۷۷۴۸۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برایتون – تاتنهام؛ در انتظار درخشش جهانبخش

بنا به ادعای رسانه های نزدیک به برایتون آلبیون احتمال این که ستاره ایرانی و ۱۷ میلیون پوندی امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان برود، خیلی زیاد است.

ورزش سه: با گذشت پنج هفته از رقابت های لیگ برتر جزیره علیرضا جهانبخش گران ترین خرید تاریخ باشگاه برایتون هنوز به ترکیب اصلی نرسیده و در تمام هفته های گذشته به عنوان یکی از بازیکنان جانشین و تعویضی به میدان رفته است که نمایش ۲۰ دقیقه ای هفته قبل ستاره ایرانی در مصاف با ساوتهمپتون باعث شد تا در آستانه بازی مهم با تاتنهام شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بالا برود.

خرید ۱۷ میلیون پوندی برایتون در تابستان ۲۰۱۸ با ورود خود به زمین مقابل ساوتهمپتون در نقش وینگر چپ نمایشی تاثیرگذار از خود ارائه داد تا جایی که در دقیقه ۸۰ ضربه دیدنی او با برخورد به دیرک دروازه به اوت رفت. جهانبخش به قدری موثر بازی کرد که بعد از فرار از شکست برایتون مقابل ساوتهمپتون رسانه های جزیره میانگین امتیاز بالایی برای ستاره ایرانی در نظر گرفتند تا شانس او برای حضور در ترکیب اصلی بالاتر برود.

در فاصله چند ساعت تا بازی با تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر جزیره برخی رسانه های نزدیک به باشگاه برایتون از حضور جهانبخش در ترکیب ۱۱ نفره مد نظر کریس هیتن برای این بازی مهم خبر دادند، جایی که ستاره ایرانی در رقابت با سولی مارچ قرار است به عنوان وینگر چپ به مصاف تاتنهام برود تا جنگی دیدنی با لوکاس مورا برزیلی یا سون هیونگ مین کره ای در آمیکس استادیوم داشته باشد.

تاتنهام برای اولین بار تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی سه شکست متوالی را تجربه کرده است تا همین اتفاق فشار روحی روانی شدیدی به اسپرزها وارد کند از همین رو حساسیت های جدال آنها با برایتون در این هفته از رقابت های لیگ جزیره بیشتر از قبل شده است. برایتون که پیش از این در بازی های خانگی خود نتایج قابل قبولی همچون شکست دادن من یونایتد را در کارنامه اش ثبت کرده حالا چشم به سه امتیاز بازی با تاتنهام دوخته و در این راه حضور احتمالی علیرضا جهانبخش می تواند بر جذابیت های این بازی برای فوتبالدوستان ایرانی بیافزاید.

ترکیب احتمالی برایتون از دید رسانه های جزیره که بنا به این پیش بینی علیرضا جهانبخش در پست وینگر چپ به میدان خواهد رفت.

برایتون – تاتنهام؛ در انتظار درخشش جهانبخش

برایتون – تاتنهام؛ در انتظار درخشش جهانبخش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج