۷۷۳۵۱۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ: روس‌ها به زور احترام می‌گذارند

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید کشورش از نظر نظامی، قوی‌ترین کشور روی زمین است و روسیه به همین قدرت و شوکت نظامی احترام می‌گذارد.

خبرگزاری فارس:«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک «اندره دودا» همتای لهستانی خود، در خصوص مسائل مختلف عرصه بین‌الملل سخن گفت.

ترامپ ابتدا به مسئله سوریه پرداخت و در برابر سوالی صریح در خصوص زمان خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت که فعلاً تصمیمی در این‌باره ندارد.

دونالد ترامپ گفت: «در سوریه اصلاً اوضاع خوب نیست. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دیشب یک هواپیمای روسی را پدافند رژیم سوریه زده است. ما ولی کار بزرگی در سوریه کردیم. ما داعش را ریشه‌کن کردیم و خیلی نزدیک شده‌ایم به تمام کردن کار. بعد از تمام شدن کار، تصمیم خواهیم گرفت که در آینده چه کنیم.»

در ادامه بحث به حضور نظامی آمریکا در لهستان کشید. سپر موشکی چالش‌برانگیز آمریکا در این کشور قرار دارد. این سپر موشکی یکی از محل‌های اختلاف جدی آمریکا و روسیه است. روس‌ها می‌گویند ناتو و آمریکا بیش از حد به مرزهای کشورشان نزدیک شده‌اند.

یکی از خبرنگاران از ترامپ پرسید: «آیا شما موافقید که حضور نظامی دائمی آمریکا در لهستان، نه تنها بخاطر امنیت لهستان بلکه بخاطر امنیت منطقه و خود آمریکا، توجیه‌پذیر است؟»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ گفت: «روسیه رفتاری تهاجمی دارد. آنها مثل همه، به زور و قدرت احترام می‌گذارند و ما مخصوصاً این روزها، بزرگ‌ترین قدرت روی زمین را داریم. ارتش در دولت قبل تضعیف شده بود ولی حالا به واقع در حال بازسازی است. روسیه به این احترام می‌گذارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متکبر از خود راضی ههههههههه

    • دونالد ترامپ

      عاشقتم مرد بزرگ کاش رهبر کل جهان تو بودی که دیگه جنگ نمیدیدیم بعضیها فقط زور حالیشون میشه زور نباشه هار میشن نمیتونن عین ادم زندگی کنن هم خودشونو بدبخت میکنن هم ما مردم عادی رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید , کسی که از دیوانه ای مثل ترامپ خوشش میاد باید حتما به روانپزشک مراجعه بکنه , انشاالله که سواد داری ؟؟؟ این کودن متوهم حتی در کشور خودش محبوبیت نداره پایین ترین آمار محبوبیت در بین روسای جمهور آمریکا مربوط به ترامپ کودن و احمقه , جناب وطن فروش با دعای امثال تو بارون نمی باره

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه ....

    • سیا ساکتی

      شاید دولتمردان اینجور باشن ولی ملت نه

    • بهلول

      احسنت بالاخره یه حرف حساب زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج