۷۷۷۶۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: به خاطر چمن مصنوعی، دو مصدوم دادیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید که بازی کردن روی چمن مصنوعیی باعث شد دو بازیکنش مصدوم شوند.

ایسنا: علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر نساجی، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول چنگی به دل نزد.

هر دو تیم با احتیاط بازی کردند و موقعیت گلی نداشتند. ما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم. در همان ابتدا یک ضربه به تیر دروازه زدیم که گل نشد. یک گل هم زدیم و بعد از آن نساجی بازی مستقیم را انتخاب کرد.

متاسفانه در زمانی که یکی از بهترین سرزن‌های ما یعنی امین حاج‌محمدی مصدوم شد و به بیرون رفت، ما گل دریافت کردیم و بعد از آن ما بهتر از نساجی بودیم و می‌توانستیم بازی را ببریم و چند موقعیت نصفه و نیمه هم داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

دایی: به خاطر چمن مصنوعی، دو مصدوم دادیم

او ادامه داد: ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. در این زمین که این همه هوادار تیم نساجی را تشویق می‌کند بازی کردن سخت است. ما به بازی کردن در چمن مصنوعی عادت نداریم و این کار را برای ما سخت کرد.

بازیکنان من تلاش‌شان را کردند. دو بازیکن من به خاطر شرایط چمن مصنوعی مصدوم شدند. متاسفانه ما دو تعویض اجباری انجام دادیدم و بازیکنان جوان‌مان را به بازی آوردیم. فکر می کنم ما می‌توانستیم برنده باشیم که به این امر دست پیدا نکردیم.

دایی در مورد داوری هم بیان کرد: در این بازی، داور همه پنجاه- پنجاه‌ها را به نفع نساجی سوت زد. مخصوصا در نیمه اول این اتفاق رخ داد. در نیمه اول امید سینک باید کارت می‌گرفت. پایان نیمه اول هم که کمک داور را هل داد و باید اخراج می‌شد اما این اتفاق نیافتاد.

نیمه اول حامد لک در یک صحنه چند ثانیه توپ را نگه داشت؟ اما داور عین خیالش نبود. ما در یک صحنه خطایی نکردیم و کمک داور هم گفت خطا نیست اما داور خطا گرفت. دیگر چیزی نمی‌توانم بگویم. اگر در همان نیمه اول به خاطر زمان بیش از اندازه ای که لک توپ را در اختیار داشت، داور خطا می‌گرفت شاید اتفاقی می‌افتاد.

با این حال من دنبال این نیستم. تیم من در این جو عالی بازی کرد و ما حسرت چنین تماشاچی هایی را می‌خوریم. تیم ما در تهران هم غریبه است. ما همه جا غریبه هستیم. ما به زور تبلیغات هم ۳۰۰ تماشاچی نداریم. تیم هایی مثل ما که تماشاچی نداریم در چنین جاهایی مظلوم واقع می‌شویم.

سرمربی سایپا در خصوص اعتراض هواداران نساجی به عملکرد شاگردان نکونام هم گفت: هوادار حق دارد. سایپا ۱۴ امتیاز دارد و در بالای جدول است.

البته ما اگر بدشانسی نمی آوردیم نساجی به ما گل نمی‌زد. متاسفانه ما در صحنه گل ۱۰ نفره بودیم. ما دستوری به بازیکنان ندادیم که تیم به عقب برود. ارسال‌های بلند نساجی باعث شد ما عقب برویم. از اول بازی گفته بودم اگر ما اشتباهی نکنیم نساجی نمی‌تواند به ما گل بزند.

همینطور اشاره کرده بودم که ضربات ارسالی مثل کرنر و ضربه ایستگاهی می‌تواند برای ما دردسرساز شود. همه این‌ها را به بازیکنان یادآوری کردیم. سعی می‌کنیم در تمرینات کار کنیم تا چنین گل‌هایی در یافت نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج