولی ازمشترک کم بشه بایدروشن ذکربشه نه اینکه دردل مکالمات مبلغی اضافه بشه وازمشترک کسربشه .حالابعداز دوسال واندی قرا رشده آبونمان کم بشه چرا نار احت شدید.ملت ایران بینهایت وفهیم نجیب اند به آنهابی احترامی نکنید.برای شماتوفیق الهی آرزو میکنم.یاحق

    • بدون نام

      برای اینکه سیرمونی نداره

    • بدون نام

      اینم از وزیر تحصیل کرده!!!! میگه حذف درآمدهای مخابرات باعث میشه کارمندان مخابرات تحت فشار قرار بگیرن!!!!!! جالبه از مردم آبونمان میگیرند و پولش رو به کارمندان خودشون میدن و مدعی هستند که این نوع درآمد ها برای توسعه مخابرات هستش!!!! واقعا مردم رو گوش دراز فر ض میکنن ولی خودمونيم راست هم میگن!!!!!!

    • بدون نام

      برای توسعه همراه اول سه سال مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار تومان برای دریافت یک سیم کارت مردمو تو نوبت می گذاشتید . بعد شرکت mtn اومد دو تا سیم کارت به مردم می داد ۵۰۰۰ هزار تومان . یادتون رفته .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج