۷۷۰۴۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ساخت «داوود باید ترک کنه»متوقف شد

ساخت فیلم «داوود باید ترک کنه» به دلیل شرایط نامتعادل اقتصادی مملکت و نبود چشم انداز مشخص، به پیشنهاد من و‌ موافقت تهیه کننده منتفی شد.

خبرگزاری صبا: ساخت فیلم «داوود باید ترک کنه» به دلیل شرایط نامتعادل اقتصادی مملکت و نبود چشم انداز مشخص، به پیشنهاد من و‌ موافقت تهیه کننده منتفی شد.

ساخت «داوود باید ترک کنه»متوقف شد

محمد غفاری کارگردان فیلم هایی سینمایی چون «شماره ۱۷سهیلا» که قرار بود ساخت فیلم جدید خود به نام «داوود باید ترک کنه» را که مجوز ساخت دریافت کرده بود و آماده شروع پیش تولید بود آغاز کند، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: ساخت فیلم «داوود باید ترک کنه» که مانند «شماره ۱۷سهیلا» که حول محور معضلات اجتماعی بود روایت می کرد، به دلیل شرایط نامتعادل اقتصادی مملکت و نبود چشم انداز مشخص، به پیشنهاد من و‌ موافقت آقای سید زاده، تهیه کننده کار منتفی شد.

وی در ادامه افزود: کار کردن در سینما برای امثال ما که کاملا مستقل کار می‌کنیم در شرایط عادی کشور، پر از ریسک بود و درحال حاضر که مملکت وارد بحران شده است شرایط بدتری را رقم زده و آینده سینمای ایران مشخص نیست.

غفاری در پاسخ به این سوال که آیا فیلمسازی را به کلی کنار گذاشته اید یا قصد ساخت فیلم پس از بهبود شرایط اقتصادی را خواهید داشت؟

توضیح داد: فعلا تصمیمی برای کار کردن ندارم تا ببینیم شرایط چه گونه پیش می رود. گذشته از وضعیت وخیم اقتصادی، شرایط سینمای حال حاضر ایران،به گونه ای شده است که اگر قصد ساخت فیلمت را داشته باشی،از طریق هنرپیشه‌ها، سرمایه‌گذارا و تهیه کننده‌ها، به پول های مشکوک وصل خواهی شد. به همین دلیل فعلا صبر خواهم کرد تا شرایط شفافتر شود و چرخه تولید در سینما به روال طبیعی و نامشکوک برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج