جاباما
۷۷۱۳۵۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

الدحیل، تکلیف رامین و پرسپولیس را روشن می‌کند!

نزدیکان رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتاده‌اند به هرشکل ممکن رضایت مرد کروات را برای بازگشت او جلب کنند.

خبر ورزشی: هرچند برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران آب پاکی روی دست همه ریخت و رسماً اعلام کرد با وجود حسین ماهینی و مهدی شیری (در نیم‌فصل دوم) دیگر نیازی به رامین رضاییان ندارد، اما شنیدیم خبر‌های جدیدی در راه است.

ظاهراً نزدیکان رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتاده‌اند به هرشکل ممکن رضایت مرد کروات را برای بازگشت این مدافع راست ملی‌پوش و همچنان مغضوب مرد کروات جلب کنند، اما نه الان!

لطفاً تعجب نکنید! دوستان مشترک باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان خوب می‌دانند در شرایط فعلی و به ویژه پس از اظهار عدم تمایل برانکو به بازگشت این بازیکن دیگر صلاح نیست در مورد مدافع راست ملی‌پوش حرفی زده شود.

این دسته خوب می‌دانند هرگونه پیشنهاد و وساطتی ولو آن که از طرف بزرگانی همچون علی پروین هم باشد با مخالفت صریح برانکو روبه‌رو خواهد شد؛ بنابراین دوستان مشترک تصمیم گرفته‌اند تا پایان بازی برگشت مقابل الدحیل قطر صبر کنند.

به زعم آن‌ها بازی حساس با الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌تواند خیلی تعیین‌کننده باشد. اگر پرسپولیس این مسابقه را برنده خارج شده و با عبور از تیم قدرتمند قطری به نیمه‌نهایی صعود کند آنگاه حقانیت برانکو به اثبات خواهد رسید.

الدحیل، تکلیف رامین و پرسپولیس را روشن می‌کند!

این صعود می‌تواند به همگان نشان بدهد پرسپولیس نیازی به رامین رضاییان نداشته و با حسین ماهینی هم می‌تواند به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود. اما آن روی سکه اگر پرسپولیس نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در استادیوم آزادی ناکام شد و نتوانست از الدحیل عبور کند آنگاه برانکو هم خواهد پذیرفت از ناحیه سمت راست خط دفاعی خود لنگ می‌زند و نیاز به یک بازیکن پرقدرتی همچون رامین رضاییان دارد.

به عبارت ساده‌تر در صورت ناکامی احتمالی برابر تیم قطری وقت مناسبی برای وساطت پروین، باشگاه و دیگران برای بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس نزد برانکو خواهد بود؛ بنابراین پرونده مذاکره با برانکو یا وساطت نزد این مربی تا روز دوشنبه ۲۶ شهریور بسته خواهد ماند.

اما بشنوید از تراکتورسازی تبریز، مشتری دست به نقد رامین رضاییان که مسئولان و به ویژه مالک آن به شدت از دست این مدافع راست ملی‌پوش شاکی هستند.

مدیران تیم تبریزی معتقدند رامین رضاییان آن‌ها را سر کار گذاشته و دیگر نیازی به او ندارند.

باری، این حکایت مدافع راست ملی‌پوش و توانایی است که نه در اروپا (مطابق خواسته‌اش) تیم پیدا کرد، نه هنوز توانسته است به پرسپولیس ملحق شود و نه اینکه رضایت برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس جلب کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه تفسیر مسخره ایی

    • محمد

      سلام به دوستان عزیز و عاشقان پرسپولیس تیم دوست داشتنی و محبوبمون
      بنظر من تحت هیچ شرایطی مهدی طارمی و رامین رضاییان نباید به پرسپولیس برگردن دوستان روزایی رو یاد بیارید که این دوتا تازه به دوران رسیده چجوری با احساسات هواداران بازی کردن
      گفتن میریم اروپا اما اروپاشون کجا بود؟ ریزه اسپور ترکیه
      ببینین این دو نفر امتحانشونو پس دادن بشدت رد شدن بزرگ بودن و محبوب بودن و البته محبوب ماندن رو باید از امثال آقاکریم باقری یاد بگیرن
      دوستان فراموش نکنید همین رامین رضاییان بود ک طارمیو وسوسه کرد و این بلایی ک امروز تیم گرفتارشه رو سر تیم محبوبمون آورد
      این نظر بنده بود یه اشتباهو نباید چند بار تکرار کرد با همین موجودی تا نیم فصل بریم از نیم فصل دیگه با هدایت برانکوی عزیز و اضافه شدن چندتا بازیکن جدید بهتر خواهیم شد انشاله

    • بدون نام

      ما که میبریم اما دلمون بارامینه

    • بی نام

      یه جوری میگن هافبک دفاعی پر قدرت که انگار مارسلو هست :/

    • بدون نام

      پرسپولیس انشاالله الدحیل رو می‌بره ونیازی به رامین رضاییان هم نیست چون رامین همش تو حاشیه است و بسیار هم مغرور است

    • بدون نام

      بابا چرا میخواید حاشیه درست کنید برای پرسپولیس ؟ برانکو گفت رامین رو نمیخوام باشگاه جرا دخالت میکنه؟ رامین خم که الان افتاده به تکاپو که برگرده پرسپولیس گویا یادش رفته پرسپولیس رو بخاطر کیروش پشت پا زد؟ جیک جیک مستونت بودی فکر زمستونت بودی؟

    • بدون نام

      با اینکه رامین رو دوست داریم ولی حرف هواداران حرف برانکو هستش.

    • بدون نام

      ی نامردیایی کرد زمان تمدید قرار داد قبل این مشکلات ولی خدایی با این معرفتی که گذاشته جبران کرد بنظرم
      همین که تراکتور نرفته منتظر پرسپولیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج