۷۷۰۶۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

لیگ برتر انگلیس مهاجمان بزرگی دارد که هر کدام می‌توانند برای خودشان وزنه قابل تأملی باشند.

خبرورزشی: اگر قرار باشد هر ساله بهترین لیگ دنیا انتخاب شود بدون تردید بیش از ۹۰ درصد اوقات لیگ برتر انگلیس این عنوان را به خودش اختصاص می‌دهد. در لیگ فیزیکی که هرکس توان بازی کردن در آن را ندارد عده‌ای هستند که هر هفته به درخشیدن ادامه می‌دهند.

این لیگ البته مهاجمان بزرگی هم دارد که هر کدام می‌توانند برای خودشان وزنه قابل تأملی باشند. از رکوردار گلزنی در منچسترسیتی گرفته تا آقای گل جام جهانی. این دو فقط یک‌سوم گلزنانی هستند که هر هفته می‌توانند کشنده رؤیای پیروزی تیم رقیب باشند. در این مطلب ۶ گلزن برتر لیگ برتر انگلیس معرفی می‌شوند.

سرخیو آگوئرو

اصلاً قصد ندارد پا پس بکشد. او هرگز از عملکردش کاسته نشده و هنوز با همان ثبات همیشگی پیش می‌رود. تعداد گل‌هایی که سرخیو با پیراهن سیتی زده از مرز ۲۰۰ گل گذشته و همین حالا رکورددار گلزنی در این باشگاه منچستری است.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

او در همین کمیونیتی شیلد برابر چلسی موفق شد دبل کند تا استارت خوبی برای لیگ داشته باشد. از آگوئرو به عنوان یکی از بزرگترین گلزنان لیگ برتر یاد می‌شود. گل معروف او به کوئینز پارک رنجرز در آخرین دقایق بازی، اولین قهرمانی سیتی در لیگ برتر در سال ۲۰۱۲ را به ارمغان آورد.

هری کین

اولین انگلیسی که بعد از گری لینکر (۱۹۸۶) توانسته عنوان آقای گلی جام جهانی را به دست بیاورد هری کین است. او در سال‌های اخیر به سطح باثباتی در امر گلزنی رسیده و بازیکنان کمی هستند که در این راه می‌توانند با او رقابت کنند.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

هری در ۴ فصل ۱۳۲ گل برای تاتنهام زده و در دو نوبت عنوان آقای گلی لیگ برتر را به خودش اختصاص داده است. در این فصل اولین گلش را وارد دروازه فولام کرد و بعد هم در اولدترافورد یک هفته بعدش، گلزنی کرد. اگر تاتنهام می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود به هری آماده نیاز دارد.

محمد صلاح

صلاح تنها کسی است که توانست عنوان آقای گلی را در فصل گذشته از چنگ هری کین بیرون بکشد. این مهاجم مصری در لیگ ۳۲ بار دروازه رقبا را باز کرد و در مجموع بازی‌های فصل گذشته هم ۴۴ گل برای لیورپول زد. او حالا وظیفه دشواری پیش رو دارد و باید عملکرد خارق‌العاده‌اش در فصل پیش را تکرار کند.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

بازی‌های درخشانش در لیورپول به همراه گل‌های حساسی که زده او را به عنوان یکی از سه کاندیدای نهایی جایزه «د بست» فیفا معرفی کرده است، ضمن اینکه بازی‌های او کمک زیادی به یورگن کلوپ کرده تا همچنان لیورپول یکی از اضلاع «فوربیگ» در انگلیس باشد.

روملو لوکاکو

اگر به حرف کارشناسان فوتبال در فصل گذشته دقت کرده باشید شاید بار‌ها شنیده‌اید لوکاکو فصل موفقی در منچستر یونایتد نداشته، ولی کاملاً برعکس. او در فصل گذشته در همه رقابت‌هایی که به میدان رفت ۲۷ گل برای منچستریونایتد زد و تبدیل شد به یکی از مهره‌های کلیدی ژوزه مورینیو.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

فصل خوب باشگاهی‌اش در جام جهانی هم ادامه پیدا کرد و در این تورنمنت ۴ گل زده به نام خودش ثبت کرد. با وجود شروع بدی که یونایتد در این فصل داشته او همین حالا پایش به گلزنی باز شده است. این مهاجم بلژیکی باید تأخیرش برای رسیدن به صدر جدول را با سرعت بیشتری طی کند.

پیر امریک اوبامیانگ

قبل از اینکه آرسن ونگر از آرسنال جدا شود موفق شد اوبامیانگ را برای این باشگاه بخرد. این مهاجم گابنی از ماه ژانویه از دورتموند جدا شد و به آرسنال پیوست و طولی نکشید که جای خودش در ورزشگاه امارات را باز کرد. او در ۱۳ بازی موفق شد ۱۰ بار گلزنی کند.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

در واقع از زمانی که او کارش را در لیگ برتر شروع کرده فقط محمد صلاح است که توانسته بیش از او گلزنی کند. همکاری‌اش با الکساندر لاکازت، دیگر مهاجم آرسنال در این فصل می‌تواند کلید اصلی موفقیت‌های اونای امری باشد. مردی که فصل را با شکست شروع کرد و بعد دوباره به پیروزی لبخند زد.

ادن هازارد

درست است مثل بقیه بازیکنان مذکور یک مهاجم تمام و کمال نیست، ولی گزندگی‌اش مقابل دروازه رقیب کم از یک مهاجم کامل ندارد. او حداقل در ۴ فصل از ۵ فصل گذشته‌اش در چلسی توانسته ۱۷ گل بزند و آمار پاس گل‌هایش عملکردش را از چیزی که باید جذاب‌تر هم می‌کند.

مهاجمان زهردار این فصل لیگ جزیره

فصل گذشته یکی از بهترین فصل‌های ادن هازارد بود، چون او توانست روی ۳۰ گل در مجموع رقابت‌های مختلف تأثیرگذار باشد. با وجود مذاکراتی که با رئال‌مادرید در این تابستان داشت، ادن هازارد پای هیچ قراردادی را امضا نکرد. او در همه رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس که در زمین حاضر بوده برای چلسی یا گل زده یا پاس گل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج