۷۸۰۲۲۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تصاویر رندر گوشی Xperia XA۳ سونی

تصاویر رندر تازه منتشر شده، طراحی گوشی میان‌رده Xperia XA۳ سونی را با دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.

جی اس ام: تصاویر رندر تازه منتشر شده، طراحی گوشی میان‌رده Xperia XA۳ سونی را با دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.

تصاویر رندر گوشی Xperia XA۳ سونی

شرکت سونی در نمایشگاه IFA 2018 از گوشی پرچمدار جدید خود با نام تجاری Xperia XZ3 رونمایی کرد؛ مدل مذکور اولین گوشی رده‌بالای سونی محسوب می‌شود که از صفحه‌نمایش OLED استفاده می‌کند. با وجود شایعات مختلفی مبنی بر معرفی Xperia XA3 در اواخر ماه اوت، ژاپنی‌ها این گوشی را تاکنون ارائه نداده‌اند اما تصاویری که اخیرا از میان‌رده جدید سونی فاش شده است، نشان می‌دهد جانشین Xperia XA3 با قابلیت‌های هیجان‌انگیز به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر رندری منتشر شده از گوشی جدید سونی، حاکی از آن است که Xperia XA3 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد؛ همان‌طور که مشاهده می‌شود، چینش سنسورها در قاب پشتی به صورت افقی است و فلاش LED بالای دوربین اصلی جای گرفته است. از آنجایی‌که حسگر اثرانگشت در پنل پشتی دستگاه تعبیه نشده است،

احتمالا گمان خواهید کرد که Xperia XA3 فاقد سنسور اثرانگشت بوده یا شرکت ژاپنی آن‌را با سیستم احراز هویت متفاوتی عرضه می‌کند؛ سونی اخیرا گوشی‌های خود را با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی ارائه داده است. با این‌حال، این سازنده تصمیم گرفته تا سنسور اثرانگشت را در لبه‌ی سمت راست گوشی Xperia XA3 جای دهد؛ جایی‌که دسترسی به سنسور اثرانگشت ساده‌تر است.

تصاویر رندر گوشی Xperia XA۳ سونی

میان‌رده جدید سونی به درگاه USB Type C مجهز خواهد شد؛ همچنین دو بلندگو در اطراف درگاه شارژ قرار دارد. اگر انتظار دارید که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از گوشی جدید سونی حذف شده باشد، چنین نیست؛ سونی جک هدفون را در لبه‌ی بالای گوشی جای داده است. ابعاد Xperia XA۳ سونی ۱۵۵.۷ در ۶۸.۳ در ۸.۴ میلی‌متر خواهد بود و البته با احتساب برآمدگی دوربین، ضخامت گوشی به ۸.۹ میلی‌متر می‌رسد.

این میان‌رده به نمایشگر ۵.۹ اینچی FHD+ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز شده است. همان‌طور که مشاهده می‌شود، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در میان‌رده Xperia XA۳ نسبتا باریک است اما خبری از حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و تعبیه ناچ نیست؛ لوگوی سونی در پایین صفحه‌نمایش و قاب پشتی دستگاه دیده می‌شود. سونی و سامسونگ تاکنون نسبت به عرضه گوشی‌های هوشمند خود با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش مقاومت کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد که این روند ادامه خواهد یافت. بد نیست اشاره کنیم که طراحی میان‌رده جدید سونی به گوشی‌هایی که سال گذشته عرضه شده‌اند، شباهت زیادی دارد؛ ضمن اینکه سونی از یک نمایشگر مستطیلی‌شکل برای Xperia XA۳ استفاده کرده است. در حالی‌که امسال، گوشی‌های هوشمند به نمایشگری با گوشه‌های دارای انحنا مجهز می‌شوند.

تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام برای گوشی جدید Xperia XA۳ سونی درنظر گرفته شده است و شش گیگابایت رم، اجرای چندین برنامه‌ را روی این مدل میان‌رده ممکن می‌سازد. هنوز نمی‌دانیم سونی چه زمانی از گوشی جدیدش رونمایی خواهد کرد یا دوربین Xperia XA۳ چه مشخصاتی خواهد داشت. مدل مذکور به یک دوربین سلفی مجهز شده است. از دیگر مواردی که تاکنون پیرامون میان‌رده جدید سونی مشخص نشده، قیمت احتمالی آن خواهد بود؛ البته با توجه به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، شش گیگابایت رم و دوربین دوگانه بعید است این گوشی با قیمت پایین به بازار عرضه شود.

شما جی‌اس‌امی‌ها مشخصات و طراحی گوشی میان‌رده Xperia XA۳ سونی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir _lo

      بد نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج