جاباما
۷۷۸۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایلان ماسک از ریاست تسلا کناره گیری می‌کند

در پی شکایت کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا از ایلان ماسک، او باید از سمت ریاست تسلا کناره گیری کند. همچنین او و تسلا باید ۴۰ میلیون دلار جریمه بپردازند.

خبرگزاری مهر: در پی شکایت کمیسیون اوراق بهادار و بورس از ایلان ماسک او و شرکت تسلا توافق کرده اند مبلغ ۴۰ میلیون دلار جریمه بپردازند. علاوه برآن باید تغییراتی در مسئولیت های ماسک ایجاد شود.

ایلان ماسک از ریاست تسلا کناره گیری می‌کند

طبق تسویه میان کمیسیون اوراق بهادار و تسلا، ماسک می تواند مدیر ارشد اجرایی تسلا باقی بماند اما باید حداقل سه سال از نقش ریاست این شرکت کناره گیری کند.

همچنین شرکت خودروسازی تسلا باید یک رئیس مستقل برای نظارت بر شرکت استخدام کند. احتمالا سهامدارانی که از هیات مدیره تسلا انتقاد داشتند، از این تصمیم خشنود خواهند شد.

ایلان ماسک که ارزش ثروت او ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده می شود و تسلا که ارزش آن حدود ۲.۲ میلیارد دلار است، هرکدام باید ۲۰ میلیون دلار برای تسویه این شکایت جریمه پرداخت کنند.

کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده آمریکا در پی انتشار توئیت ایلان ماسک درباره خصوصی سازی تسلا از او شکایت کرده است. این سازمان دولتی اعلام کرده بود توئیت تسلا سرمایه گذاران را گمراه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج