جاباما
۷۸۳۶۶۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

حمید گودرزی درباره پُست جنجالی اش: کپشن را نخوانده بودم!

حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است اجرای مسابقه «۵ ستاره» را هم برعهده دارد، از پستی اینستاگرامی‌ گفت که برایش حاشیه زیادی به دنبال داشت.

خبرآنلاین: حمید گودرزی که سال‌هایی نه چندان دور ستاره سینما و تلویزیون ایران بود، حالا بعد از چند سالی رکود، به نظر می‌رسد بار دیگر به دوران اوج خود نزدیک شده است.

او نقشی اصلی در فصل دوم سریال پرمخاطب «دلدادگان» داشت و خودش می‌گوید چند فیلم سینمایی هم آماده اکران دارد. اما چیزی که در هفته‌های اخیر بیش از همه حمید گودرزی را مورد توجه قرار داده است، اجرای فصل دوم مسابقه «پنج ستاره» بود.

حمید گودرزی درباره پُست جنجالی اش: کپشن را نخوانده بودم!

در همین ارتباط، حمید گودرزی چندی پیش، پستی اینستاگرامی منتشر کرد که انگار کنایه‌ای به مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار بود.

در آن پست جنجالی، حمید گودرزی نوشته بود: «اگر کپی هم می‌کنید، درست کپی کنید.»؛ پستی که خیلی زود با واکنش هواداران محمدرضا گلزار و حمله آن‌ها به صفحه این مجری همراه شد.

او درباره آن اتفاق می‌گوید: «بعد از این‌که این پست را گذاشتم، با یک حمله مجازی مواجه شدم که البته آن هم دست رضا نبود و نیست. من خوش‌بینانه می‌گویم که آن‌ها طرفدار هستند و این پست را دیدند و بهشان برخورد و شروع کردند به بدوبیراه گفتن.»

حمید گودرزی درباره تماسش با محمدرضا گلزار بعد از آن پست هم گفت: «ما با هم تماس داشتیم و به خاطر آن پست، ایشان از دست من دلخور بود و من برایش توضیح دادم که من از کپشن پست اطلاعی نداشتم.

دوستی عکس و کپشن را به من داد، من گذاشتم و دو، سه ساعت بعد فهمیدم که کپشن چه بوده و چه جنجالی به پا شده. به نظرم منظور دوستی که آن پست را به من داد، این بود که از «۵ ستاره کپی» نکنند، چون «۵ ستاره» با اشکان خطیبی خیلی قبل از این‌ها شروع شده بود.

البته رضا فکر کرده بود ما گفته‌ایم برنامه‌ات کپی نمونه‌های خارجی است و او هم که قبل‌تر درباره این موضوع که مسابقه‌اش کپی است، توضیح داده بود، برای همین‌ هم از این پست ناراحت شده بود. در صورتی که همانطور که گفتم احتمالا هدف تهیه‌کننده ما این بوده که بگوید از برنامه ما کپی می‌کنید.»

او در پاسخ به این که چطور کپشن را ندیده و منتشر کرده است، گفت: «متن را به من دادند و من کپی؛ پیست کردم!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      انسان بی تفاوت به رگ وریشه در یکی از مصاحبه هایش متاسف از زادگاهش وقومیتش شدبود

    • مهرداد

      خوب افتادین به جون هم، یه مشت سلبریتی احمق و مردم احمق تر که دنبال اینان، کپشن یه جمله ایو نخونده اره :))) ملت احمق

    • شهرام

      همدیگرو پاره هم کنین برای کسی مهم نیست چون اونقدر گرفتاری مهم داریم که بشما ها فکر نکنیم .

    • غزل

      ادم یه پستی بزاره بعد ندونه چی تو پیجش گذاشته؟
      واقعا گلزار پشت سرش دو تا چیز مخملی داره یا ما؟

    • بدون نام

      توروبه اون جدوآبادتون قسم اینهارااینقدربزرگ نکنیدکجااین دلقکهاستاره سینماوتلویزیون بودند؟اینهایکسری جوان خودسروپولداروپارتی داربودندکه یک برهه ای درب طویله ای روشان بازشدواومدن چهارتاجفتک انداختندبخداآدم جائیکه کما ل الملک نقاش یاآن پیرزن قالی باف دهاتی رادرفرهنگمان داریم شرمش میآیدکه به اینهاهنرمندخطاب کندهنرمندواقعی وستاره های واقعی کشورما آن نقاش وقالی باف وکاشیکاری است که قرنهاهنرش بردرودیواروبوم نقاشی وغیره داره نورافشانی میکنه/

    • بدون نام

      مگه برنامتون چه ایده خاصی داره که کپی بشه یا نشه چن نفرو میارید ازش سوال می پرسید دیگه
      اجرای جفتتونم افتضاحه ولی سوالای برنامه گلزار راحتتره جوایزش بیشتره و اینکه گلزار خیلی بیشتر کمک میکنه در مجموع برنامه گلزاربهتره

    • بدون نام

      گودرزی اعتیادروترک کردی؟؟

    • علی

      جنبش بزرگ کپی پیست . خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج