جاباما
۷۷۵۸۰۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اولین تصویر رسمی از شخصیت زازی بیتز در Joker

اولین تصویر از زازی بیتز (Zazie Beetz) در فیلم Joker (جوکر)، به همراه تعدادی تصویر لو رفته‌ی دیگر از آن منتشر شد. هفته‌ی اخیر برای برادران وارنر و دی سی، هفته‌ای شلوغ بوده است.

سینما گیمفا: اولین تصویر از زازی بیتز (Zazie Beetz) در فیلم Joker (جوکر)، به همراه تعدادی تصویر لو رفته‌ی دیگر از آن منتشر شد. هفته‌ی اخیر برای برادران وارنر و دی سی، هفته‌ای شلوغ بوده است. خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) ستاره اصلی فیلم که در نقش جوکر، شاهزاده‌ی دلقکِ جرم و جنایت شهر به ایفای نقش می‌پردازد، یک داستان شخصی اصیل با ویژگی‌های منحصر به فرد را برای این شخصیت رقم خواهد زد.

اولین تصویر رسمی از شخصیت زازی بیتز در Joker

تاد فیلیپس کارگردان سری فیلم‌های Hangover (خماری) که هدایت و کارگردانی فیلم را برعهده دارد، هم اکنون نیز در حال به پیش بردن فیلم است. فیلمبرداری این پروژه از هفته گذشته آغاز شده است. به لطف عکاس‌های نیویورک سیتی ما الان چندین عکس لو رفته در اختیار داریم؛ از همین رو تاد فیلیپیس نیز تلاش می‌کند تا با انتشار تصاویر رسمی از پروژه‌اش همیشه یک قدم از رسانه‌های محلی جلوتر باشد.

فیلیپس در روزهای اخیر با انتشار عکسی رسمی از فینیکس با گریم جوکرش، مژده‌‌ یک جوکر خارق العاده را به بینندگان داد. او کمی بعد نیز با انتشار ویدیو‌ها و عکس‌هایی بر روی اینترنت و صفحات مجازی، از لباس فینیکس و تصویر تمام قد او پرده برداشت. در آخرین اقدام، فیلیپس تصاویر رسمی دیگری را منتشر کرد؛ اولین عکس رسمی از زازی بیتز.

فیلیپس امروز اولین عکس رسمی از زازی بیتز را بر روی صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد‌. براساس تصاویری که پیش از این منتشر شد، این عکس به مثابه‌ی یک سوپرایز برای دنبال کنندگان این پروژه نبود، چراکه عکس منتشر شده، یک عکس معمولی از بیتز بود.

درست زمانی‌که هیچ اطلاعات اضافی‌ای راجع به شخصیت او در فیلم داده نشده بود، باز هم یک سری اطلاعات جدید از پروژه در رسانه‌ها درز پیدا کرد و به سوژه‌‌ی خبری خبرگزاری‌ها تبدیل شد؛ جاست جرد (Just Jared) تعدادی عکس از بیتز در حالی‌که در کنار فینیکس بر روی صحنه‌های فیلمبرداری پروژه حضور داشت را منتشر کرد.

زمانی‌که برای نخستین بار خبرگزاری‌های مختلف از پیوستن ستاره‌ی جوان فیلم‌های Deadpool 2 (ددپول۲) و Atlanat (آتلانتا) به «جوکر» خبر دادند، گفته می‌شد که او نقش یک مادر مجرد را در این فیلم ایفا خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که احتمالا او یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی جوکر خواهد بود‌.

نگاه معطوف به بیتزِ جوکر در تصویر و توجهی که جوکر به او می‌کند می‌تواند گواهی بر تعاریفی که از نقش بیتز شده، باشد. طبق گزارش رسانه‌های اجتماعی در صحنه‌ای که از آن عکس‌برداری صورت گرفته است، جوکر به دنبال بیتز می‌دود و در حال تعقیب اوست؛

اما در عکس این موضوع بطور واضح مشخص نیست و گویی جوکر فقط دارد پشت سر او راه می‌رود. در حالی‌که بنظر می‌رسد جوکر مدت‌هاست که او را تحسین می‌کند، اما کنجکاوی او نسبت به بیتز یک چیز کاملا تحریک کننده و تکان دهنده است.

با انتشار اولین تصویر بیتز، احتمال می‌رود در آینده تصاویر بیشتری از صحنه‌هایی که او و جوکر در کنار هم در حال بازی هستند، منتشر شود. فینیکس و بیتز تاکنون تنها ستارگان این پروژه هستند که عکس‌هایی رسمی از آنان انتشار یافته است، اما ظاهرا اگر بازیگران به افشای خود ادامه دهند، ممکن است فیلیپس نیز خواسته یا ناخواسته تصاویر بیشتری از این پروژه را در اختیار مردم و رسانه‌‌‌ها قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج