جاباما
۷۸۰۶۶۰
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مشروبات الکلی در مازندران هم قربانی گرفت

پس از آن‌که مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در استان‌های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان‌جنوبی و البرز جان ده‌ها نفر را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان‌ها اضافه شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از آن‌که مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در استان‌های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان‌جنوبی و البرز جان ده‌ها نفر را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان‌ها اضافه شد.

جوان ٢٩ ساله کرجی که در حال انتقال با آمبولانس از بیمارستان تنکابن به مرکز مسمومیت‌ها در قائم‌شهر بوده، در حوالی شهر چالوس دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان طالقانی چالوس و علیرغم تلاش کادر بیمارستان، جان خود را از دست می‌دهد.

«حدیث گردکلی» مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس با تایید خبر فوت این جوان گفت: حوالی ساعت ۲۰ دیشب جوانی ۲۹ ساله را که با آمبولانس در راه انتقال به قائم‌شهر بوده است با ایست کامل قلبی تنفسی به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال دادند.

وی افزود: بلافاصله کادر درمانی بیمارستان به همراه طب اورژانس و سوپروایزر بر سر بیمار حاضر شده و اقدامات احیا را انجام می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس تصریح کرد: با عملیات احیا به مدت ۱۰ دقیقه نبض و تنفس بیمار بازگشت اما دوباره دچار ایست قلبی و تنفسی شد و تلاش‌ها برای احیا نتیجه نداد.

به گفته برخی منابع، این دومین مورد فوتی به‌دنبال مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز طی دو هفته اخیر در غرب مازندران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @_@

      خب نخورن اگه نخورن میمیرن حالا خوب شد یه خانواده داعدار شدن بیچاره پدرو مادرش که اتقدر زحمت بررگ شدنشو کشید

    • بدون نام

      خراسان جنوبی نه خراسان شمالی بوده چرا دقت ندارید .

    • زهرا

      خوب کی میگه مسشروب بخورین باجون خودتون بازی کنیدتقصیرعزائیل چیه

    • بدون نام

      بدید خود ساقی ها از همین نوع مصرف کنند و اگر قبول نکردن با قیف به حقلشان بریزید . بهترین راه ممکن

    • بدون نام

      همه جور دزدی،اختلاس،مقسد اقتصادی اجتماعی را باید نگران باشیم.حالا باید نگران مشروب خورها و ناخالصی نبودن جنس آنها بود.
      امام از فقر فکری در یک ملت

    • بدون نام

      خوب اینها را بدهید توریستهای عراقی بخورند.

    • بندرعباس

      واقعا اطلاعاتتون تو حلق خودتون. به نظرتون بندر عباس و هرمزگان استان های مجزا هستند؟ حداقل جغرافیای ابتدایی رو مطالعه کنید خیلی زشته بخدا

    • بدون نام

      زهر مار بخورید و به درک حاصل بشید.خیال می کنند اگر مشروب خوردن مرد میشن بدانید نامردتر میشین و همه نوع کثافت کاری هم می کنید

    • دروغگو

      ای بابا،!!! مگه شمال و جنوب یا شرق و غرب داره؟؟؟ هر کسی از این فرآورده های بدون هیچگونه اطمینان مصرف کنه دچار مشکل کور، فلج شدن و یا مردن میشه، البته منظور من این نیست که از جنس های بهتر و استاندارد استفاده کنند، چون اولا حرام اعلام شده و دوم اینکه جرم هم محسوب میشه!!! ولی اگر این را از حرام بودن حداقل مکروه اعلام شود و دوم از جرم بودن معاف بشود، اون وقت هم کارخانه های الکلسازی زیاد داریم و مواد اولیه اون نیز هست که میشود آن دسته که به هر طریقی یا جهت درمان درد و روماتیسم دکتر توصیه کنه بخورند نه اینکه زندگی آنها کلا بشه شرب خمر ولی مسکرات شاید بشود ولی سربسته بگم در چهار گوشه مملکت و صددرصد مرکز هم مصرف دارد، تازه برابر آمار ریذ 25سال چهار تا شش برابر کشورهای اروپایی مصرف دارند و افراد مسن و میان سال از دو تا سه برابری اروپایی ها مصرف می کنند ترکیه که یکی کشور مسلمان است تصور میشود افراط ندارند و این مورد لاید فرهنگ سازی سود و قبول کنند که این طوری است اکثر مصرف در جوانان زیر سی سال صورت میگیرد، خدایا به خودت پناه می آوریم که فقط خودت حلال مشکلات هستی، و ستارلعیوب، بجز تو پناهی نیست، جوانانمان به راه راست و درست هدایت بفرما، وقتی کم فرزندان وزرا و وکلا را زالوزاده می نامند، این جوانان فقیر را ای خداوند خودت یار و یاور باش که این نوشیدنی حرام و ممنوع را هم نمی خواهند از سر تقصیرشان درگذر امین،

    • بدون نام

      چقدر جک شده این موضوع و مدیران شبکه های بهداشت گیج میزنن !!!! خب بگید یه مسافری از کرج که سفراومد اومده بود ...؛ " کرج " را با هدفی جز ...گیج بودن میزنید؟! از کرج امبولانس برای مازندران نرفته که بیارن چالوس !!! یکم تمرکز بگیرید این لعنتی تمرکز همه رو گرفته .

    • صادق

      اخه چرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخوری یه وقت

    • بدون نام

      خداروشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج