جاباما
۷۷۸۷۲۹
۱ نظر
۵۰۵۸
۱ نظر
۵۰۵۸
پ

شکایت ترنس هاوارد از دنیای مارول تمامی ندارد!

در حالی که دان چیدل خود را با بازی در نقش War Machine در دنیای مارول تثبیت کرد. ترنس هاوارد که این نقش را در «مرد آهنی۲»(۲۰۰۱) ایفا کرده بود. از هیچ کلامی برای نکوهش دنیای مارول فروگذاری نمی‌کند.

دنیای تصویر آنلاین: در حالی که دان چیدل خود را با بازی در نقش War Machine در دنیای مارول تثبیت کرد. ترنس هاوارد که این نقش را در «مرد آهنی۲»(۲۰۰۱) ایفا کرده بود. از هیچ کلامی برای نکوهش دنیای مارول فروگذاری نمی‌کند.

شکایت ترنس هاوارد از دنیای مارول تمامی ندارد!

در مصاحبه‌ایی از هاوارد درباره احتمال تولید یک فیلم مستقل با تک قهرمان War machine پس از تولید «انتقامجویان ۴» پرسیدند، هاوارد پاسخ داد : با این‌که عاشق دان چیدل هستم، اما احساسم به دنیای مارول شفاف است:گورباباشون!

ترنس هاوارد ادامه داد:«می‌دانید نکته بامزه چیست؟ باوجودی که دان چیدل راخیلی دوست دارم و عاشق نقش‌آفرینی او در قالب War Machine هستم،هنوز علاقمندان می‌پرسند که آیا دوباره به دنیای مارول و این نقش بر می‌گردم؟!»

گفتنی است که ترنس هاوارد در سال ۲۰۰۸ و پس از موفقیت بزرگ «مرد آهنی» از این سری فیلم‌ها کناره‌گیری کرد اما بعدها فاش ساخت که اختلافش مالی بوده است.هاوارد به رابرت داونی جونیر تاخته بود و گفته بود که به دوانی دستمزد بالایی برای دنباله «مرد آهنی» پیشنهاد شد و او می‌خواست این دستمزد بالا را میان گروه بازیگران تقسیم کند اما بیشتر مبلغ را برای خودش برداشت. بخش جالب ماجرا آنجاست که ترنس هاوارد مدعی است نخستین بار او بود که برای حضور رابرت داونی جونیر در فیلم جنگید!

همان سال‌ها جان فاورو درباره انتخاب داونی جونیر برای مرد آهنی که احیای دوباره کارنامه بازیگری او نیز بود گفت که به سختی مدیران کمپانی مارول را راضی کرد تا نقش مرد آهنی را به داونی جونیر بدهند چرا که او تازه از مشکلات مربوط به اعتیاد خلاص شده بود. ترنس هاوارد اخیر در «امپایر» نقش‌آفرینی کرده این در حالی است که کمپانی مارول در ده سال اخیر موفق‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی را ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط در مرد آهنی 1 حضور داشت نه 2 ...تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج