۷۷۹۶۸۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

آینده فرانچایز چگونه خواهد بود؟!

کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان برنده جایزه اسکار، ایده‌های جالبی برای چگونگی زنده نگه‌داشتن فرانچایز Mission: Impossible (ماموریت: غیرممکن) در آینده دارد.

سینما گیمفا: کریستوفر مک‌کوری نویسنده و کارگردان برنده جایزه اسکار، ایده‌های جالبی برای چگونگی زنده نگه‌داشتن فرانچایز (ماموریت: غیرممکن) در آینده دارد. مک‌کوری که کارگردان نسخه‌های (ماموریت: غیرممکن - ملت یاغی) در سال ۲۰۱۵ و (ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت) در سال ۲۰۱۸ است، از امکان ساخته‌شدن اسپین‌آف‌های این فرانچایز سخن به میان می‌آورد.

آینده فرانچایز چگونه خواهد بود؟!

مک‌کوری در مصاحبه با وب‌سایت خبری Collider عنوان کرد:

این اسپین‌آف است. هنگامی که ما در مورد آن صحبت کردیم، چه نوع فیلمی مدنظرمان بود؟ ما در مورد تعدادی از اسپین‌آف‌های فرانچایز (ماموریت) صحبت کردیم. منظور از این فرانچایز بیشتر بهره‌برداری کردن از کاراکتر اصلی آن است. اسپین‌آف‌ها به چه شکل خواهند بود؟ آیا هنوز هم می‌توان آن‌ها را یکی از فیلم‌های (ماموریت: غیرممکن) به شمار آورد؟ بیشتر آنچه در تعریف فرانچای(ماموریت) می‌توان گفت این است که تمام این دیوانه‌بازی‌ها را تام کروز انجام می‌دهد!

همچنین مک‌کوری از تجربه همکاری با ربکا فرگوسن در نقش ایلسا فاوست چنین گفت:

من و ربکا در مورد آن صحبت کردیم و من گفتم: "من یک ایده بهتر دارم؛ تو ربکایی، مثل اینکه هویت تو را به تو بدهیم." و من چیزی از ربکا ساختم که واقعا ربکا باشد و آن چیزی بود که من دوست داشتم ببینم. من فکر می‌کنم اگر شما بخواهید اسپین‌آفی در مورد شخصیت ایلسا بسازید، همیشه این‌طور می‌شود:

"چه زمانی ایثن می‌خواهد قهرمانش را بسازد؟" و چیزی که نباید در مورد نقش ایلسا فاوست فراموش کنید، این است که این کاراکتر را ربکا فرگوسن بازی کرده است که به حق یک ستاره است. و او ستاره‌ای است که مردم او را نمی‌فهمند و من آماده‌ی خدمت به او هستم!

اساسا، به نظر می‌رسد که مک‌کوری علاقه‌مند است شخصیت‌های فردی کاراکترهای فرانچایز (ماموریت: غیرممکن) را دور بریزد که، همان‌طور که خودش نیز اشاره کرد، این فرانچایز عمدتا تحت‌تاثیر شیرین‌کاری‌های تام کروز به عنوان شخصیت اصلی قرار دارد.

فرانچایز (ماموریت: غیرممکن) از سال ۱۹۶۶ با پخش سریالی به همین نام از شبکه CBS در ۷ فصل (۱۷۱ اپیزود) آغاز گردید. در سال ۱۹۸۸ نسخه بازسازی این سریال توسط شبکه ABC پخش شد که نتوانست مخاطبین را جذب کند و پس از دو فصل متوقف گردید. نزدیک به یک دهه بعد، تام کروز این سریال تلویزیونی را به یک فرانچایز سینمایی بسیار موفق تبدیل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج