جاباما
۷۷۲۶۳۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تاثیر تغییر ساعات کاری نیمه دوم سال در ترافیک

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تاثیر ۱۰ تا ۱۵ درصدی تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف در کاهش ترافیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تاثیر ۱۰ تا ۱۵ درصدی تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف در کاهش ترافیک خبر داد.

سردار تقی مهری در گفت وگویی درباره نظر پلیس درمورد تغییر ساعات کاری ادارات و دستگاه ها برای کاهش حجم ترافیک در نیمه دوم سال اظهارکرد: بحث تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد در کاهش ترافیک موثر است و البته باید تقسیم بندی درستی در این مورد صورت بگیرد.

وی با اشاره به تاثیر تقسیم بندی صحیح ساعات آغاز کار ادارات بر کاهش حجم ترافیک گفت: همانطور که گفتم اگر این تقسیم بندی درست و کامل صورت بگیرد موثر خواهد بود، یعنی برنامه ریزی درستی برای آغاز ساعت فعالیت مدارس، بانک ها، ادارات و... انجام شده و این برنامه ریزی طوری باشد که دارای کم ترین تداخل زمانی با یکدیگر باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه آیا پلیس موافق این اقدام است، گفت: پلیس هم موافق است و البته باید تمام دستگاه ها نظر خود را اعلام کرده و بعد درباره آن تصمیم گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترافیک یک طرف ، آزار و اذیت هواپیماهای فرودگاه مهرآبد یکطرف ، از ساعت ۴ صبح موتور به موتور هواپیما پشت سرهم ، گاز میدن و پرواز میکنن با ارز ۴۳۰۰ تومانی پدر ما رو درآوردند . یعنی مادر من بخاطر سر و صدا و ارتعاش زمین و ساختمان سکته کرد . به هر کجا هم زنگ می زنیم ۱۳۷ ، ۱۱۰ ، .... می گویند فرودگاه به ما مربوط نمی شود . یعنی کار اینها از تروریست های داعش هم بدتر است . مگه خونه فرش زیر پا که آدم بتونه راحت عوضش کنه چهار تا محله بره بالاتر ، خدا باعث بانی اش را لعنت کند .

    • بدون نام

      فقط زود خواهشا تصمیم بگیرید نه دقیقه نود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج