۷۸۱۴۰۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

مبارز مسلمان روس موفق شد در بیست‌وهفتمین مبارزه خود در UFC نیز برنده باشد و حریف ایرلندی و پرسروصدای خود را با شکستی سنگین روبرو کند.

ایسنا: به نقل از گاردین، دو چهره شاخص ورزش رزمی MMA که در سازمان حرفه‌ای‌های این رشته در آمریکا تحت عنوان UFC فعالیت دارند، بامداد امروز یک‌شنبه در لاس وگاس برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری و پیروزی حبیب ماگمدوف قهرمان بی شکست روس همراه شد تا او ضمن دفاع از کمربند خود، قهرمان سبک وزن باقی بماند.

علاقه مندان مدت‌ها منتظر این دیدار بودند، کری‌ها و شلوغ کاری‌های مک گریگور در ماه های اخیر التهاب این دیدار را زیاد کرده بود. التهابی که به سکوی تماشاگران رسید و شاهد درگیری‌هایی بین هواداران این دو مبارز بودیم. در نهایت ماگمدوف که همیشه با آرامش و بدون هیاهو پاسخ مک گریگور را داده بود، توانست با ضربات سنگین خود حریفش را ناک اوت کند.

* راند یک

در این راند مک گریگور خیلی زود، حریف خود را به گوشه رینگ برد ولی در ادامه نتوانست او را زمین بزند. اولین مشت های سرنوشت ساز را ماگمدوف روس به حریف خود زد. رقابت نزدیک دو مبارز در این راند با برتری نسبی ماگمدوف همراه بود.

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

*راند دو

خیلی زود ماگمدوف روس، توانست مک گریگور را زمین بزند و فنون خوبی روی او پیاده کند. مبارز ایرلندی البته تقلب هم کرد و از قفس های کناری رینگ کمک گرفت ولی کاملا مشخص بود که او از نفس افتاده است و خیلی خوش شانس بود که توانست این راند را دوام بیاورد. هواداران مک گریگور که انتظار این مبارزه را نداشتند شروع به سرو صدای زیاد در سالن محل برگزاری مبارزه کردند.

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

* راند سوم

مک گریگور که می‌دانست راه برنده شدن این مبارزه این است که بازی را در حالت سرپا ادامه دهد، با دفاع و استفاده از ضدحمله سعی در ضربه زدن به ماگمدوف داشت و در نهایت با مهارت بالای بوکس خود توانست برتری نسبتی در این راند داشته باشد.

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

* راند چهارم

در این راند بار دیگر حبیب توانست مک گریگور را زمین بزند و این بار داور خیلی سریع به مک گریگور هشدار داد که از تورهای کناری کمک نگیرد تا بازنده اعلام نشود. در نهایت حبیب توانست با ضربات خود، حریف پر سروصدای خود را شکست دهد و ناک اوت کرد.

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد

پیش از برگزاری این مبارزه، مک گرگور با روش‌های مختلف سعی داشت حبیب نورماگمدوف ستاره مسلمان UFC را وارد حاشیه کند.

در نشست خبری این مبارزه، مک‌گرگور دست به افشاگری درباره علی عبدالعزیز مدیر برنامه‌های حبیب زد و گفت:عبدالعزیز،روز وقوع حادثه 11 سپتامبر 2001 با 5 گذرنامه از قاهره به نیویورک آمد و این فرد چرا الان باید در آمریکا باشد؟

اما پیروزی حبیب مقابل مک‌گرگور پایان حواشی این مبارزه سخت و حساس که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داشت نبود.حبیب که چندین روز حاشیه‌سازی مک‌گرگور و اطرافیان او را تحمل کرده بود پس از پیروزی به سراغ اطرافیان او نیز رفت و با حمله به جایگاه ویژه، یکی از همراهان حریف ایرلندی را مورد ضرب و شتم قرار داد.طرفداران حبیب نیز وارد رینگ می‌شوند تا مک‌گرگور را مورد ضرب و شتم قرار دهند،همراهان مک‌گرگور نیز وارد قفس می‌شوند و درگیری بالا می‌گیرد.در پایان نیز حبیب با اسکورت ویژه پلیس از سالن مسابقات و بدون دریافت کمربند قهرمانی خارج شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
حبیب، مک گریگور را ناک اوت کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترکمن اوغلن

      آقا حبیب در واقع ترکمن هست و روس نیست.
      برا همه ی ما ترکمن های ترکمن صحرا و گنبدکاووس افتخار بزرگیه که همچین قهرمانهایی از ایل و تبار مون رشد میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاشاسین تورکمن

      • بدون نام

        اون یه چچنیه.

    • علی

      ناک اوت نکرد ساب میشن کرد در واقع

    • علی

      ضمنا اسمش هم خبیب نورماگومدوف هست. ماگمدوف چیه دیگه

      پاسخ ها

      • بلوچ

        محمداف

    • بدون نام

      فقط اخرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج