۷۷۷۴۵۰
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه فعالان صنفی حمل و نقل به رانندگان کامیون

کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است.

تسنیم نوشت: کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور در بیانیه ای خطاب به رانندگان اعلام کرد: توقف فعالیت ناوگان حمل و نقل به ضرر مردم بوده و هم اکنون بسیاری از مشکلات حل شده و موارد باقی مانده در شرف برطرف شدن است.

متن بیانیه کانون انجمن‌های صنفی ناوگان حمل و نقل کشور خطاب به رانندگان به شرح ذیل است؛

کامیون داران

«در رابطه با رفع مشکلات عدیده‌ای که سال‌هاست در حوزه فعالیت خود با آن مواجه‌اید و نیز ضرورت ساماندهی و تغییر شرایط نامناسب موجود حمل و نقل جاده‌ای که در سال های قبل مورد توجه کافی قرار نگرفته بود.

چندی پیش با توقف در کار، ندای خود را هشدارگونه به گوش تمامی مسئولین ذی ربط کشور رساندید و واقعا آنها را به حرکت، با هدف کاهش معضلات وادار نمودید تا بدانند بایستی پاسخگو باشند و اگر تصور کنیم که هشدار شما تاثیر نداشته، قضاوتی منصفانه نکرد‌ایم. زیرا اقدامات بایسیته با در نظر داشتن زمان مورد نیاز جهت هماهنگی‌های لازم و تغییر و یا تکمیل ضوابط و مقررات اجرایی می‌شود که قهرا نتیجه هر کدام پس از طی زمان مربوطه حاصل شده و یا در حال نهایی و اجرایی شدن است.

در آخرین پیگیری‌های مجدانه توسط نمایندگان شما در جلسه دیروز با حضور در کمیسیون عمران مجلس پیرامون تامین لاستیک، روغن، لوازم یدکی و قطعات پرمصرف، مراجع دولتی مکلف شدند در زمان تعیین شده اقدام نموده تا بزودی آثار مثبت آن را شاهد باشیم و قطعا بر این اساس با تخصیص ارز دولتی جهت ورود لاستیک سنگین در همین ماه شاهد توزیع لاستیک از بندهای خوب و نرخ مصوب در حد نسبتا وسیع خواهیم بود. اما ضرورتا بایستی نکات مهمی را مد نظر داشته باشیم.

چون نمایندگان شما و مسئولین مربوطه با علم به حجم و فشار کمرشکن هزینه‌های تامین نیازهای اساسی ناوگان همچون لاستیک و روغن و همچنین تعمیر و نگهداری وسیله و نیز تحقق مطالبات منطفی و بحق شما با هدف بهبود شرایط مستمرا و با جدیت در تلاشند، لذا دلیلی بر توقف در کار نمی‌باشد.

اگر به طور منطقی و منصفانه بر آثار مثبت و در مقابل زیان‌های توقف کار تفکر کنیم بی‌تردید ضررهای ناشی از توقف بیش از آن است که تصور می‌کنیم. وقتی با توقف حمل و نقل جاده‌ای ورود مواد اولیه و همچنین خروج محصولات کارخانه‌ها دچار مشکل شود آسیب‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟ زجر جانسوز بیکار شدن برای چه کسی قابل تحمل است؟

کشاورزی که محصولاتش پس از ماه‌ها با شرایط بی‌ آبی و مشکلات دیگر به ثمر رسیده اگر برای فروش و مصرف جابجا نشود چه کسی خون دل خواهد خورد؟ رشد قیمت ناشی از کاهش نیازهای ضروری مردم که به دلیل عدم عملیات حمل و نقل بوجود آمده باعث فشار اقتصادی بر مردم از جمله خود شما نخواهد شد؟ بر این امر مطمئنیم که حتی یک راننده حاضر به چنین رخدادهای تلخی نیست و هیچگاه حاضر نخواهد بود که مطالبه‌گری او به قیمت ایجاد ضرر و زیان برای عموم هموطنانش باشد.

اگر آثار خارجی آن را در رسانه ها نظاره کنیم حقیقتا دشمنان و بدخواهان کشور و ملت ایران از این کار شادمان خواهند شد. جز این است که دشمن به فشار بیشتر بر ملت مظلوم ترغیب و امیدوارتر می‌شود؟ آیا تنها راه حل پیام و رفع مشکلات هر صنفی عدم فعالیت آن گروه است؟

با توجه به شرایط داخلی و خصوصا خارجی کشور عزیزمان و پیامدهای بسیار بد تحریم‌های جهانی که واقعا بابهانه‌های واهی و ظالمانه بر ملت تحمیل کرده اند وظیفه ما توقف در کار نیست. شما که خود از جمله ایثارگران کشور هستید چگونه می‌پذیرد از هزینه‌های جانی و مالی که صرف استقلال کشور در همه زمینه‌ها شده غفلت نمود؟

البته و صد البته که از نظر اقتصادی فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای درگیر چالش‌های بزرگی است اما به خاطر داشته باشیم که اکثریت مردم زندگی خود را به سختی می‌گذرانند و شما رانندگان نیز عموما در همین وضعیت و حتی شرایط بدتری هستید اما باید همه ما در کار خود صبورانه و علامانه رفتار کنیم و امید است با برنامه‌ریزی و ساماندهی شرایط دیگر امور هموره با اکثریت مردم، این دوره بحران را پشت سرگذاریم.

صادقانه انتظار داریم که شما عزیزان در اسرع وقت فعالیت خود را شروع نموده و همزمان با انجام کار، هر چند به سختی، پیگیر تقاضاهای خود باشید و بدانید که نمایندگان شما بسیار مصرانه پیگیر تحقق درخواست‌های شما هستند و مطمئن باشید که فعالیت شما باعث شادی هموطنان و عضب و خشم دشمنان فرصت‌طلب و لجوج کشور عزیزمان خواهد بود. انشاءالله.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس کامیون دارها اعتصاب هستند ... ولی اعلام میکردند خبری نیست !!!

    • حمید معصومی نژاد

      من که کلا هم اعتصاب های رانندگان و هم این نامه و هم ناتوانی در انگلیسی صحبت کردن حسن آقا رو بشدت میتکذیبونم

    • بدون نام

      دروغ دزوغ دروغ این مزخرفات. استخوان مردم زیر بار تحریم ها له شده.

    • بدون نام

      دروغ میگن با این مدیران بی سواد وضعیت خوب شدنی نیست

    • خودم

      ما رانندگان در جواب اعلام میکنیم....ما حمال شما نیستیم...ک

    • علیرضا

      انرژی هسته ای نفس مردم رو به شماره انداخته،دست بردارید از این همه بدبختی

    • بدون نام

      لاستیک نداریم که حرکت کنیم.
      فبلا هم ازی قولا زیاد دادین وعمل نکردین

    • بدون نام

      آخه شما که نماینده واقعی رانندگان نیستید. نفستون از جای گرم بیرون میاد. با این وضعیت حمل و نقل، رانندگان نمی خواند کار کنند. چرا سرکوبشان می کنید؟؟!

    • سعید

      واقعانم همین هست کسی اعتصاب نکنه ک وضع بدتر میشه

    • عادل

      سختی کار رانندگان حمل ونقل عمومی چی شد

    • بدون نام

      لطفاً کامیونداران را جزو مشاغل سخت وزیران اورسوند

    • عادل

      ما سختی کار میخواهیم راننده سختی کار میخواد بعد ار بیست سال دیگه نه چشم دارد ونه توان

    • عادل

      ما سختی کار میخواهیم راننده سختی کار میخواد بعد ار بیست سال دیگه نه چشم دارد ونه توان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج