جاباما
۷۷۱۰۳۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

شیشه شکسته پشت سر رضاییان و برانکو

مدافع ملی پوش ایران مدت‎‌هاست محبوبیت‌اش اگرچه در دل طرفداران پرسپولیس باقی مانده اما دیگر در برنامه‌های برانکو ایوانکوویچ جای ندارد.

ایلنا: هشتم تیرماه ۹۵ سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که رامین رضاییان با فسخ یک طرفه قراردادش از پرسپولیس جدا شده و در ترکیه به سر می برد تا با یکی از باشگاه های این کشور قرارداد امضا کند.

یکی از ارکان موفقیت تیم برانکو ایوانکوویچ در فصل ۹۵-۹۴ که با بازی های خوبش به تیم ملی هم رسید، به شکل ناراحت کننده ای از باشگاه جدا و این مسئله باعث خشم هواداران و همچنین باشگاه شد.

فصل جدید شروع شد؛ پس از جدایی مدافع راست و به دنبال آن مهدی طارمی، پرسپولیس فصل را بدون دو مهره تاثیرگذارش شروع کرد. این تیم آن قدر خوب بود که کسی خلاء دو ملی پوش کلیدی فصل گذشته برانکو را احساس نمی کرد، اما مسائل به همین جا ختم نشد. به یک باره و پس از مشکلات به وجود آمده در کشور ترکیه، هر دو بازیکن قراردادشان را با باشگاه ریزه اسپور فسخ و به ایران بازگشتند.

رضاییان هفته‌ها نیمکت نشینی را تجربه کرد و مشخص بود که برانکو ایوانکوویچ هیچ زمان مهره‌ای را که در بدترین زمان ممکن او را ترک کرده به راحتی نمی‌بخشد؛ برانکو در یکی از نشست‌های خبری زمانی که از او سوال شد نظرش درباره آینده رامین رضاییان چیست، کاغذی که روی میز بود را نشان داد و پاسخ داد: این کاغذ همان طور که دیدید پاره شد و دیگر شبیه کاغذی اولی نمی‌شود. بنابراین تمام کسانی که در تصمیمات دخیل هستند باید دقت کنند که پشت سر خودشان یک شیشه شکسته باقی نگذارند.

شیشه شکسته پشت سر رضاییان و برانکو

شیشه شکسته پشت سر رضاییان و برانکو

این اظهار نظر در اسفندماه ۹۵ مطرح شد و رضاییان پس از تجربه روزهای دشوار در نهایت تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۹۶ بعد از رفت‌وآمدهای متعدد در باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند و به اروپا رفت.

یک فصل حضور در اوستنده در نهایت منجر به جدایی او از تیم اتریشی شد چرا که مسئولان باشگاه حاضر نشدند بازیکنی را که در تیم ملی حضور داشت اما با تست به خدمت گرفته بودند تمدید کنند.

با انتشار اخبار جدایی رضاییان، باشگاه تراکتورسازی که در تابستان امسال سه کاپیتان تیم ملی را به خدمت گرفت در نظر داشت مدافع ۲۸ ساله را هم با مبلغ قابل توجهی جذب کند اما او به سران باشگاه اعلام کرده بود تنها در صورتی به فوتبال ایران برمی‌گردد که دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند؛ ماجرای بازگشتی که در تابستان امسال رقم نخورد به نظر می‌رسد قرار نیست در زمستان هم شاهد آن باشیم.

شماره ۲۷ پرسپولیس برای برانکو ایوانکوویچ دیگر تمام شده و به نظر می‌رسد مرد کروات حاضر نیست دوباره روی او حساب باز کند. مدافع ملی پوش ایران مدت‎‌هاست محبوبیت‌اش اگرچه در دل طرفداران پرسپولیس باقی مانده اما دیگر در برنامه‌های برانکو ایوانکوویچ جای ندارد. او حسین ماهینی را به عنوان بازیکن باتجربه در اختیار دارد و از ترکیب فعلی تیمش راضی است.

شیشه شکسته پشت سر رضاییان و برانکو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      اگه دو سه تا مربی با اینجور بازیکنا محکم برخورد کنن لیگمون درست میشه

    • بدون نام

      لیاقت نداشت و نداره تا پیرهن پرسپوليس بپوشه

    • احسان حیدری

      دیگه حق بازگشتی برایشان نیست آدم یکبارشایدتوعمرم خودبایدازداشتی که به دست می آورد باید استفاده کرددوبارکه بهت نمیدنش الا خصوص مهدی طارمی حق نداره بیاد دیگه.

    • محسن

      این داستان ها چیه مینویسن. هر روز تکرار .موضوعیه که تموم شده

    • بدون نام

      استقلالی دوآتیشه هستم اماعاشق شخصیت پورفسورم حرفش حرفه مثل کیروش نیست که نازآزمون روبکشه
      زنده بادسرمربی باشخصیت تیم رقیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج