۷۸۳۷۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

 هشت بازیکن بزرگ که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند یا داشته اند، هیچوقت نتوانسته اند جایزه بهترین بازیکن ماه فوتبال جزیره را از آن خود کنند.

وبسایت نود: در فوتبال انگلیس رسم است که هر ماه بر اساس عملکرد بازیکنان بهترین بازیکن ماه انتخاب می شود و یادبودی به وی اهدا می شود، اما اگرچه بازیکنان نه چندان مشهوری نیز به واسطه درخشش های مقطعی خود توانسته اند این عنوان را بدست آوردند ولی بوده اند بازیکنان بزرگی نیز که به این عنوان نرسیده اند.

بازیکنانی که دستشان به جام لیگ برتر رسیده یا عناوین بهترین بازیکن فصل باشگاه خود یا بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس را بدست آورده اند اما در دستیابی به عنوان بهترین بازیکن ماه ناکام مانده اند. نگاهی به هشت بازیکن بزرگی داریم که به این عنوان نرسیده اند:

دیوید دخیا (منچستریونایتد)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

دخیا رکورددار عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه منچستریونایتد است، در ۵ فصل اخیر او ۴ بار این عنوان را کسب کرده و از زمان حضورش در یونایتد با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا رسیده است و در فصول اخیر همیشه عضو ثابت ترکیب تیم منتخب فصل لیگ برتر بوده است. در طی شش فصل اخیر، او پنج بار از نگاه MOTD، بهترین سیو فصل را انجام داده است و اکتبر فصل قبل نیز به رکورد سیو در یک مسابقه رسید و ۱۴ واکنش در مقابل آرسنال داشت. با وجود تمام این ها، او حتی یک بار هم جایزه بهترین بازیکن ماه را کسب نکرده است.

پاتریک ویرا (آرسنال)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

کاپیتان تیم ونگر در عصر طلایی این تیم، دیگر نام بزرگی است که دستش به این عنوان نرسیده است. او در فصل ۲۰۰۰-۲۰۰۱ بهترین بازیکن فصل لقب گرفت و سپس در سال ۲۰۰۲ کاپیتان اصلی آرسنال شد، او رهبر تیمی بود که در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ با اقتدار و بدون شکست به مقام نخست رسید. فصل بعد هم درخشش او ادامه داشت و با آرسنال در جام حذفی به قهرمانی رسید. او در طی آن فصل در لیگ برتر نیز مقابل تاتنهام و لیورپول گلزنی کرد ولی این ها برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه کافی نبود.

وینسنت کمپانی (منچسترسیتی)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

کمپانی یکی از ارکان کلیدی تیم منچسترسیتی قهرمان در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ بود، او در بازی حساس مقابل منچسترسیتی در هفته ۳۶ لیگ برتر که سرنوشت قهرمانی را به نفع آبی ها کرد، تک گل مسابقه را به ثمر رساند و در طول فصل ۳۱ بازی کرد و علاوه بر حضور موثر در فاز دفاعی، در بخش هجومی نیز گل های حساسی به ثمر رساند.

هر چند به دلیل مصدومیت بازی هایی را در طول آن فصل از دست داد ولی تاثیرش در ترکیب تیم برای هواداران و مربی سیتی غیرقابل انکار بود با این حال، هیچگاه توسط اتحادیه بهترین بازیکن ماه معرفی نشد و هنوز هم این عنوان به او نرسیده است.

پیتر اشمایکل (منچستریونایتد)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

اشمایکل در دوران حضورش در منچستریونایتد ۵ بار قهرمان لیگ برتر شد و عضو کلیدی تیمی بود که در سال ۹۹ سه گانه تاریخی را کسب کرد. او در فصل ۱۹۹۵-۱۹۹۶ با درخشش خود درون دروازه بهترین بازیکن فصل باشگاه لقب گرفت. او با وجود این همه درخشش، هیچگاه جایزه بهترین بازیکن ماه را نبرد.

جالب تر این که در دوران کوتاه حضورش در استون ویلا او یک بار تا نزدیکی رسیدن به این عنوان هم پیش رفت ولی در کسب آن ناکام ماند. اکتبر ۲۰۰۱، ویلا در چهار مسابقه خود در این ماه، سه برد کسب کرد. اشمایکل هم دو کلین شیت داشت. جالب تر این که اشمایکل در بازی مقابل اورتون، گلزنی هم کرد تا اولین دروازه بان تاریخ لیگ برتر لقب گیرد که دروازه حریف را باز می کند.

ریاض محرز (لسترسیتی و منچسترسیتی)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

فروغ یکباره محرز در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ یکی از دلایل اصلی قهرمانی لسترسیتی در آن فصل از لیگ برتر انگلیس بود. وینگر الجزایری در آن فصل ۱۷ گل زد و ۱۱ پاس گل ارسال کرد تا بالاتر از کانته و واردی بهترین بازیکن فصل فوتبال جزیره لقب گیرد. محرز در ماه دسامبر شش گل زد که شامل یک هتریک مقابل سوانزی و گل مهم و دیدنی او مقابل چلسی بود ولی تمام این ها برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه کافی نبود.

آلکسیس سانچز (آرسنال و منچستریونایتد)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

سانچز در اولین فصل حضورش در آرسنال آنقدر خوب کار کرد که بهترین بازیکن فصل فوتبال جزیره از نگاه هواداران لقب گیرد، او در طول دوران حضورش در آرسنال که از نظر گلزنی جزو دوران درخشان کارنامه ورزشی وی محسوب می شود، عنصر تاثیرگذاری در ترکیب تیم ونگر بود و بارها ناجی توپجی ها شد، علاوه بر زدن گل های حساس، او در زدن گل های زیبا و گلسازی نیز مهارت خاصی داشت ولی هیچوقت به جایزه بهترین بازیکن ماه نرسید، حالا او در یونایتد حال و روز خوشی ندارد ولی شاید بتواند شرایط را برگرداند و روزی به عنوان بهترین بازیکن ماه برسد.

یایا توره (منچسترسیتی)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

از مهمترین بازیکنان تیم منچسترسیتی در دو قهرمانی این تیم در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴، بازیکنی که با درخشش خود در طی این دو فصل، توانست در ترکیب تیم منتخب فصل هم جای گیرد ولی هیچگاه جایزه بهترین بازیکن ماه را نبرد. او در ماه می ۲۰۱۲ در برد ۲-۰ مقابل نیوکاسل در هفته ۳۷ که یک گام دیگر آن ها را به قهرمانی نزدیک تر کرد؛ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ نیز با زدن ۲۴ گل به عنوان یک هافبک، عملکردی خیره کننده داشت. او در ماه مارچ هم پنج گل زد ولی هیچوقت به جایزه بازیکن ماه نرسید.

دیدیه دروگبا (چلسی)

هشت بازیکن بزرگی که هیچگاه برنده بهترین بازیکن ماه فوتبال انگلیس نشدند

دروگبا ۴ بار دستش به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید ولی هیچوقت بهترین بازیکن ماه فوتبال جزیره نشد. او در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ با ۲۰ گل زده آقای گل فوتبال انگلیس شد و در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گرفت و حتی در رای گیری توپ طلا هم چهارم شد. در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ هم در ۳۲ بازی ۲۹ گل زد و به چلسی کمک کرد قهرمان جزیره شود. با این وجود او هیچوقت جایزه بازیکن ماه قوتبال انگلیس را تصاحب نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج