۷۸۰۸۸۲
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پیوس: کی‌روش باید در جام ملت‌ها قهرمان شود

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: کسب مقام قهرمانی در جام ملت‌ها بسیار مهم است و کی‌روش باید در این رقابت‌ها با تیم ملی قهرمان شود.

خبرگزاری میزان: فرشاد پیوس درباره صحبت‌های اخیر کی‌روش بویژه اینکه گفته تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های امارات کارش سخت است، اظهار داشت: به نظرم سرمربی تیم ملی شورش را درآورده است، توهین می‌کند و اصلا مربیان ایرانی را قبول ندارد. کی‌روش فرد خود خواهی است.

وی افزود: در گذشته از او و عملکردش دفاع می‌کردم اما این مربی برای ما قهرمانی کسب نکرده است. کی‌روش فقط اعتراض می‌کند و به دنبال منفعت شخصی خودش است و می‌خواهد به دنیا بگوید که تیمش را به جام جهانی برده است، کم گل خورده و باخت نداشته است. این مربی خودش را به بیراهه می‌زند، به نظرم من باید وزارت ورزش ورود کند و جلوی حرف‌های کی‌روش را بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: کی‌روش دیگر در تیم ملی نباشد بهتر است چون در اکثر مواقع با مربیان و بازیکنان دعوا دارد و به تیم ملی لطمه می‌زند. من در گذشته از او حمایت می‌کردم، اما رفتار‌های او دیگر قابل قبول نیست.

پیوس یادآور شد: حتی مردم، هواداران و فوتبال دوستان هم نسبت به گذشته دیدشان تغییر کرده و محبوبیت او در بین مردم کمتر شده است. یکی باید ترمز سرمربی تیم ملی را بکشد. کسب مقام قهرمانی در جام ملت‌ها بسیار مهم است و کی‌روش باید در این رقابت‌ها با تیم ملی قهرمان شود.

وی ادامه داد: برانکو سرمربی پرسپولیس با دستان بسته و نداشتن بسیاری از بازیکنان، پرسپولیس را به اینجا رسانده اما کی‌روش با این همه بازیکنان و امکانات چه کرده است. سرمربی تیم ملی حرف زیاد می‌زند و باید فقط برای ما قهرمانی بیاورد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دعوت ۲ بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: کی‌روش با برانکو لج کرده است و لطمه این لجبازی را بازیکنان پرسپولیس متحمل می‌شوند. اگر این بازیکنان که هم‌اکنون در پرسپولیس هستند در تیمی دیگر به غیر از پرسپولیس حضور داشتند الان به تیم ملی دعوت می‌شدند.

پیوس در مورد دعوت دوباره از سردار آزمون به تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: سردار آزمون بازیکن خوب و موثری است اما نمی‌دانم چرا بازیکنی که از تیم ملی خداحافظ کرده بازهم به تیم ملی دعوت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کن بابا تو کی هستی که در مورد کیروش نظری میدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای گل ایران و آسیا رو نمیشناسی کیسه کش کیروشی پور؟ سوزشت از نام برانکو هست که داغت کرده؟ آخه کیروش جز چاپیدن چه گلی به سر فوتبال ایران زده ؟ انتظار زیادیه که تو آسیا یه قهرمانی بیاره؟ اونهم بعد از ۸سال سرمربیگری؟

      • علی

        بیشعور نباش لطفا

      • سعید

        شما بیا تحویل بگیر بیارش به یک چهارم ما راضی هستیم.. آخه تو کجای دنیای مربی گری هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • س

        ببخش متوجه نبودکه جیره خواران ولوچه وباچه خواران کی روش به گوش هستن.

      • بدون نام

        ای بابا تومیای به پیوس میگی تو کی هستی که درمورد کیروش دلال حرف میزنی میگم تو نفهمی یا خودتو به نفهمی میزنی که یا اق فرشاد پیوس رو نمیشناسی یا سنت به بازیهای اق فرشاد نمیخوره در هرصورت به نظرم یه ذره وجود داشته باش هیچوقت بازیکن قدیم وپیشکسوت الان مثل فرشاد پیوس رو در برابر این دلال کثیف خراب نکن بدبخت کیروش فقط تو ایران پیش امثال تو خریدار داره وگرنه هیچ جای دنیا کسی بهش اهمیت نمیده

      • بدون نام

        این لنگی تا بحال کجا مربیگری کرده کدوم تیم را قهرمان کرده که بخودش اجازه میده در مورد کی روش نظر میدهد کسی که خیلی از ستاره های جهان افتخار شاگردیشون را داشتند لنگی‌نفهم بهتره بفهمید بعد قدقد کنید

      • بدون نام

        لنگی بودن یه بیماریه یه مرضه که پزشکان باید به فکر معالجه اش باشند وقتی کسی به این بیماری مبتلا شد حق و باطل را درست تشخیص نمیدهد

      • بدون نام

        تو اصلا سواد داری که در مورد مربی تیم ملی حرف میزنی فدراسیون چرا با اینگونه افراد برخورد نمی کند

    • بدون نام

      یک قران بده آش به همین خیال باش

    • حامد

      به تو ربطی نداره کیسه کش فرشاد اسطوره ماست بدبخت

    • شهرام

      نوش دارویی و بعد مرگ سهراب آمدی . جناب پیوس . اونموقع که باید حرف میزدی نزدی و از اتوبوس کیروش دفاع کردی ولی حالا دیگه دیر شده . حالا که میلیونها دلار از دست رفته و چند میلیون دیگر هم قرار نابود شود ، دیگه فایده ای نداره . ایران از کروهش حتی صعود هم نمیکنه . قهرمانی پیشکش .

    • بدون نام

      کیروش کی تورا میشناخت اجنبی بی غیرت حالا دوتادولار توجیبت دیدی شاخ شانه میکشی

    • یاران 57

      آقای پیوس زمان بازیگری خودت چرا نگفتی ایران باید قهرمان آسیا باشه، فقط حاشیه سازی و تخریب تیم ملی وسرمربی بادانش میکنید تا بگید هستید برو 2نفر فوتبال یاد بده اگه راست میگی

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        خخخ.سرمربی بادانش ؟ 8 ساله داره ایرانومیچاپه.ابرومونوبااون بازیهای کثیف ودفاع 11نفره ش توجام جهانی برد.بین 32 تیم طبق اعلان فیفا32م شدیم.ملیونهادلارسرمایه وثروت این مملکتوتواین مدت به جیب زدوحالام بهونه کرده اگه 5 ملیون دلاربرای سه چهارماه باقیمونده تاجام ملتهانریزن توجیب گشادش توجام ملتهانتیجه نمیگیره.یکی نیس باین دزدودلال بگه عوضی مث روزروشنه کیسه بوکس ژاپن وکره وحتی امارات وعربستان میشی توجام ملتها.بتندازه هفت نسل بعدازخودت سرمایه ی این ملتوبابی تدبیری وحماقت کفاشیان وتاج چاپیدی بازم میخوای؟ زودتربرووگورتوگم کن گرچه خیلی پرروترازین این حرفایی اش اینجا.لواش اینجا.کجابری بهترازاینجا؟

    • بدون نام

      تو کی هستی که میگی باید!!! کی روش غیرتش خیلی از شماها بیشتره همه مردم پشتش هستند به جز یه تعداد آدمهایی که منافعشون با بودن کی روش به خطر افتاده است

    • پرسپولیسی

      من پرسپولیسیم ولی همچنان به نظرم بهترین گزینه مربیگری تو ایران فقط کیروشه
      برانکو و کیروش رو دوست دارم چو دعواشونو فدراسیون میزاره
      درضمن کیسه بدبخت تو درحدی نیستی که درباره آقا پیوس نظر بدی
      نظرشون قابل احترامه و حق توهین نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج