۷۷۴۲۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تظاهرات در یمن در اعتراض به امارات

شماری از مردم شهر البریقه در جنوب یمن در اعتراض به سیاست‌های ائتلاف سعودی-اماراتی تظاهرات کردند؛ برخی منابع گفتند این تظاهرات در حمایت از دولت مستعفی و در اعتراض به امارات بوده است.

خبرگزاری فارس: جنوب یمن که تحت کنترل شبه‌نظامیان وابسته به القاعده یا ائتلاف سعودی-اماراتی و دولت مستعفی یمن قرار دارد، هر روز شاهد ناآرامی، نارضایتی و اعتراض است.

منابع یمنی گزارش دادند که امروز پنجشنبه، شماری از مردم شهر البریقه در استان عدن، برای اعتراض به ائتلاف سعودی-اماراتی و تصحیح سیاست‌های خود در جنوب یمن، تظاهرات کردند.

وبگاه خبری «وکالة الصحافة الیمنیه» از طرفداران دولت نجات ملی در صنعاء، این تظاهرات را علیه ائتلاف سعودی-اماراتی توصیف کرد و نوشت که «دهها نفر از مردم البریقه، مسئولیت وخامت اوضاع اقتصادی یمن از جمله گرانی و کاهش ارزش پول ملی و وخامت اوضاع امنیتی را بر عهده ائتلاف (سعودی-اماراتی) دانستند.

این وبگاه خبری نوشت که معترضان، از سیاست‌های ائتلاف و همچنین دولت امارات بشدت ابراز خشم و نارضایتی کردند.

همزمان، وبسایت «عدن تایم» گزارش کرد که این تظاهرات که بزرگ هم نبوده، در حمایت از عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن (و در اعتراض به امارات) برگزار شده اما این تظاهرات شکست خورده است.

عدن تایم نوشت، فراخوان‌هایی که طرفداران هادی از جمله فرماندار البریقه و «هانی الیزیدی» از سران جنبش النهضیه، برای تجمع بزرگ امروز صبح در شهر البریقه در استان عدن داده بودند، شکست سختی خورد چون پاسخی از جانب مردم جز چند ده نفر نگرفت که آنان نیز کارمندان چند اداره دولتی در شهر بودند و تعداد قلیلی از مردم.

بنا بر گزارش عدن تایم، طرفداران هادی در مقابل مقر «شورای محلی» تجمع کردند و صرفا به نشستن در آنجا و حمل تصاویری از هادی و گوش دادن به سخنرانی الیزیدی اکتفا کردند.

عدن تایم نوشت، تصاویری که از این تجمع منتشر شده، تمسخر فعالان در فضای مجازی را برانگیخته و آنان گفته‌اند که این چنین فعالیت‌های شکست‌خورده‌ای بیشتر تخریب وجهه منصور هادی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج