جاباما
۷۸۳۱۰۱
۳ نظر
۵۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۸
پ

بهترین زمان برای فروش خودروی کارکرده چه زمانی است؟

خرید و فروش خودروی کارکرده برای بسیاری از ایرانی‌ها برخلاف تمام دنیا یک امر زیان‌ده نیست و قطعا بسیاری از افراد به این موضوع رسیده‌اند که اگر خودرویی را به صورت صفر خریداری کرده و بعد دو سه سال مصرف بفروشند نه تنها می‌توانند پول پرداختی خود بابت خودرو را دریافت کنند که حتی بعضا سود‌های بالای ۳۰-۴۰ درصد نیز از این معامله نصیبشان می‌شود!

وبسایت چرخان: با نوسانات اخیر بازار ارز و همچنین بالا رفتن قیمت خودرو بسیاری از مخاطبین از ما می‌پرسند که بهترین زمان برای فروش خودروی کارکرده چه زمانی است و آیا به طور کلی در این زمان و دوره‌های که نوسانات بازار زیاد است، فروش خودروی کارکرده منطقی است یا خیر؟ در ادامه بررسی اجمالی پیرامون این موضوع طبق نظرات کارشناسان می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

بهترین زمان برای فروش خودروی کارکرده چه زمانی است؟

به گزارش چرخان، خرید و فروش خودروی کارکرده برای بسیاری از ایرانی‌ها برخلاف تمام دنیا یک امر زیان‌ده نیست و قطعا بسیاری از افراد به این موضوع رسیده‌اند که اگر خودرویی را به صورت صفر خریداری کرده و بعد دو سه سال مصرف بفروشند نه تنها می‌توانند پول پرداختی خود بابت خودرو را دریافت کنند که حتی بعضا سود های بالای 30-40 درصد نیز از این معامله نصیبشان می‌شود!

به معنای دیگر اینکه تورم موجود در کشورمان که به طور میانگین چیزی در حدود 19.6 درصد سالانه بوده و در بعضی از سال‌ها به صورت مصنوعی زیر 10 درصد آمده و پس از 2-3 سال مانند یک فنر از جای خود در رفته و به حوالی 40-50 درصد رسیده عملا توازن گفته شده را ایجاد می‌کند و به همین دلیل است که گفته می‌شود خرید ملک و خودرو در ایران زیان‌ده نیست!

بهترین زمان برای فروش خودروی کارکرده چه زمانی است؟

اما وضعیت فعلی و قیمت دلاری که حوالی ۱۴ هزار تومان می‌چرخد باعث شده تا دودلی مشتریان را برای خرید و فروش خودروی کارکرده بیش از پیش نموده و آنها را در دو راهی سختی قرار بدهد که ناشی از دل نگرانی خرید خودروی دیگر به ارزش خودرویی که فروخته‌اند، است.

عده‌ای از کارشناسان پیرامون این موضوع معتقدند که فروش خودروهای کارکرده در نوسانات این چنینی کار اشتباهی است چرا که خرید خودروی بهتر عملا امکان‌پذیر نیست و اگر مشتری قادر به پرداخت مابه‌التفاوت خودروی خود با مدل صفر خودروی بعدی را نداشته باشد، به دلیل عدم عرضه خودروهای با کیفیت و بدون مشکل در بازار خودروهای کارکرده، متضرر شده و خودروی بدون مشکل خود را با یک خودروی مشکل‌دار تعویض خواهد کرد!

بهترین زمان برای فروش خودروی کارکرده چه زمانی است؟

از سوی دیگر این کارشناسان به افرادی که دارای خودروی مشکل‌دار هستند پیشنهاد می‌کنند که از وضعیت پیش آمده برای نقد کردن خودرویشان بهره ببرند چرا که دلالان مشتاقانه منتظر خریداری این خودروها به قیمت مناسب هستند!

عده‌ای دیگر از کارشناسان معتقدند که فروش خودرو در وضعیت کنونی بهترین راه حل برای صاحبان خودروهای کارکرده است چرا که به دلیل همین نوسانات می‌توانند از طرح‌های فروش با قیمت رسمی کارخانه‌ها استفاده کرده و خودروهای خود را به احسن تبدیل کنند. به طور مثال پرایدی که با مدل 89 خریداری کرده‌اند و برای آن پولی در حدود 10 میلیون پرداخت کرده بودند در حال حاضر در حدود 18 تا 20 میلیون تومان ارزش پیدا کرده و با فروش آن می‌توانید در طرح پیش فروش سایپا شرکت کرده و به راحتی حواله یک خودروی صفر را صاحب شوید!

تصمیم با شماست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب باید بشه ثبت نام کرد مرد مومن وقتی سایت مزدا تو ۳ ثانیه بسته میشه کی میتونه غیر از نمایندگی ها پیش خرید کنه

    • بدون نام

      ثبت نام کنید و سال بعد خودرو را تحویل بگیرید و یک سال پیاده گز کنید .

    • بینام

      بله راست میگه ثبت نام کنید و یک سال بعد ماشینو تحویل بگیرین تازه اگه طبق وعده عمل کنن و بدون تاخیر خودرو رو تحویل بدن که باید یکسال پیاده بشین
      بعدشم اکثر این پیش فروش ها برای خودرو اولی ها بود یعنی کسایی که تا حالا اصلا ماشین به نامشون نشده بود اونایی که ماشین داشتن و فروختن نمیتونستن ثبت نام کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج