۷۷۳۳۰۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کاشانی: چرا در آسیا قهرمان نشویم؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چرا در آسیا قهرمان نشویم؟ پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و قهرمانی دور از دسترس نیست.

خبرگزاری میزان: جعفر کاشانی، در مورد پیروزی تیمش مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و در زمین بازی فعل خواستن را صرف کردند. با تمام مشکلاتی که داشتیم به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: امیدوارم با این هوادارانی که داریم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم چون برای پویایی فرهنگ باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم و آرزو دارم به این مهم دست یابیم تا در آینده طرفداران باشگاه بدانند در گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است.

کاشانی ادامه داد: پرسپولیس همیشه حرفی برای گفتن دارد و حتی زمانی که یک گل خوردیم بر این باور بودم که می‌توانیم الدحیل را شکست دهیم و به خواستمان هم رسیدیم. البته استقلال هم شایسته برد در قطر بود اما بخت با آن‌ها یار نبود و از حذف این تیم خیلی ناراحت شدم. به هرحال استقلال هم نماینده کشورمان بود و موفقیت تیم‌های ایرانی در تورنومنت‌های آسیایی مهم است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به شانس شاگردان برانکو برای رسیدن به قهرمانی در آسیا خاطرنشان کرد: چرا در آسیا قهرمان نشویم؟ پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست. شاید قطری‌ها پول و امکانات زیادی داشته باشند اما ایرانی‌ها انگیزه و روحیه بالایی دارند که هر اتفاقی را می‌توانند رقم بزنند.

بازیکنان ما به زیبایی با یکدیگر همکاری کردند و یکدل برای پیروزی جنگیدند. نباید حمایت هواداران را هم فراموش کنیم که انرژی بیش از اندازه‌ای را به بازیکنان تزریق کردند. ایران تاریخ و تمدن دارد و ملت بزرگی داریم و هیچوقت منفی فکر نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این خرشانسی که شما دارین قهرمان هم میشین از دور گروهی دارین با خرشانسی بالا میایین باز هم شانس میارین البته آگه السد بلای پارسال الهلال رو سرتون نیاره!

    • بدون نام

      چرا که نه اگه داور مثل بازی با الدحیل، 2 تا از بازیکنان لنگی را اخراج نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج