۷۸۱۵۱۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

محسن ترکی: مدیر غیرورزشی من را تهدید کرد

زمزمه‌های غیر رسمی حکایت از این دارد که بخش قابل توجهی از چهره‌های متقاضی شرکت در انتخابات هیئت فوتبال مشهد از سوی فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده اند.

ورزش سه: با انتشار این خبر محسن ترکی از شیوه بررسی صلاحیت‌های فدراسیون انتقاد کرد که در واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، ترکی را تهدید به شکایت کرد و مدعی شد اگر ترکی به این رویه ادامه دهد قطعا از وی به کمیته اخلاق و مراجع ذی صلاح شکایت خواهیم کرد.

طالقانی در واکنش به انتقادهای ترکی به قدس گفت:ایشان از قانون بی اطلاع است به همین دلیل بدون منطق انتقاد می کند. ناراحتی ایشان از این است که صلاحیتش برای ریاست هیات فوتبال تائید نشده اما بهتر است بدانید که من نه پارتی بازی کردم نه هوای کسی را داشتم، فقط قانون را اجرا کردم پس به وی توصیه می کنم که از این رفتار پرهیز کند و گرنه باید در کمیته اخلاق پاسخگوی رفتار خودش باشد!

اما تهدید به شکایت طالقانی با واکنش تند محسن ترکی رو به رو شد،نامزد انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی که به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی از سوی فدراسیون فوتبال صلاحیتش رد شده بود، در واکنش به این موضوع به خبرنگار قدس گفت:من به آقای طالقانی پیشنهاد می دهم به جای شکایت به کمیته اخلاق به دادگاه برود و در آنجا از من شکایت کند، من آدم این حرف ها نیستم که از تهدید یک مدیر غیر ورزشی ترس داشته باشم، از قضا مشکل من و فوتبال ایران حضور همین آدمهای غیر ورزشی در فوتبال ایران است!

وی در ادامه توضیح داد: من می دانم مشکل از کجا آب می خورد اما فعلا صلاح نیست این مساله را بازکنم اما یکسری از آقایان به من پیغام دادند که این اتفاقات نشات گرفته از چه موضوعاتی است، اما من نه در دوره داوری ام به کسی باج داده ام نه الان که دیگر داوری نمی کنم اما ساکت هم نمی نشینم. خیلی خوشحال می شوم که ایشان شکایت کند تا به وی ثابت کنم محسن ترکی بدون سند و مدرک حرف نمی زند!

ناظر بین المللی داور فوتبال در ادامه گفت:ناراحتی آقایان از جای دیگر است، مشکل فوتبال ایران حضور همین سیاسیون است، کمیته اخلاق کیلویی چند است؟ هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند،آقایان می گویند سوابق ورزشی ملاک نیست باید مدیرعامل یک شرکت باشید. من سوالم از جامعه ورزش اینست که این قوانین را چه کسانی تصویب کردند عده ای که خودشان هیچ سابقه ورزشی ندارند.

همین آقای طالقانی کجای ورزش است که الان برای ورزشی ها تصمیم گیری می کند؟ کسی که عمرش را صرف فوتبال کرده و سابقه فوتبالی دارد نمی تواند در فوتبال باشد اما فلان مدیری که پمپ بنزین داشته می تواند در انتخابات فوتبال حضور پیدا کند!

من سوالم اینست که اگر علی دایی بخواهد برای مدیریت در فوتبال کاندیدا شود می خواهند به او بگویند چون سابقه مدیریتی ندارید نمی توانید در فوتبال و مدیرتش حضور داشته باشید؟ یکسری اتفاقات وجود دارد که نمی خواهند ورزشی و فوتبالی ها در فوتبال حضور داشته باشند، و گرنه کسی که هیچ جایگاهی در فوتبال ندارد برای فوتبالی ها چنین خط و نشان هایی نمی کشید!

محسن ترکی: مدیر غیرورزشی من را تهدید کرد

محسن ترکی در ادامه گفت: امیدوارم طالقانی شکایت کند تا مشخص شود که من ترسی از این ماجرا دارم یا نه؟ جواب من را مهدی تاج باید بدهد نه طالقانی!

اصلا نکته مهم این است که تاج و ساکت خودشان کجای فوتبال بودند که برای من که بهترین سال های عمرم را صرف فوتبال کردم این مدلی تصمیم گیری کنند من هیچ علاقه ای برای نام نویسی در انتخابات هیات فوتبال نداشتم اما از من خواهش کردند که به خاطر فوتبال به این حوزه ورود کنم و گرنه نه من حوصله دردسر جدید را دارم نه وقت اضافه اما وقتی می بینم فوتبال به این روز افتاده دلم می سوزد و حرص می خورم، چرا جلوی سیاسی ها چنین مطالبی را عنوان نمی کنند، برای من کسر شان دارد که این حرف را بزنم اما من سابقه مدیرعاملی یک شرکت را دارم اما می گویند اینها ملاک نیست، ملاک برای آقایان چیست؟

چرا شفاف حرف نمی زنند؟سوابق مدیریتی من از سوی اداره کل ورزش و جوانان تائید شد اما بد نیست در جریان باشید که هیچ یک از ورزشی ها تائید صلاحیت نشدند و مدیران غیر ورزشی در اولویت بودند!

همین آقای طالقانی وقتی من با او تماس گرفتم با لحن تهدید آمیز به من گفت: اگر تاج هم بگوید تو را تائید صلاحیت نمی کنم حالا یک سوال دارم که ایشان چه کاره است که من را به این ترتیب تهدید می کند.

بد نیست دوستان در جریان باشند که معادل مدرک داوری بین المللی من در خیلی از کشورها دکترا مدیریت ورزش می دهند، همانطور که علی دایی را به عنوان یک متخصص می شناسند بعد حالا یک مدیر غیر ورزشی مرا تهدید می کند که از تو شکایت می کنم!

محسن ترکی در پایان گفت: من از امروز منتظرم که این آقایان تهدید خود را عملی کنند آن وقت نوبت به من می رسد که از حق ورزش دفاع کنم از این رو امیدوارم که همانطور که تهدید کردند عمل کنند چون من هیچ ترس و واهمه ای از شکایت ندارم و تا آخر پای این موضوع ایستاده ام!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب ترکی تو این مملکت هر کسی نمیتونه مدیر بشه الا اینکه همخون یا فامیل دولتی ها باشه یا از دزدی هاشون مدرکی رو کنه به همین دلیله که تمدن بزرگ ایران نابود شد من بهت پیشنهاد میدم یه مدارکی جور کنی که مثلا هفت پشت قبلت رگ وریشه ای عراقی،سوری یا لبنانی باشه اونوقت راحت بهت پست میدن کسی هم جرات نداره بهت چپ نگاه کنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج