۷۷۵۸۰۴
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

لغو سفر رئیس‌ جمهور افغانستان به نیویورک

به گفته برخی از منابع داخلی افغان، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به دلیل رفتار ناخوشایند دونالد ترامپ سفر خود به نیویورک را لغو کرده است.

خبرگزاری ایرنا: به گفته برخی از منابع داخلی افغان، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به دلیل رفتار ناخوشایند دونالد ترامپ سفر خود به نیویورک را لغو کرده است.

با توجه به آنکه دونالد ترامپ درخواست اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان برای دیدار با وی را نپذیرفته، اشرف غنی از حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و سفر به نیویورک خودداری کرد.

گفتنی است تا کنون برخی از مقامات افغان خبر لغو سفر اشرف غنی را تکذیب کرده و حتی عبدالله عبدالله رهبر ائتلاف ملی افغانستان پیش از این کابل را به مقصد نیویورک ترک کرده است.

در همین زمینه دفتر ائتلاف ملی افغانستان طی بیانیه ای عنوان کرد، نماینده این ائتلاف با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل بخشی از نقطه نظرات متفاوت کابل را بیان خواهد کرد.

به گفته منابع معتبر در وزارت خارجه افغانستان، طی هماهنگی های پیشین قرار بود در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت وگو نماید.

اما چند روز قبل از این دیدار دفتر ریاست جمهوری آمریکا طی نامه ای عنوان کرد که اشرف غنی باید با مایک پمپئو وزیر خارجه این کشور دیدار نماید.

لازم به ذکر است، قادر شاه سخنگوی شواری امنیت ملی افغانستان در مصاحبه با خبرگزاری پژواک از بی اطلاعی نسبت به انصراف از سفر اشرف غنی به نیویورک سخن به عمل آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اماج

      دوباره دلتون را به این خوش کنید..اگر عربستان هم میره بخاطر پولی است که میگیره

    • جعفری

      افغانستان باید بیدار بشه و آمریکا رو از خاکش بیرون کنه، اونا دارن منابع افغان ها رو می دزدن و برای موندن خودشون هم هر روز طالبان و پاکستان رو حمایت نظامی می کنن، به نظر من اگر افغانستان روابط خودش با با پاکستان رو قطع کنه و مرزهای جنوبی خودش رو کنترل کنه می تونه از ورود طالبان جلوگیری کنه و آمریکا رو هم بیرون کنه، آمریکا دوست هیچ ملتی نیست و اظهار دوستیش با افغانستان بخاطر منابع، منطقه استراتژیک این کشور و زیر نظر داشتن منطقه هست.

    • بدون نام

      خؤشم امد ترامپ کار خوبی کرده تا دیگر افغانستان به حرف ایران گوش کند مرگ بر افغانستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرک برایران

      • منصور نظامدوست

        چندوقته افقانها خودشونو امریکایی تصورمیکردندواروپایی ولی الان معلوم شد ترامپ خدمه لازم نداشته که حاشیه سازمان مللو جاروبزنه غنی

    • بدون نام

      بيا افغانستانهاي افغان پشتو زبان پيسه بگير فكر كردند خيلي ادم بشدند و ايران را جلو جلو تحريم بكردند و اداره بازرگاني بزباشهاي افغان كتبا إعلام وكرده بود كه هر گونه خريد أهن فولاد تجارت با تاجران إيراني ممنوع،،،،صد بارك الله به شعور و معرفت ترامپ خيل مرد ترامپ،،،،ايران إيراني به يه مشت افغاني نفروخت،،،،،،،،من شخصا از اقاي ترامپ به خاطر ارزش قائل بودن به رفاقت و مرام انسانيت قدرداني و تشكر مي كنم،،،،،

    • بدون نام

      مرگ برافغانستان ... ۹۰درصدکل بدبختی ایران وایرانی به خاطروجودافاغنه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج