جاباما
۷۸۱۱۴۳
۲۷ نظر
۵۰۱۰
۲۷ نظر
۵۰۱۰
پ

صحبت‌های جالب خریدار اتوبوسِ پرسپولیس

اتوبوس پرسپولیس هم به جمع دیگر برنامه‌های ناکام این باشگاه پیوست و آنها از این مساله هم نتوانستند به سودی دست یابند.

ورزش سه: اتوبوس پرسپولیس هم به جمع دیگر برنامه‌های ناکام این باشگاه پیوست و آنها از این مساله هم نتوانستند به سودی دست یابند.

اتوبوس، رستوران، نوشیدنی و چند شیوه دیگر اقتصادی برای باشگاه همه و همه ناکام بودند و اکنون در تازه‌ترین اقدام، اتوبوسی که با تبلیغات زیادی برای باشگاه رونمایی شده بود هم بدون اینکه سودی برای سرخپوشان داشته باشد، فروخته شد.

باشگاه پرسپولیس و شخص علی اکبر طاهری که تبلیغات زیادی برای این اتوبوس داشتند و قادر بودند با توجه به برند پرسپولیس مبلغی نیز از این کارخانه دریافت کنند، مشخص نیست به چه شکل اکنون بدهکار هم شدند تا اتوبوس پرسپولیس طبق آنچه که خریدار آن مدعی شده با توجه به بدهی پرسپولیس به کارخانه از سوی آنها به فروش گذاشته شده بود.

رضا چراغی، خریدار تبریزی این اتوبوس است که ماجرای خرید آن را اینچنین توضیح می‌دهد: من چند اتوبوس دارم و بهرحال این مساله باعث می‌شد تا مسیرم به کارخانه زیاد بیفتد. یکبار یکی از اتوبوس‌ها را برای تعمیر به کارخانه بردم که دیدم این اتوبوس سرخ در گوشه پارکینگ افتاده است! بعد از اینکه چند سال آنجا رفت و آمد داشته‌ام بهرحال آشنایانی هم دارم و از مهندسین پرس وجو کردم و متوجه شدم که با توجه به بدهی باشگاه به کارخانه این اتوبوس آنجا قرار گرفته است.

وی که تلاش می‌کند خوشحالی بابت خرید اتوبوس اختصاصی باشگاه پرسپولیس را پنهان کند در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: به مهندسان آنجا سپردم اگر کارخانه قصد فروش داشت و با پرسپولیس به توافق نرسید خبر دهند. اکنون نزدیک یک ماهی می‌شود که آن را خریدم.

البته نه از باشگاه پرسپولیس که از خود کارخانه که سند به نام آنها بود! اصلا تحویل باشگاه نداده بودند که بخواهم با باشگاه توافق کنم. تحویل کارخانه بود و یک بار رفته بودند اصفهان و معمولا هم در سفرهای داخلی‌شان راننده از کارخانه می‎فرستادند تا تیم را اینور و آنور کنند. کلا ۷ هزار کیلومتر رفته بود و توافق کردیم و خریدمش.

خریدار اتوبوس اختصاصی سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: زمانی که من توافق کردم اتوبوس را بخرم قیمت آن ۹۰۰ میلیون بود اما با نوسان ارز قیمت آن یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون شد و به این قیمت خریدم. البته الان مشتری پای آن نشسته به قیمت ۱ میلیارد و هشتصد میلیون و من قصد فروش آن را ندارم.

وی درباره آنکه آیا با همین برچسب‌های پرسپولیسی اتوبوس را به کار گرفته است گفت: خیر. شاید در آن شرایط هم برای مسافران جذاب بود اما مطمئنا کمی هم حساسیت ایجاد می‌کرد و باعث خراب شدن آن می‌شد. همان موقع که به خط آوردمش شماره گذاری جدید کردیم و تمام برچسب‌ها را هم کندیم.

این خریدار جالب توجه اتوبوس سابق پرسپولیس درباره اینکه علاقه‌اش به تراکتور چه تاثیری در این خرید داشته گفت: تراکتورسازی که هواپیما دارد و اصلا به ما نمی‌رسد.

دست آقای زنوزی واقعا درد نکند و تیمی که در شهر تبریز است را ترتیب داده است. من هم اگر لازم باشد و در سفرهای داخل شهر بخواهند حاضرم با اتوبوس در خدمت آنها باشم. استقلال هم که اتوبوس ندارد وگرنه اتوبوس آنها را هم می‌خریدیم. فعلا هم که آقای زنوزی با هواپیما و من هم با اتوبوس در خدمت تراکتورسازی هستیم و امیدوارم در این فصل به موفقیت برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه بابا باپول ۱۰۰ سال دیگه هم محبوبیت پرسپولیس رو ندارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفرو شماها باید باشین ک از دار دنیا ی اتوبوس داشتین اونم خریدیم،

    • بدون نام

      تراکتور بخاطر شرف فوتبال بازی میکند پرسپولیس بخاطر پول
      این دو تیم بخاطر نداشته هایشان بازی میکن افتخار میکنم که پرسپولیس هستم و خواهم ماند

    • بدون نام

      وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم

    • بدون نام

      باشگاه پول نداره بره کرج اتوبوس میخواد چکار هرچه پول بود داد عروس اسیا اقای وزیر

    • ناشناس

      اصلا کارخونه حق نداره برند باشگاه پرسپولیسو روی یه اتوبوس بزنه و راحت بفروشه. من نمیدونم واقعا کسی توی باشگاه پرسپولیس نیست که از کارخونه شکایت کنه.راحت چندین میلیارد میتونه خسارت بگیره. توروخدا یکی از باشگاه رسیدگی کنه

    • بدون نام

      جان جــــــــان جـــــــــــــــــــــان

    • تراختور

      ششتقلالم ک اتوبوس نداره،داشت اونم میخریدم عجب حرفی،،عشق است چراغی

    • علی خان

      یاشاسین چراغینی ،یاشاسین اذربایجانی

    • حسین کاظمی اقدم

      عیول بابا دم همه ترکا گرم.چیکارمیکنن باپولاشون.
      راسته که میگن هرچی پولداره تومملکت اصل ونسبش ترکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست نیس ،عین حقیقته،مث روز روشن

    • بدون نام

      واقعا وقتی این خبر رو شنیدم‌ اشک تو چشمام جمع شد...

    • بدون نام

      حالم بد شد...اه

    • بدون نام

      از دماغ فیل افتاده..اه

    • اس اس

      ههههه چیز دیگه ای ندارن برا فروش من میخرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • اس اس

      خفه شو راننده احمق مگه استقلال مثل لنگ ک اتوبوس بفروشه اتوبوس داره توهم خفه خون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتوبوس نداره باااااش،ولی سال بعد باشگاه ششتقلال رو میخرن همه عواملشو میزارن سیب زمینی بکارن،کار برداشتم عوامل لجن پولیس انجام میدن

    • الفت

      کیسه ایهامینی بوس دارن اونم میخریم خخخخخخخخ

    • بدون نام

      اگر تراکتور هواپیما دارد در مقابل هیچ افتخاری ندارد و مهمترین قهرمانی تراکتور همان دو دقیقه قهرمانی هست که همه ریختن داخل زمین و در آخر ..... شدن .پرسپولیس چندین جام و هواداران میلیونی داره که تراکتور تو خواب هم نمیتونه ببینه . آدم عقده ای و نفهمی عین تو هم که هیچ دلخوشی ندارین باید دلتون را با چنین کارهای بیخود خوش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم دیگ گذشت اون دوران ک با مافیا جام میبردین الان دنیا عوض شده،یادت میاد تراکترو جلو سپاهان همین افغانی با داوری گهش چجوری زمین گیر کرد و جام رسید ب سپاهان،یاد میاد ترکی چجوری جلو ششتقلال حق تراکترو خورد جام رسید ب سپاهان،یادت میاد اومدن اینترنت ورزشگاه قطع کردن بعد همه جا پخش کردن ک بازی سپاهان مساوی تموم شده بعد جام رسید ب سپاهان ،،اینا سه تا افتخارای تراکتور بودن ک بی شرفا حق گذاشتن زیر پا،پس اینقد افتخار افتخار نکن

    • علی

      جناب خریدار

      فعلا که مسئولین دولتی پرسپولیس معلوم نیست که دارند چکار میکنند
      شما هم خیلی تند نرو ، هروقت شما و آقای زنوزی و کل مجموعه باشگاه تراکتور تونستید یک درصد از افتخارات باشگاه پرسپولیس رو به دست بیارید ، بعدا کری بخون
      فعلا پرسپولیس با پنجره نقل و انتقالاتی بسته و جدایی چندین ستاره تیم و همچنین بدون اتوبوس و هواپیما و با چند بچه مدرسه ای تا نیمه نهایی آسیا رفته ، کاری که کل مجموعه تراکتور سازی با هواپیمای اختصاصی ، اتوبوس و تمام خریدهای مشهور و تیلیاردیش ، تو خواب هم نمیتونه ببینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیاده شو باهم بریم لجن پولیسی،لجن پولیس ینی فساد ینی مافیا

    • بدون نام

      پرسپولیس با پای پیاده و دست خالی داره میره فینال آسیا تراکتور با هواپیما کجا رفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لجن پولیس از ریشه مافیاست فساده

      • لجن پولیس(پیروزی)ششتقلال

        لجن پولیسی تو کفتاری بیش نیستی

    • پارسا

      یاشا رضا چراغی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج