۷۸۳۹۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینستاگرام درحال آزمایش روشی برای مرور محتوا

درطول سال‌های اخیر اینستاگرام به تدریج ویژگی‌های جدید بسیاری به پلتفرم خود اضافه کرده است. از فیلترهای چهره و چت ویدئویی گرفته تا ابزار تگ کردن نام آن که اخیراً ارائه شده است. اما حالا توسعه دهنگانی که بدون خستگی در تلاش هستند تا تجربه کار با اپلیکیشن را برای کاربران بهبود بخشند به سراغ مسائل پایه رفته و درحال آزمایش راه جدیدی برای پیمایش بین محتوا اینستاگرام هستند.

وبسایت سخت افزار: درطول سال‌های اخیر اینستاگرام به تدریج ویژگی‌های جدید بسیاری به پلتفرم خود اضافه کرده است. از فیلترهای چهره و چت ویدئویی گرفته تا ابزار تگ کردن نام آن که اخیراً ارائه شده است. اما حالا توسعه دهنگانی که بدون خستگی در تلاش هستند تا تجربه کار با اپلیکیشن را برای کاربران بهبود بخشند به سراغ مسائل پایه رفته و درحال آزمایش راه جدیدی برای پیمایش بین محتوا اینستاگرام هستند.

این شبکه اجتماعی به‌زودی حرکت کردن بین پست‌ها را فقط با یک لمس ساده بر روی هرکدام ممکن می‌سازد. در حال حاضر شما با بالا و پایین رفتن این کار را انجام می‌دهید که گاهی اوقات می‌تواند سبب به‌هم‌ریختگی شود. علاوه بر این، کاربران گوشی‌های هوشمند تک دستی ممکن است این بالا و پایین رفتن دچار درد در انگشت شست دست خود شوند و آخرین چیزی که اینستاگرام می خواهد به آن متهم شود این است که استفاده زیاد از این رسانه اجتماعی سبب آسیب‌دیدگی جسمی می‌شود.

در همین راستا اینستاگرام هم‌اکنون قابلیت دیدن پست‌ها را با استفاده از یک تک لمس برای تعداد منتخبی از کاربران خود امکان‌پذیر کرده است که به‌وسیله آن هر تصویر یا ویدئویی در اینستاگرام با تطابق کامل نمایش داده می‌شود. این قابلیت آزمایشی البته فعلاً در تب Explore در منوی moment کار می‌کند. اگر شما جزء این کاربران منتخب و بخشی از این برنامه آزمایشی باشید پیغام " معرفی یک راه جدید برای حرکت بین پست‌ها، دقیقاً به‌گونه‌ای که برای حرکت بین استوری‌ها آن‌ها را لمس می‌کنید پست‌ها را نیز لمس کنید. " را خواهید دید.

اینستاگرام هنوز البته این ویژگی جدید را به‌صورت رسمی معرفی نکرده است. تنها تأیید این است که این شبکه اجتماعی همواره به دنبال امتحان راه‌هایی برای بهبود تجربه کار کاربران با پلتفرم خود است.

اگر نتایج این آزمایش‌ها مثبت ارزیابی شود و باعث جلب رضایت بیشتر کاربران شده و آن‌ها را به گذراندن وقت بیشتری در اینستاگرام تشویق کند این شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک هرچه زودتر این ویژگی را برای همه کاربران ارائه خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج