جاباما
۷۷۷۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وزارت صنعت: خناسان دیروز، جاعلان امروز شده‌ا‌ند!

وزارت صنعت، معدن و تجارت انتشار تصویر یک نامه در فضای مجازی با موضوع کارت های بازرگانی را اقدامی از سوی افرادی اعلام کرد که «تا دیروز کاسبان تحریم بودند و امروز جاعلان اسناد و پست های دولتی».

ایرنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت انتشار تصویر یک نامه در فضای مجازی با موضوع کارت های بازرگانی را اقدامی از سوی افرادی اعلام کرد که «تا دیروز کاسبان تحریم بودند و امروز جاعلان اسناد و پست های دولتی».

در برخی رسانه ها نامه ای از وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به رییس سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی، رییس گمرک و همچنین رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با موضوع «شفاف سازی استفاده از کارت های بانکی» منتشر شد.

وزارت صنعت: خناسان دیروز، جاعلان امروز شده‌ا‌ند!

1- جاعلان گویا دقت را فدای سرعت کرده و در متن نسبت داده شده خود به محمد شریعتمداری، از عنوان نادرست وزارت «صنعت، معدن و کشاورزی» نام برده اند!

2- جاعلان این نامه از «یدالله صادقی» به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی نام برده اند؛ در حالی که وی در دولت پیشین این سمت را بر عهده داشت و پس از آغاز دوره وزارت شریعتمداری، به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب شده است.

3- در این نامه «مسعود کرباسیان» به عنوان رییس کل گمرک معرفی شده است؛ در حالی که این موضوع به دوره وزارت «محمدرضا نعمت‌زاده» در دولت یازدهم برمی گردد و در دولت کنونی، کرباسیان به عنوان وزیر اموراقتصادی و دارایی منصوب شد.

4- بر پایه اعلام روابط عمومی وزارت صنعت، امضای شریعتمداری در پایین نامه جعلی است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه خود تاکید کرد «موضوع جعل عنوان و امضای مقامات دولتی برای تخریب وجهه آنان موضوع تازه ای نیست؛ بویژه آنکه خبرنگارنماهای سایت‌های معلوم الحالی که از دل اطلاع رسانی آلوده آنها، کلاهبردارانی چون موسسه مالی اعتباری ثامن و دلالان سکه ثامن به وجود می آیند.

با عملیات تخریبی خود، وقت زیادی از مدیران دولت را به تکذیب و تبیین سیاه نمایی‌هایی می‌گیرند که برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب و توصیه ایشان مبنی بر حمایت از دولت در شرایط کنونی است».

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اقدام به جعل امضای وزیر بسیار تعجب برانگیز است و تعجب برانگیزتر اینکه این افراد داعیه پیروی از ولایت دارند اما رفتار ضد ولایت فقیه آنها گوش فلک را کر می‌کند و رفتارشان حتی یک کودک چندساله را نیز اقناع نمی کند.

روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان تاکید کرد «باید به خدا پناه برد از شر خناسانی که تا دیروز کاسبان تحریم بودند و امروز جاعلان اسناد و پست های دولتی».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خناس خودتون هستین عوضی هااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج